moi,, jos satut liikkumaan täällä niin kirjoittelehan... kanssasi oli kiva tanssia ja jutella ynm.. olen se vaalea pitkähiuksen nainen.. oli silloin päällä vaalea lyhythame..tykkäsit pitkistä hiuksistani jne.. mutta katsotaan löydänki sinut näin???terv. jenita !! -kvl-
Missä olet komea,pitkä tummamies.... olit vkl mulligansissa.
8
493
Vastaukset
- joopatiko
Tiiäks, toosan toivossa ne tykkää kuule ihan mistä vaan sussa
aamulla ja selvinpäin sitten asia toinen!
Sä et kyllä ollu mitenkä ihmeellinen, että tuskimpa kiinnostaa muuten ku kertapano..- t.jensku
hmm... oletko ollut sit kanssani ?? oli kyllä ihana mies kaikinpuolin !! t:jensku
- juuri näin
illalla olet mailman kaunein ja ihanin nainen.
kun aamu koittaa et olutkaan sen kumempi kuin muut.
joten jätetäänm tähän yhteen kertaan,näin sinulle käy useammin kuin kerran ja sen jälkeen olet niitä naisia ja sinua ei kukaan ota vakavasti.
näin se vaan menee.
kukaan ei nyt kuitenkaan ole ollut niin erikoinen että,siintä kannattaa alkaa hehkumaan.
kaikilla on huonot ja hyvät puolet.
useimmin löytyy kyllä enempi niitä huonoja puolia - Pitkä komea mies
Hei muistan sinut kyllä, miten olisin voinut unohtaa, olit todella ihana, Rakastuin heti hymyysi ja olen viettänyt unettomia öitä sinua muistellen.Toivottavasti tapaamme juhannusaattona samassa paikassa, haluan riisua lyhyen mekkosi ja porata suinua rajusti kakkoseen.
- öp
Ei juma..naapurin ukkoko se sit olikin ..kakkoseen. No joo.
- jensku
No joo,, et nyt kuitenkaa ihan se oikea ole !!!!! aattona olen muualla kuuntelemassa rautalankaa jne. terv. jensku
- asdasdasdasdasdasdas
Kehui sinua pelkästään pesän toivossa.
- Oskari X-man
En ole pitkä, tumma, enkä komea vaan lyhyt, tanakka ja kalju.
Antaisitko silti? Naipsaus ei kauaa kestäisi.
Kiitos jo etukäteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875