Osaako joku sanoa mistä löydän pienen klapikoneen mökille. Sellaisen jossa kahdelle kädelle on puuhaa. Saisin halot tehtyä pikku hiljaa kesän aikana pölleistä.
Mulle riittäisi joku halpa vehje mutta sellainen joka ei menisi heti rikki.
Olisin kiitollinen vinkistä. K-raudassa ei ainakaan ollut. Enkä oikein ole netistäkään löytänyt.
Pieni klapikone
8
2330
Vastaukset
- yui op
biltema tarjoustalo puuilo kodinterra bauhaus starkki rautia joku toinen k rauta motonet jne jne
- klapittaja
tuosta voi sellaisen tilata kotiin, niin ei tartte kauppan lähtee, sen takia. : http://www.ltt24h.fi/tuote/halkomakone-5t-max52cm-haloille/6438168004273/?gclid=COWyoq_i3rACFUcwmAod51wTew
- rak.rane
mulla samanlainen kone ja hyvin toiminut jo vuosia.
olen tehnyt pienia juttuja koneeseen. esim. kun haluat katkaista lyhyitä puita, niin laita työntömännän ja koneen väliin pieni laudankappale. siis kun työntömantä on ulkona täysin eteen työnnetty, niin sujauta puukappale väliin. näin mäntä ei palaudu alkuasentoon, koska puukappale estää sen. kone on silloin lyhyempi malli.
ja vielä..olen tehnyt koneelle puusta jalustan ja koneen alle mahtuu iso sylillinen puita, joita on sitten helppo katkaista. ei tarvitse jokasta pölkkyä noutaa maasta. - Sähköteho:.???
rak.rane kirjoitti:
mulla samanlainen kone ja hyvin toiminut jo vuosia.
olen tehnyt pienia juttuja koneeseen. esim. kun haluat katkaista lyhyitä puita, niin laita työntömännän ja koneen väliin pieni laudankappale. siis kun työntömantä on ulkona täysin eteen työnnetty, niin sujauta puukappale väliin. näin mäntä ei palaudu alkuasentoon, koska puukappale estää sen. kone on silloin lyhyempi malli.
ja vielä..olen tehnyt koneelle puusta jalustan ja koneen alle mahtuu iso sylillinen puita, joita on sitten helppo katkaista. ei tarvitse jokasta pölkkyä noutaa maasta..
Paljonko tuo vaatii sähkötehoa watteina
.
- AX
Tässä pieni klapikone http://fin-fi.fiskars.com/Tuotteet/Puu-ja-metsatyot/Kirveet
Siinä riittää kahdelle kädelle puuhaa, ja toimii kaurapuuron voimalla. - ilopuu
Hae Puuilosta vuokralaite-viikon vuokra 50;-
-erittäin hyvä laite - Kirves Fani
Osta kunnon kirves
- haettu ja toimii
hongong 159e tarjouksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171