Onko mun perässä joku etsintäpartio? Vai ihan vahingossa muka sattui vaan niin? Uskallanko mä astua ovesta ulos enää ollenkaan? Jos tää peli on menossa nyt näin kieroksi, niin mä lopetan kostoksi tänne kirjoittelun... ;)) Ikävöin silti...
Maukas on maanantai ja ---
10
180
Vastaukset
- :)
Kosto on suloista!! Silminnäkijä!!!
- housut repesivät
Kuka kostaa ja kelle? Mä haluun että mulle kostetaan... eipäs jaakko tienny, että työkseen jotkut tekee salapoliisityötä, arkisin klo 7-... reikä reikä... :)
- teeeeeeeeeeeeeeeee
Älä jauha pask.aa. Sinä mitään kirjoittelua tänne lopeta. :).
- heps921h
Oletko varma ettei joku "järjestele" niitä sattumia?
- partio kuin partio
mitä tapahtu, mitä tapahtu!?! Tahtoo tietää. Oletko m vai n?
- ap
Kjäh :) Enhän mä tänne kirjoittelua oikeasti pysty lopettamaan - ainakaan vielä. Kerrottakoon nyt vielä sekin, että n olen ja ihan mielelläni ottaisin niitä sattumia kohdalle useamminkin :)) Ja etsintäpartiokin on ihan sallittu, kunhan muistaa käyttäytyä asiaankuuluvalla tavalla (= ei sikailua tai muutakaan örveltämistä mun nokan alla).
- 0s0
paljonkos tuossa etsintäpartiossa oli henkilöitä?
- ap
Juuri sen verran sopivasti, että sen etsintäpartioksi tunnistin ;))
- 0s0
ap kirjoitti:
Juuri sen verran sopivasti, että sen etsintäpartioksi tunnistin ;))
74?
- ap
0s0 kirjoitti:
74?
No ei nyt ihan noin suuria kymmeniä kuitenkaan, onneksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780