mieheni veti piriä

576678

Mieheni kokeili amfetamiinia,joten pitäisikö minun jättää mies saman tien?
hän pyörii päivät pitkät porukoissa joissa huumeet on mukana.
miten voin enää luottaa mieheeni ja kannattaako suhdetta enää jatkaa vaikka kuinka vakuuttelisi ja vannoisi sen olevan virhe mikä ei tule toistumaan...uskoako tuota...en voi kieltää häntä näkemästä kavereitaan,sillä selväpäisiä ystäviä hänellä ei ole. vaikea kuitenkaan vastustella kun pyörii tuollaisten hulttio luusereiden seurassa mitä tässä nyt sitten tehdä, neuvoja kaipaan!

5

411

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätä ehdottomasti

Sinä sanoit heti alkuun itse vastauksen. Pitäisikö minun jättää mies? Vastaus on kyllä.

• Pidä pidä omanas.

Sittenhän sun ukkos on piristävä poikkeus tässä yhteiskunnassa.
      Pidä se.

• TotuusUkko

Ala säkin vetää pirii. Teidän perheelle tulee upee tulevaisuus.

Roiku siinä miehessä, tee kaikki mitä hän haluaa, ja anna emäthintäsi usein hänelle. Anna huumehörhön pettää ja lyödä sua.....se on sun valinta.

Älä vaan valitse mieheksi minunlaista koulutettua,armeijan käynyttä,huumeetonta,kunnolista urheilutaustan omaavaa miestä.

Puolusta kynsin ja hampain kuinka huumehörhösi on niiiiiiiin ihana.....siis sano vaikka kaikille että "hän on kyllä pohjimmiltaan upee tyyppi"....ja samalla alistut vaikka anhaaliyhdyntään....

Tee valinnat jotka kuuluu sun tyyppiselle ihmiselle, joka antaa huumehörhölle...

• addict...

Pelasta itses,lähde pois. Heti. Kusessa oot jos jäät miehen luo. Jos mies pyörii nistien kanssa päivät pitkät,eikä oo muita kavereita se on todennäkösesti vaan ajan kysymys kun on itekin koukussa. Älä jää siihen kuvioon.

• sdfsdfsdfs

Kauheaa sontaa tämä palsta. No, asiaan. Miksi jättäisit miehesi hänen kavereidensa vuoksi? Jos se ei haittaa omaa elämääsi ja miehesi ei tule riippuvaiseksi mistään, mitä väliä? Jos sinulla on hyvä kumppani, selviätte kyllä pienistä ongelmista.

Älä jätä jos ainoa ongelma on miehen kaveripiiri.

"Älä vaan valitse mieheksi minunlaista koulutettua,armeijan käynyttä,huumeetonta,kunnolista urheilutaustan omaavaa miestä."
      Kuulostaa todella katkeralta. AP ei sanonut että kukaan häntä hakkaisi, ja mies käytti kerran amfetamiinia. Tekeekö armeija miehestä hyvän? Idiootti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      166
      1815
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1330
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      975
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      887
    5. 55
      806
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      755
    8. 89
      721
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      667
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      623
    Aihe