Fyysistä vai henkistä vaivaa?

simex

Olen 19 vuotias nainen, monta vuotta kestäneitä oireitani ovat mm.ummetus, turvotus, painonnousu, epäsään. kuukautiset, akne, väsymys. Jos syön kevyesti, tarkoitan todella kevyttä ruokavaliota, painoni heittelee päivässä 2-3kg, mutta jos syön tavallista kotiruokaa, turpoan, olen vanhempani kanssa ihmetelleet miten paino voi nousta 4-5kg hetkessä, vaatteet eivät mahdu päälle ja kiristää, onko muilla kokemuksia, mistä tämä nesteiden kertyminen siis johtuu? Joskus suoli ei ole toiminut viikkoon ja on täytynyt ottaa ruiske.
Keliakiaa eikä laktoosi-intorelanssia ole, ne on tutkittu. Lisäksi olen koko ajan nälkäinen ja sokerin himo on tullut osaksi arkea.
Olen yrittänyt kamppailla eri dieteillä, kokeilla eri ruokavalioita ja liikkua, lisäksi olin päästä endokrinologian puolelle tutkimuksiin, mutta kuulemma kaikki on tutkittu ja veriarvot ok. Syön tällä hetkellä e-pillereitä( tasoittamaan kuukautiskiertoa) Metformiinia(verensokerini heittelevät, ja on epäilty reaktiivista hypoglykemiaa) Nexiumia(närästykseen) Tyroksiinia(joka aloitettiin kokeilumielessä) Kortisoli arvot olivat viimeksi 593nmol/L, SHGB 27nmol/L, t4v 16.1nmol/L ja TSH 2.97mU/L. Kävin myös sisäultrassa, jossa näkyi sen verran rakkuloita että minulla olisi lievä PCO tai sitten rakkulat olisivat suurentuneet e-pillereistä joita kerkesin syödä 10kpl ennen tutkimusta elämäni ensimmäisen kerran.
KAIKKI tuntuu olevan niin sekaisin, lääkäritkään eivät tunnu tietävän tai haluavan auttaa, minut passitetaan aina pois ja itse olen joutunut hakemaan apua eri kaupungeista kun kotikaupungissani ei auteta. Minusta minulla on jotakin aineenvaihdunnalista vikaa. Kävin 9 vuotiaana homeopaatilla ja hän teki iirisanalyysin, hän sanoi että näkee haimassa jotain, se selittäisi nuo verensokerin heittelyt? APUA pyydän, voisitteko kertoa jos tiedätte mitään oireittene perusteilla?

2

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      Ammattitaitoiset homeopaatit eivät tee iirisanalyysejä. Vanhempasi ovat joutuneet vedätyksen uhriksi.

    • simex

      Hän on niitä muutamia suomessa, jotka ovat perehtyneet iirisanalyysiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2531
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      413
      2182
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2064
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1344
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1179
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe