Olenko aseksuaali?

epavarmaxx

Onko aseksuaali, jos pitää toisen kosketuksesta intiimimielessä, mutta ei halua itse koskettaa ja varsinainesti himota toisen kroppaa niin paljon? Olen kiinnostunut olemaan ns. seksiobjekti, mutta olen itse haluton koskettamaan toista. Olen yli kolmekymppinen kokematon nainen ja pohtinut viime aikoina sitä olenko aseksuaali vai en. Mitä mieltä olette? Internetistä en löytänyt vastausta.

7

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläpä huolestu

Mielestäni et ole aseksuaali, koska kaipaat kuitenkin olla kosketuksen kohteena. En mä itsekään saa toisen koskettamisesta mitään erityisiä kiksejä ellei ole paljon tunteita mukana. Jos kaipaa olla kosketeltavana ja "objektina", saaden siitä nautintoa ja pitää sitä kiihottavana, niin ei silloin ole mikään aseksuaali. Sellainen ei olisi lainkaan kiinnostunut seksistä.

• epavarmaxx

Kiitos mielipiteestä, noin minäkin itse loppujen lopuksi ajattelin.

• itse määritys
    • NäinMeillä

Et varmaan ole aseksuaali koska tunnet jonkinlaista seksuaalista halua. Mutta ihan tasapainossa oman seksuaalisuutesi kanssa et kyllä ole.

• Mursu2

En usko että olet aseksuaali mutta melkoisen itsekäs lahna kuitenkin tuolla asenteella ja käytöksellä! Mietippä mitä siitä tulisi jos kaikki muutkin välttelisivät kumppaninsa koskettamista elleivät saa siitä nautintoa?

• Mikä mua vaivaa?

Onkohan musta sitten -tullut- aseksuaali? Aikaisemmin olin hyvin voimakkaan seksuaalivietin omaava, lähes aina panetti, mutta nyt ei tunnu kiinnostavan yhtään, ei ole fyysistä eikä henkistäkään panetuksen tunnetta. Tilanne oli vielä keväällä ihan normaali, olis tehnyt mieli melkein koko ajan. Mulla oli nuori komea vakipanokaveri, mutta tämä "suhde" meni jäihin miehen henkisten ongelmien vuoksi. Sitten yritin kyllä löytää korvaajan tälle miehelle, mutta tuloksetta, kenenkään kanssa ei ollut aidosti kivaa. Ja nyt ei sitten tunnu huvittavan ollenkaan. Haluaisin kyllä haluta, elämä ilman seksiä on aika tylsää, mutta minkäs sille voi jos ei ole halun tunnetta? Ahdistava tilanne. Onkohan tämä masennuksesta johtuvaa (kun ei ole seksielämä kunnossa), jotain hormonin puutetta vai voiko sitä vain muuttua aseksuaaliksi? Muutaman päivän olen syönyt Horny Goat Weed -jauhetta, mutta eipä vielä ole mitään vaikutusta havaittavissa.

• kakkapöläle

lololo weeed polta savut mayn

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      252
      2328
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1704
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      50
      1379
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      51
      1057
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      846
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      15
      827
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      810
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      788
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      786
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe