Mieheni kokeili amfetamiinia,joten pitäisikö minun jättää mies saman tien?
hän pyörii päivät pitkät porukoissa joissa huumeet on mukana.
miten voin enää luottaa mieheeni ja kannattaako suhdetta enää jatkaa vaikka kuinka vakuuttelisi ja vannoisi sen olevan virhe mikä ei tule toistumaan...uskoako tuota...en voi kieltää häntä näkemästä kavereitaan,sillä selväpäisiä ystäviä hänellä ei ole. vaikea kuitenkaan vastustella kun pyörii tuollaisten hulttio luusereiden seurassa mitä tässä nyt sitten tehdä, neuvoja kaipaan!
mieheni veti piriä
5
318
Vastaukset
- Jätä ehdottomasti
Sinä sanoit heti alkuun itse vastauksen. Pitäisikö minun jättää mies? Vastaus on kyllä.
- Pidä pidä omanas.
Sittenhän sun ukkos on piristävä poikkeus tässä yhteiskunnassa.
Pidä se. - TotuusUkko
Ala säkin vetää pirii. Teidän perheelle tulee upee tulevaisuus.
Roiku siinä miehessä, tee kaikki mitä hän haluaa, ja anna emäthintäsi usein hänelle. Anna huumehörhön pettää ja lyödä sua.....se on sun valinta.
Älä vaan valitse mieheksi minunlaista koulutettua,armeijan käynyttä,huumeetonta,kunnolista urheilutaustan omaavaa miestä.
Puolusta kynsin ja hampain kuinka huumehörhösi on niiiiiiiin ihana.....siis sano vaikka kaikille että "hän on kyllä pohjimmiltaan upee tyyppi"....ja samalla alistut vaikka anhaaliyhdyntään....
Tee valinnat jotka kuuluu sun tyyppiselle ihmiselle, joka antaa huumehörhölle... - addict...
Pelasta itses,lähde pois. Heti. Kusessa oot jos jäät miehen luo. Jos mies pyörii nistien kanssa päivät pitkät,eikä oo muita kavereita se on todennäkösesti vaan ajan kysymys kun on itekin koukussa. Älä jää siihen kuvioon.
- sdfsdfsdfs
Kauheaa sontaa tämä palsta. No, asiaan. Miksi jättäisit miehesi hänen kavereidensa vuoksi? Jos se ei haittaa omaa elämääsi ja miehesi ei tule riippuvaiseksi mistään, mitä väliä? Jos sinulla on hyvä kumppani, selviätte kyllä pienistä ongelmista.
Älä jätä jos ainoa ongelma on miehen kaveripiiri.
"Älä vaan valitse mieheksi minunlaista koulutettua,armeijan käynyttä,huumeetonta,kunnolista urheilutaustan omaavaa miestä."
Kuulostaa todella katkeralta. AP ei sanonut että kukaan häntä hakkaisi, ja mies käytti kerran amfetamiinia. Tekeekö armeija miehestä hyvän? Idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023