Oliko koe teistä millainen?
Olin lukenut ja valmistautunut todela hyvin mielestäni, mutta silti jäi todella epävarma olo pääsykokeen jälkeen. Monivalinnassa kompuroin, mutta uskon saavani siitä 7-9 pistettä kuitenkin. Aineistotehtävä oli tänä vuonna minusta TODELLA vaikea, kun aikkaisempina vuosina lähinnä naurettavan helppo. Aineistossa oli paljon termistoä, jota kukaan kaupun gissa kasvanut ei ollut varmasti kuullut, eikä se löytänyt käytännöstä mitään kosketuspintaa. Mutta haastavuus kai onkin tarkoitus, kun tehdään eroja hakijoiden välille.
Olen "puuahstellut" lainsoveltamisen kanssa useita vuosia enemmän ja vähemmän, ja täytyy sanoa, että aineistotehtävä oli silti haastava minusta.
Fiiliksiä?
Joensuuuu HTM pääsykoe 2012
3
144
Vastaukset
- joenfani
mun mielestä koe oli taas tosi helppo! paljon aikaisempia vuosia helpompi. mitä termejä tarkoitat?
- HTM 2012
No voi ei, onpas harmillista. En tiedä miksi koe tuntui minusta sitten vaikealta. Uskon saavani noin 9-10p/tehtävä, mutta tokkopa riittänee? Kokeeseen mennessä olin ihan että "antaa tulla kysymyksiä, haluan näyttää osaamiseni". Sitten lähtiessä oli leuka hieman rinnassa, ja jotenkin epävarma olo.
Siinä aneistossa oli sitä metsänhakkuu- aiheista termistöä, joka oli aivan kertakaikkisen vierasta, ja jotenkin olisin kokenut tärkeäksi ymmärtää mitä tarkoittaa eri termistö liittyen metsän kaatamiseen plus muuhun. - HTM 2012
Sain kuitenkin opiskelupaikan, onneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760