Uskaltaako A6 2.7TDI, 2006/2007 mutlitornicia ostaa siinä mielessä että onko noissa remmivaihteistoissa ollut kuinka paljon ongelmia ja onkos juuri tuo V6 diesel se missä on nokkaketjuongelmia ja ketju koneen takapuolella?
A6 2.7TDI 2006 multitronic, odotetut viat
9
2380
Vastaukset
- dfgfhdgfs
Vaihteisto ei kestä tuon koneen vääntöä ja tuo V6 diesel tosiaankin on juuri se pahamaineinen tapaus, yksityiskohtia en tunne mutta itse en ostaisi.
- ongelmia näemmä
No ilmankos ovat sitten suhteellisen halpoja. Ilmaista lounasta ei näemmä taaskaan ole.
- rahat menee
Audien tekniikka on tosi huonoa ja kirjoitan kokemuksesta, olen omistanut kolme Audia ja kaikissa kalliita vikoja. EI KANNATA OSTAA.
- aakuus
Kolme A6 audia ollut, automaatissa,multissa tai manuaalissa ei ole ollut vikoja.Kahdessa ollut se huono 2.5 tdi, kummasakaan ei minun aikana ollut vikoja, nyt ajellu 1.9 tdi:llä jossa multitronik, on nykimätöntä menoa ainakin toistaiseksi verrattuna ns. polkuautoihin (manuaali). Jos tulee vika niin korjataan..korjaus ei ole kallista, ainoastaan jos on vain liika vähän rahaa.
- jjjjikkkkkd
aakuus kirjoitti:
Kolme A6 audia ollut, automaatissa,multissa tai manuaalissa ei ole ollut vikoja.Kahdessa ollut se huono 2.5 tdi, kummasakaan ei minun aikana ollut vikoja, nyt ajellu 1.9 tdi:llä jossa multitronik, on nykimätöntä menoa ainakin toistaiseksi verrattuna ns. polkuautoihin (manuaali). Jos tulee vika niin korjataan..korjaus ei ole kallista, ainoastaan jos on vain liika vähän rahaa.
Korjaus todella kallista. Älä osta.
- Ompavaanrahoja
aakuus kirjoitti:
Rahamiehethän ne ajelee muinaisella 1.9tdi.llä.
- janne1969
uskaltaa ostaa jos lompakko kunnossa
- HukkaanHeitettyäRahaa
Kyllä varmaan, mutta saako tuolle suurelle käytetylle rahamäärälle sitten vastinetta?
- Ostapois
Taitaa tuo v6 diesel olla joissain suhteessa lujempi mitä pienemmät veljensä.. Jakoketju noista venyy jos on paljon ajettu.. Osta pois jos rivakan ja hyvän maantie auton haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851