Mitä pitäisi ajatella?

eve____.

Olen bi-nainen ja minulla on suht läheinen suhde erääseen ystävääni, joka on bi hänkin.

Olin hänen luonaan viettämässä iltaa viiniä nautiskellen. Illan mittaan ajauduin hänen kainaloonsa. Juttelimme ihan normaalisti, mutta samalla minä hyväilin häntä hieman; silittelin paidan päältä ja reidestä. Kysyin haittasiko se, että olin niin lähellä. Ei kuulemma haitannut.

Huomasin, että kello alkoi olla niin paljon, että minun pitäisi lähteä kotiin ehtiäkseni viimeiseen bussiin. Aloin tehdä lähtöä mutta toivoin tämän kaverini pyytävän minua jäämään. Hän ei tehnyt mitään siihen viittaavaa.
Lopulta jouduin tunnustamaan, että haluaisin rakastella hänen kanssaan.

Hän halasi minua ja sanoi, ettei se kannata.

Lähdin.

Minua jäi vaivaamaan, että miksi hän antoi minun koskea itseensä, jos ei kuitenkaan halua enempää?
Miksi ei kannata? Siksikö, että olemme kavereita vai siksi, että olen tahollani parisuhteessa? Vai eikö hän vain pidä minusta? Miksi hän sitten antoi kuitenkin koskea?

12

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaww21

Mikset kysynyt häneltä itseltään? Hänhän se siellä oli paikalla ja hänen ajatuksista oli kyse. Me emme voi tietää koska emme olleet paikalla.

• VIRGO___

Ehkä siksi koska olet parisuhteessa. Mutta ilmeisesti tunteita häneltä löytyy, muutenhan hän olisi kieltänyt koskemasta.

Mieti nyt itsekin mitä oikein meinaat...Olet varattu!

• jhfgop

Muutenkin miksi pitäisi aina mennä loppuun asti, eikä jättää sitä mukavaan hyväilyyn? Ei se tarkoita ettei pitäisi toisesta. Tietysti on hyvän tuntuista jos mukava nainen antaa hellää kosketusta.

Niinkuin tuli ilmi, olet kuitenkin parisuhteessa, joten kaverisi oli vain fiksu, eikä tehnyt muuta vaikka hänellä olisikin tunteita sinua kohtaan.

• fine line

Nimenomaan! On eri asia jättää tilaisuus käyttämättä - missata se, niin sanotusti - kuin ottaa hyöty (joka) avautuvassa tilanteessa. Jälkimmäisessä on sellainen negatiivissävytteinen opportunismin ja ehkä ahneudenkin kaiku. Mutta silti, ei se aina ole helppoa nähdä, kumpi tilanne on käsillä. Jälkeenpäin ehkä voi miettiä, että jos kovasti kaduttaa, jotain meni sillä kertaa sivu suun. Toisaalta, tämän tapaisissa jutuissa uusia tilanteita tulee, jos molemmat sitä haluavat?

• 544

mutta tosiaankin todella ällöttävää, että parisuhteessa oleva ihminen on valmis pettämään kumppaniaan. Jos ei nyt raksuttanut, niin ystäväsi torjui sinut juuri sen takia, että olet parisuhteessa. Siis varattu. Niin ja yleensä kavereiden ei kanssa ei kannata sekoilla, menee vielä ystävyyskin poikki. Miettisin nyt ap:n tapauksessa oman parisuhteen tilaa, mistä nyt kielii se, että ollaan valmiita pettämään, uskottomiakin( hively ja silittely sekin jonkinlaista pettämistä)

• ggeww

Miksi täällä tuomitaan aloittaja pettäjäksi? Eihän täällä kukaan tiedä millaisessa parisuhteessa hän elää, saati sen suhteen rajoja. Kylläpä ihmisillä on hassut luulot siitä, että se oma tapa elää on ainoa oikea.

• ggeww

Aloittajalle tsemppiä, en osaa ottaa kantaa asiaan, mutta jätä näiden muiden tuomitsevat kommentit omaan arvoonsa.

T: avoimessa suhteessa elävä. :)

• eve____.
        ggeww kirjoitti:

Aloittajalle tsemppiä, en osaa ottaa kantaa asiaan, mutta jätä näiden muiden tuomitsevat kommentit omaan arvoonsa.

T: avoimessa suhteessa elävä. :)

Kiitos! Meillä on sovittu, että saan touhuta naisten kanssa, koska saan heiltä jotain, mitä mies ei pysty tarjoamaan. :)
        Olipa ihanaa lukea tuomitsevien kommenttien lisäksi yksi, joka ei keskity epäolennaisuuksiin.

