Uskaltaako A6 2.7TDI, 2006/2007 mutlitornicia ostaa siinä mielessä että onko noissa remmivaihteistoissa ollut kuinka paljon ongelmia ja onkos juuri tuo V6 diesel se missä on nokkaketjuongelmia ja ketju koneen takapuolella?
A6 2.7TDI 2006 multitronic, odotetut viat
9
2618
Vastaukset
- dfgfhdgfs
Vaihteisto ei kestä tuon koneen vääntöä ja tuo V6 diesel tosiaankin on juuri se pahamaineinen tapaus, yksityiskohtia en tunne mutta itse en ostaisi.
- ongelmia näemmä
No ilmankos ovat sitten suhteellisen halpoja. Ilmaista lounasta ei näemmä taaskaan ole.
- rahat menee
Audien tekniikka on tosi huonoa ja kirjoitan kokemuksesta, olen omistanut kolme Audia ja kaikissa kalliita vikoja. EI KANNATA OSTAA.
- aakuus
Kolme A6 audia ollut, automaatissa,multissa tai manuaalissa ei ole ollut vikoja.Kahdessa ollut se huono 2.5 tdi, kummasakaan ei minun aikana ollut vikoja, nyt ajellu 1.9 tdi:llä jossa multitronik, on nykimätöntä menoa ainakin toistaiseksi verrattuna ns. polkuautoihin (manuaali). Jos tulee vika niin korjataan..korjaus ei ole kallista, ainoastaan jos on vain liika vähän rahaa.
- jjjjikkkkkd
aakuus kirjoitti:
Kolme A6 audia ollut, automaatissa,multissa tai manuaalissa ei ole ollut vikoja.Kahdessa ollut se huono 2.5 tdi, kummasakaan ei minun aikana ollut vikoja, nyt ajellu 1.9 tdi:llä jossa multitronik, on nykimätöntä menoa ainakin toistaiseksi verrattuna ns. polkuautoihin (manuaali). Jos tulee vika niin korjataan..korjaus ei ole kallista, ainoastaan jos on vain liika vähän rahaa.
Korjaus todella kallista. Älä osta.
- Ompavaanrahoja
aakuus kirjoitti:
Rahamiehethän ne ajelee muinaisella 1.9tdi.llä.
- janne1969
uskaltaa ostaa jos lompakko kunnossa
- HukkaanHeitettyäRahaa
Kyllä varmaan, mutta saako tuolle suurelle käytetylle rahamäärälle sitten vastinetta?
- Ostapois
Taitaa tuo v6 diesel olla joissain suhteessa lujempi mitä pienemmät veljensä.. Jakoketju noista venyy jos on paljon ajettu.. Osta pois jos rivakan ja hyvän maantie auton haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759