A6 2.7TDI 2006 multitronic, odotetut viat

ongelmia vai ei

Uskaltaako A6 2.7TDI, 2006/2007 mutlitornicia ostaa siinä mielessä että onko noissa remmivaihteistoissa ollut kuinka paljon ongelmia ja onkos juuri tuo V6 diesel se missä on nokkaketjuongelmia ja ketju koneen takapuolella?

9

2618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgfhdgfs

Vaihteisto ei kestä tuon koneen vääntöä ja tuo V6 diesel tosiaankin on juuri se pahamaineinen tapaus, yksityiskohtia en tunne mutta itse en ostaisi.

• ongelmia näemmä

No ilmankos ovat sitten suhteellisen halpoja. Ilmaista lounasta ei näemmä taaskaan ole.

• rahat menee

Audien tekniikka on tosi huonoa ja kirjoitan kokemuksesta, olen omistanut kolme Audia ja kaikissa kalliita vikoja. EI KANNATA OSTAA.

• aakuus

Kolme A6 audia ollut, automaatissa,multissa tai manuaalissa ei ole ollut vikoja.Kahdessa ollut se huono 2.5 tdi, kummasakaan ei minun aikana ollut vikoja, nyt ajellu 1.9 tdi:llä jossa multitronik, on nykimätöntä menoa ainakin toistaiseksi verrattuna ns. polkuautoihin (manuaali). Jos tulee vika niin korjataan..korjaus ei ole kallista, ainoastaan jos on vain liika vähän rahaa.

• jjjjikkkkkd
        aakuus kirjoitti:

Kolme A6 audia ollut, automaatissa,multissa tai manuaalissa ei ole ollut vikoja.Kahdessa ollut se huono 2.5 tdi, kummasakaan ei minun aikana ollut vikoja, nyt ajellu 1.9 tdi:llä jossa multitronik, on nykimätöntä menoa ainakin toistaiseksi verrattuna ns. polkuautoihin (manuaali). Jos tulee vika niin korjataan..korjaus ei ole kallista, ainoastaan jos on vain liika vähän rahaa.

Korjaus todella kallista. Älä osta.

• Ompavaanrahoja
        aakuus kirjoitti:

Rahamiehethän ne ajelee muinaisella 1.9tdi.llä.

• janne1969

uskaltaa ostaa jos lompakko kunnossa

• HukkaanHeitettyäRahaa

Kyllä varmaan, mutta saako tuolle suurelle käytetylle rahamäärälle sitten vastinetta?

• Ostapois

Taitaa tuo v6 diesel olla joissain suhteessa lujempi mitä pienemmät veljensä.. Jakoketju noista venyy jos on paljon ajettu.. Osta pois jos rivakan ja hyvän maantie auton haluat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      20
      1026
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe