Olenko aseksuaali?

epavarmaxx

Onko aseksuaali, jos pitää toisen kosketuksesta intiimimielessä, mutta ei halua itse koskettaa ja varsinainesti himota toisen kroppaa niin paljon? Olen kiinnostunut olemaan ns. seksiobjekti, mutta olen itse haluton koskettamaan toista. Olen yli kolmekymppinen kokematon nainen ja pohtinut viime aikoina sitä olenko aseksuaali vai en. Mitä mieltä olette? Internetistä en löytänyt vastausta.

7

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläpä huolestu

Mielestäni et ole aseksuaali, koska kaipaat kuitenkin olla kosketuksen kohteena. En mä itsekään saa toisen koskettamisesta mitään erityisiä kiksejä ellei ole paljon tunteita mukana. Jos kaipaa olla kosketeltavana ja "objektina", saaden siitä nautintoa ja pitää sitä kiihottavana, niin ei silloin ole mikään aseksuaali. Sellainen ei olisi lainkaan kiinnostunut seksistä.

• epavarmaxx

Kiitos mielipiteestä, noin minäkin itse loppujen lopuksi ajattelin.

• itse määritys
    • NäinMeillä

Et varmaan ole aseksuaali koska tunnet jonkinlaista seksuaalista halua. Mutta ihan tasapainossa oman seksuaalisuutesi kanssa et kyllä ole.

• Mursu2

En usko että olet aseksuaali mutta melkoisen itsekäs lahna kuitenkin tuolla asenteella ja käytöksellä! Mietippä mitä siitä tulisi jos kaikki muutkin välttelisivät kumppaninsa koskettamista elleivät saa siitä nautintoa?

• Mikä mua vaivaa?

Onkohan musta sitten -tullut- aseksuaali? Aikaisemmin olin hyvin voimakkaan seksuaalivietin omaava, lähes aina panetti, mutta nyt ei tunnu kiinnostavan yhtään, ei ole fyysistä eikä henkistäkään panetuksen tunnetta. Tilanne oli vielä keväällä ihan normaali, olis tehnyt mieli melkein koko ajan. Mulla oli nuori komea vakipanokaveri, mutta tämä "suhde" meni jäihin miehen henkisten ongelmien vuoksi. Sitten yritin kyllä löytää korvaajan tälle miehelle, mutta tuloksetta, kenenkään kanssa ei ollut aidosti kivaa. Ja nyt ei sitten tunnu huvittavan ollenkaan. Haluaisin kyllä haluta, elämä ilman seksiä on aika tylsää, mutta minkäs sille voi jos ei ole halun tunnetta? Ahdistava tilanne. Onkohan tämä masennuksesta johtuvaa (kun ei ole seksielämä kunnossa), jotain hormonin puutetta vai voiko sitä vain muuttua aseksuaaliksi? Muutaman päivän olen syönyt Horny Goat Weed -jauhetta, mutta eipä vielä ole mitään vaikutusta havaittavissa.

• kakkapöläle

lololo weeed polta savut mayn

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2625
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      399
      2129
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1932
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      125
      1623
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1581
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1113
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1112
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1019
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe