Adios Rosario

Omppuja

Tuollainen single tuli sitten vastaan iTunesissa. Popahtavaa iskelmäralli. Teema epäonnistunut ihmissuhde - adios.

19

1513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      loistava uusi biisi!

    • markkumak

      hyvä aloitus mut parempaa odotellaan

    • Omppuja

      Nyt kun biisiä jo muutaman kerran kuunnellut. Biisi on mukava mixi vanhaa Valomerkkiä ja uudempaa Elossa Jouluna. Tunnelmissa ja sanoituksissa samaa henkeä. Instrumentit kuuluu kyllä; eritoten viimeisen osuuden rummut on komeat. Sanoitus on Nipamainen. Sankarin (herttasotila) kolhittua seikkailua elämän rannoilla ja jäähyväisiä. Adios amigos! Varmaan monen meidän keski-ikäisen kesäralleja.

      • Oi voi!

        "Meriaiheisia konsertteja - minun suruni on sanaton!" Neumannin koko ajatusmaailma pyörii sen ympärillä, että hän oli nuorena merimies, ja aivan liian moni laulu käsittelee merta ja kaukomaan rannikkokaupunkeja, kuten eteläamerikkalaista Rosarioa.


    • Noh-joo et tommosta

      Kitaristi on taidettu jättää vallan pois. Melkein yhtä hyvä kuin Sauli Niinistön onnittelulaulu tai mikä se oli.
      Naumannin laulu on toki saatu pitkästä aikaa kuulostamaan laululta, joten siitä parit pojot.

    • ihan jeesss

      Ihan kelpo biisi. Ainakin taso on noussut humisevan harjun paluusta.

    • Omppuja

      Tuotantoporraskin näkyy radikaalisti uudistuneen > "Adios Rosario on tulevan levyn ensimmäinen singlejulkaisu. Uuden albumin tuotannosta vastaavat Jimi Constantine ja Maki Kolehmainen. "

    • ;;;;;;;;

      miksi uusi levy-yhtiö? eikö soppari edelin kanssa enää jatkunut?

      • Omppuja

        EIks Edel jotenkin niinkun lakannut olemasta Suomen markkinoilla?


    • pistoolisankari-84

      Ihan kiva poppis-biisi, jossa ainakin kertosäe jä mieleen, mutta ei tämä tekno Dingolta kuulosta konerumpuineen. Tosin on mielenkiintoista kuulla tämä biisi livenä. Ainakin on nopeaa rytmiä ja tähän saisi menevän basso-soinnin. Neumannin nasahtava lauluääni haittaa alussa, koska mies laulaa taas hieman liian korkealta nykyiseen äänialaansa nähden. Kertosäkeistössä sitä ei huomaa, koska muut äänet peittää sen. Olisin mieluummin kuunnellut tämän aidoilla soittimilla ja enemmän rock-sovituksena tehtynä.

      • Omppuja

        AIka hyvin näkyy biisin ollen verkkokauppojen latauksissa!


    • kaarina-76

      vielä kun kuulisi edes joskus tämän radiosta...

    • Ipes

      Hyvä Dingo, lisää tällaista!

      • nipanäidinnaapuri

        hyvältä kuulostaa, uskosin että toimii hyvin livenäkin!


      • nipanäidinnaapuri kirjoitti:

        hyvältä kuulostaa, uskosin että toimii hyvin livenäkin!

        Voin kertoa että toimii livenäkin erittäin hyvin! näin lauantaina vihdoinkin Dingon livenä, ja yhtenä biisinä tuolla keikalla oli just tämä Adios Rosario, hieno biisi, oli muuten ensimmäinen kerta kun kuulin tuon biisin yleensäkään kokonaan, joskus aiemmin viime viikolla kävin kuuntelemassa pätkän tästä.


    • !!!

      Radio suomessa Viikon soitetuin biisi!

      • Dingofani

        Ahkerasti soittaa Suomipoppikin kyseistä biisiä. Eilen soi neljästi vuorokauden aikana.


    • justus-76

      Iskelmältä kun olen kuullut niin siinä kuulosti olevan oikeat rummut ja parempi basso kuin mitä mm. Spotifyssa mikä kuulosta ihan konerummuilta. Toivottavasti aito versio päätyy levylle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1362
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1062
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      869
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      613
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe