Kuvan lisääminen facebokiin?

Nokia C7

Kunpa joku osaisi neuvoa!
Kuinka saan Nokian C7:lla itse ottamani valokuvan facebookiin?
Menen valokuvan kohdalle, painan jaa yhteisöihin, valitsen facebookin ja näyttö pyytää sähköpostia ja salasanaa.

Kirjoitan nuo tunnukset täsmälleen kuten kirjautuisin koneella fb:iin mutta kännykkä herjaa koko ajan "väärä käyttäjätunnus tai salasana. Yritä uudelleen. Vihje: kirjainkoolla on väliä".

Missä vika mahtaa olla?

9

1240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500)

Oletko varmasti kirjoittanut salasanan oikein sillä ei siinä muuta voi oikein olla jos se sitä valittaa,mulla kun onnistu heti kuvan jako mutta tarkkana saa olla sen salasanan oikein kirj kanssa kun on pientä ja aika himmeetä tekstiä,ja muista myös päivittää se social sovellus,, se sai juuri uuden päivityksen

• Toimimaan!

Minulla sama juttu kuin ketjun aloittajalla. Puhelimena Nokian E7. Kaikki päivitykset on tehty. Todella monta kertaa yritetty ja salasanat ja sähköposti ovat varmasti oikein. En tosiaan ymmärrä mistä johtuu, koska aikaisemmin sain jaettua kuvan suoraan. Niin haluaisin edelleenkin, enkä tuon selainjutun kautta. Jos joku tietää missä mättää, olisi huippua jos viitsit kirjoitella sen tänne :-)

• Noki C7

Kiitos vastauksestasi!
      Kyllä olen kirjoittanut sähköpostin ja salasanan aivan oikein. Olen yrittänyt vaikka kuinka monta kertaa mutta ei onnistu.
      Minullakin ennen onnistui mutta jostain syystä yhtäkkiä en enää saa jaettua kuvia... Jotainhan tässä on tapahtunut, eli voisiko se johtua juuri tuosta päivityksestä?
      Mistä se päivitys tapahtuu?

Kiitos jos viitsit vielä vastailla!

• 5230,. (500)

päivitys näkyy puhelimen päivitys sovelluksessa ja nokia suitessa,helpointa on kun päivität sen puhelimella,puhelin käynnistyy uudelleen autom.

• 5230,. (500)
        5230,. (500) kirjoitti:

päivitys näkyy puhelimen päivitys sovelluksessa ja nokia suitessa,helpointa on kun päivität sen puhelimella,puhelin käynnistyy uudelleen autom.

kuvien lataaminen fb onnnistuu myös selaimen kautta jos et saa toimimaan,itsekin lataan operan selaimella kuvat fb yleensä aina on nopea ja kätevämpää

• Nokia C7

Kiitos taas!
      Kuinka tuo selaimen kautta lataaminen toimii? Mulla on Saunalahden liittymä. Pitääkö sitten ensin lähettää kuvat sähköpostiin? En kyllä osaa sitäkään tehdä... Aika tumpelo tällaisessa tekniikassa... :(

• 5230,. (500)

ei tarvitse lähettää sähköpostiin,menet puh. netti selaimella facebook log in kirjautumis sivulle ja kirjaudu jonka jälkeen paina "kuva" kohtaa jollon se avaa sen lataus kohdan,sitten paina lataa kohtaa joka selaimessa näkyy yleensä tyhjänä laatikkona jolloin se aukasee puhelimen tiedoston hallinan josta valitset massamuistin jos sun kuvat on siellä,sitten avaat kohdan missä kuvasi sijaitsee esim. "Kuvat" tai DCIM ja valitset kuvan jonka jälkeen paina "Lataa" ja kuva näkyy hetken päästä fb sivullasi,tämän kun osaa ei mene kuin pieni hetki kuvien lataamisessa galleriasta

• Nokia C7

Päivitin eilen puhelimen mutta tuo ei auttanut asiaa.
      Yritin sitten selaimen kautta kuten neuvoit ja se onnistui!!!!
      Ainoa huono puoli että kuvan lataamisessa meni noin viitisen minuuttia ja sitten täytyy tietää tarkasti minkä kuvan sinne laittaa kun niistä ei näe kuin pitkän numerosarjan jossa on päivämäärä ja joku numero lopussa.
      Mutta pääasia että sain tämän nyt toimimaan.

Kiitos paljon neuvoistasi, teit minut onnelliseksi! :)

• 5230,. (500)

jep,helpottaa hommaa jos etukäteen nimeää kuvat galleriassa näin löytää heti oikean kuvan...tuon yhteisö sov kautta etuna on myös se että voit ottaa kuvan kameralla reaaliajassa ja jakaa sen samantien faceen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3131
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      2112
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1780
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81