mitä teen, mitä sä haluat vai unohdetaanko....
sano sitte
22
234
Vastaukset
- -
Unohdat jos haluut kerran ja jos et niin varmaan tiedät mitä voisit tehdä; ota yhteyttä jollakin tavalla taikka lähestyt ja tuut jutteleen kun näät jossain.. :)
Ja jos et mitään uskalla/halua tehdä niin sama unohtaa koska mä en nyt tee enää yhtäkään "aloitetta" tai sen suuntaista.- mitä vittua säkin
aattelet ku vastaat niiinku tuntisit ap n !! mitäs sä ite oot uskaltanu vai ookko mitään ? muuta ku tätä stanan skeidaa et aina muka puhut just sille oikeelle ?
ja samaan tapaan tuut jatkaan hamaan loppuun niin ei kuule kannata puhua toiselle noin ku ittestäkää ei oo mihinkää. - :))
Et ymmärtänyt lukemaasi ? Aloittajahan kysyi mitä SÄ haluat eikä niin että alat pitämään luentoo mitä HÄNEN PITÄISI tehdä !
Mitäs sinä olet uskaltanut tai halunnut muuta kuin pitää kaikkia " sinuna " ? - -
:)) kirjoitti:
Et ymmärtänyt lukemaasi ? Aloittajahan kysyi mitä SÄ haluat eikä niin että alat pitämään luentoo mitä HÄNEN PITÄISI tehdä !
Mitäs sinä olet uskaltanut tai halunnut muuta kuin pitää kaikkia " sinuna " ?Hauskaa päivänjatkoa vaan teillekin molemmille ja mukavaa kesää :) Voimia myös :)
- -
:)) kirjoitti:
Mitäs sinä olet uskaltanut tai halunnut muuta kuin pitää kaikkia " sinuna " ?mä nimenomaan kerroin mitä TAHTOISIN ja mä olen uskaltanut ja halunnut ja toivonut ja itkenyt ja ikävöinnyt ja odottanut ja ja ja... mitähän vielä.
- Valitettavasti
mitä vittua säkin kirjoitti:
aattelet ku vastaat niiinku tuntisit ap n !! mitäs sä ite oot uskaltanu vai ookko mitään ? muuta ku tätä stanan skeidaa et aina muka puhut just sille oikeelle ?
ja samaan tapaan tuut jatkaan hamaan loppuun niin ei kuule kannata puhua toiselle noin ku ittestäkää ei oo mihinkää.Jasso, joku on näköjään palannut matkoilta.
Muutama päivä mentiinkin ihan hyvässä hengessä. - mitä vittua säkin
Valitettavasti kirjoitti:
Jasso, joku on näköjään palannut matkoilta.
Muutama päivä mentiinkin ihan hyvässä hengessä.häh, mä en oo kyl ollu duunimatkoja kauempana matkoilla ja se on n. 200 m et silleen.
- Tunnistat ihan ?
Muutama päivä mentiinkin ihan hyvässä hengessä.Kannattaa haukkua vasta kun on ihan varma että on oikeassa.
- Joku matkoilta
Muutama päivä mentiinkin ihan hyvässä hengessä.palannut.
Hyvää juhannusta. - Iso virhe
Muutama päivä mentiinkin ihan hyvässä hengessä.Näiden palstojen henki ei ole koskaan kiinni yhdestä henkilöstä sentään. Vilkaisehan vähän kirjoittajien määrää.
- Meinasitko sitä joka
Muutama päivä mentiinkin ihan hyvässä hengessä.järkipalstalla kerto lähtevänsä matkoille viime viikolla ?
- Jep jep
Kannattaakin kysyy nimettömällä viestillä, voi prkl näitä ... varmaan ei oo yhtään välii sit kuka vastaa ja mitä ?
- minä vastaan
kaikesta huolimatta,odotan vain päivää että hän tulee ja sanoo "nyt tulin kahville" se olisi onnen päivä..usko tai älä..näin on.
- j jonka tekee mieli
laita mulle txt-viesti jossa lukee.moi! mitä kuuluu?!
- no mä sanon
sitte.
- ap
tää oli sille keltatukkatytölle
- Wellamo
Kenelle?
- Sellainen tyttö
Pyydä anteeksi, jos voit ja osaat. Avaa sydämesi hänelle ja kerro, miksi kävi niin. Mitä mielessäsi on liikkunut, mitä sinä aidosti tunnet ja millaisia ajattelet hänestä. MIksi hän on sulle tärkeä ja miksi et haluaisi häntä menettää.
Kirjoita vaikka hänelle sähköpostia tai kirje, jos et uskalla muuten sanoa. Mitä voit menettää muuta kuin hänet?
Ajattele, jospa hän rakastaa sinua... Miten vaikeaa hänelläkin nyt on.
- _mint_
No mä en tee asian suhteen enää mitään, lauantaisen viestisi jälkeen poistin numerosi. Tiedät nyt mitä sinusta ajattelen että ota sitten yhteyttä jos/kun olet valmis.
- voi pelkele
älä! uuuh, mitä menit tekemään,,öööhäääh, miten mulle ny käy..yhhyyy..julmuri oot,,byäää kerron äiteelle
- frtgyujl
Minne päin menee?
- teeeeeeeeeeeeeeeeee
Pinnat kiriällä vissii täällä :)))))).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261