• 43229p't
        eve____. kirjoitti:

Kiitos! Meillä on sovittu, että saan touhuta naisten kanssa, koska saan heiltä jotain, mitä mies ei pysty tarjoamaan. :)
        Olipa ihanaa lukea tuomitsevien kommenttien lisäksi yksi, joka ei keskity epäolennaisuuksiin.

Tjaa. Jokainen tavallaan. Mutta oletkos varma, että tämä kyseinen bi- ystäväsi on valmis kuvailemaasi seikkailuun, jos kuitenkin olet suhteessa miehen kanssa?
        Harvalle nyt kuitenkin riittää se, että kelpaa vain seksiin. Tai ainakin minusta olisi ikävä, jos toinen olis kanssani pääasiassa vain seksin takia...
        Entäs jos tilanne olisi toisin päin, olisit suhteessa naisen kanssa? Luuletko, että hän sitten antaisi sinun seikkailla miesten kanssa, kun mies voi tarjota jotakin mitä nainen ei voi :)?

Ehkä väärää ja tuomitsevaakin tulkintaa, mutta se, että mies antaa sinulle vapauden seikkailla naisten kanssa todistaa kai siitä, että hän ei koe asemaansa uhatuksi, eli tulkitsee niin, että et halua naisten kanssa suhdetta, vain seksiä. Eli jonkinlainen emotionaalinen siteesi naisiin puuttuu?

Ärsyttävää tässä nyt on se, ko. kaltaisissa avoin suhde-kuvioissa tunnutaan olettavan, että naisosapuoli, jota kohtaan osoitetaan kiinnostusta, on automaattisesti valmis seksiin. ja sitten ihmetellään keskustelupalstoilla miksi nainen ei halunnutkaan. Jos sitä seksiä niin haluat, niin eiköhän siihen löydy muukin vaihtoehto kuin kaverisi?

• eve____.
        43229p't kirjoitti:

Tjaa. Jokainen tavallaan. Mutta oletkos varma, että tämä kyseinen bi- ystäväsi on valmis kuvailemaasi seikkailuun, jos kuitenkin olet suhteessa miehen kanssa?
        Harvalle nyt kuitenkin riittää se, että kelpaa vain seksiin. Tai ainakin minusta olisi ikävä, jos toinen olis kanssani pääasiassa vain seksin takia...
        Entäs jos tilanne olisi toisin päin, olisit suhteessa naisen kanssa? Luuletko, että hän sitten antaisi sinun seikkailla miesten kanssa, kun mies voi tarjota jotakin mitä nainen ei voi :)?

Ehkä väärää ja tuomitsevaakin tulkintaa, mutta se, että mies antaa sinulle vapauden seikkailla naisten kanssa todistaa kai siitä, että hän ei koe asemaansa uhatuksi, eli tulkitsee niin, että et halua naisten kanssa suhdetta, vain seksiä. Eli jonkinlainen emotionaalinen siteesi naisiin puuttuu?

Ärsyttävää tässä nyt on se, ko. kaltaisissa avoin suhde-kuvioissa tunnutaan olettavan, että naisosapuoli, jota kohtaan osoitetaan kiinnostusta, on automaattisesti valmis seksiin. ja sitten ihmetellään keskustelupalstoilla miksi nainen ei halunnutkaan. Jos sitä seksiä niin haluat, niin eiköhän siihen löydy muukin vaihtoehto kuin kaverisi?

Kiitos asiallisesta vastauksesta!

Toki varmasti löytyisi muitakin naisia mutta tilanne on se, että lähentelin ystävääni siksi, että olen ollut jo kauan hyvin ihastunut häneen. Olen kunnioittanut ystävyyssuhdettamme ja en ole aiemmin tehnyt asian eteen mitään ja jopa yrittänyt suunnata kiinnostustani muita naisia kohtaan. Tämä ihastus ei kuitenkaan koskaan hävinnyt. Kysymys ei siis ole pelkästään seikkailusta ja seksistä, minulla on myös tunteita naisia kohtaan ja erityisesti tätä yhtä...

Se miksi aloin nyt ihmetellä tätä asiaa on se, että sen kerran kun annoin tunteilleni vallan ja lähestyin ystävääni hän ei työntänytkään minua pois. - Mutta silti enempi kosketus ei kelvannut? Tämä hämmentää minua. Ei se, ettei ystäväni ylipäätään olisi kiinnostunut vaan se, että hän antoi koskea, mutta ei enempää.

• damelia

Onkos tää nyt sitten sama lauantai josta kysellään toiselta taholta L-palstalla? Hauskaa!

• eve____.

Ei ole, emme olleet baarissa vaan ainoastaan ystäväni luona, eikä kyseessä ollut paras ystäväni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      113
      6975
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      107
      4727
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      56
      3990
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3344
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      689
      2057
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      236
      1432
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1348
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      56
      1297
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      52
      1277
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      972
    Aihe