Olen ollut ihastunut erääseen poikaa/miehee jo puol vuotta... mutta en viitsi kertoa tunteistani... kannattaako kertoa hänelle?
Ihastunut, Mitä teen?
20
764
Vastaukset
- Ei kannata.
Älä missään nimessä kerro, ehkä mies itse tajuaa, että juuri sinä kaikista 7-miljardista ihmisestä olet hänestä kiinnostunut.
- neuvoja.
Kannattaahan se kertoa. Saattaa olla, että hänkin on ihastunut sinuun ja miettii, miten uskaltaisi kertoa.
- 15+7
Kyllä kannattaa, itsellä on sama juttu mutta olen mies, olin vain aistivani että naista ei kiinnostaisi mutta en tehnyt aloitetta.
Todellakin kannattaa kertoa :) Se voi kaduttaa sitten myöhemmin, jos ei oo kertonu. Ehkä sekin ajattelee samalla tavalla ;)
- j
kerro mähän oon sulle näyttänyt jo tunteeni mikä mättää??
Nii mut miten kerron? :o
- 16+16
Helpoin olisi varmaan tekstiviesti tai netin kautta jotenkin?
16+16 kirjoitti:
Helpoin olisi varmaan tekstiviesti tai netin kautta jotenkin?
Varmaanki, kiitti :)
Voin ottaa lisääki ehdotuksii mite kertoo :)
- .....
Näytä sille pillus ja tissit ;)
- .....
ihastunut_ kirjoitti:
haahaa -.-
Oliko hyvä idea ?
- 12+13
Sano sitten täällä kun olet tehnyt aloitteen, pieni tsänssi tietenkin, että olisit oma ihastukseni kohde mutta kuitenkin, samat puoli vuotta tässä on ollut ihastunut itsekin.. :(
12+13 kirjoitti:
Sano sitten täällä kun olet tehnyt aloitteen, pieni tsänssi tietenkin, että olisit oma ihastukseni kohde mutta kuitenkin, samat puoli vuotta tässä on ollut ihastunut itsekin.. :(
katotaa ny
- ?
Tunnetko miehen alun kovin hyvin?
- .....
ihastunut_ kirjoitti:
Ollaa tutustuttu menneen vuode aikana aika hyvi
Eli oot jo antanut pilluas ?
- juntti-paavo
saanks mäki pillua? ;D
- yksi ehdotus tällane
Ite pyysin joskus facebookin kautta yhtä kiiinnostuksen kohdettani johonkin bändin keikalle kun oli kuitenkin samanlainen musiikkimaku. Tunnettiin siis entuudestaankin sen verran. Sanoin että kukaan muu kaveri ei oikein ehdi lähtemään ja on hiukan tylsää lähteä yksin. Pyysin sen sitten kämpille ottamaan vähän pohjia jne. Ihan hyvin se toimi ja seurusteltiinkin jonkun aikaa vaikka lopulta eroon päädyttiinkin. Tiedä vaikka teille käy sitten paremmin! ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823