Poistin vähän hätiköidysti juuri luomani gmail-tilin (google-käyttäjän). Haluaisin luoda tilin uudelleen samalla tunnuksella. Ainakin toistaiseksi pari päivää edellisen poistamisen jälkeen gmail väittää että tunnus on toisen käytössä vaikkakaan en enää itsekään sinne pääse.
Onko kellään tietoa kuinka kauan tuo vanha poistettu tunnus on käyttämättömissä?
kiitos.
Gmail-tilin uudelleen luominen
9
418
Vastaukset
- hmm.
en tiedä, mutta kyllä se kauan on pois käytöstä. ihan tietoturvan vuoksi. ettei mene postit väärälle henkilölle, kun tilin käyttäjä vaihtuu.
- gmaill
juujuu. oiskohan syksyn alkuun jo vapaana, osaako joku heittää arvioo?
- hmm.
gmaill kirjoitti:
juujuu. oiskohan syksyn alkuun jo vapaana, osaako joku heittää arvioo?
itseasiassa google ei ilmeisesti vapauta käyttäjänimiä sulkemisen jälkeen ollenkaan. kaikki vastaukset googlen keskusteluissa sanovat niin.
hyvä niin sillä onhan se merkittävä tietoturvariski vielä vuosienkin jälkeen. - gmaill
hmm. kirjoitti:
itseasiassa google ei ilmeisesti vapauta käyttäjänimiä sulkemisen jälkeen ollenkaan. kaikki vastaukset googlen keskusteluissa sanovat niin.
hyvä niin sillä onhan se merkittävä tietoturvariski vielä vuosienkin jälkeen.löysin tilin palautus -reitin. sieltä pitäis 3-5vrk:n päästä ilmottaa että saako tilin takaisin.
Itse poistin noin 5 kuukautta sitten vara gmail osoitteeni, eikä se ole vielä vapautunut..
- tarrve harrkinta
Hah, luukkuun sain tehtyä uuden lootan samalla käyttäjätunnuksella kuin käyttämättömänä poistunut vanha loota. Heh, toivottavasti kukaan tilinsä käyttämättämättömänä menettänyt ei ole ohjannut salasanapalautuksia luukkuun, siinähän on selvä tietoturvariski olemassa.
- gmaill
sepä kävi kätevästi. ei mennyt kuin muutama tunti niin sain ohjeet kuinka saada tili takaisin. ja nyt rullaa taas vanhalla käyttäjänimellä :)
- Anonyymi
EN TIEDÄ MUT AIKA KAUAN KESTÄÄ KUN YRITTÄÄ LUODA TILIÄ
- Anonyymi
Miksi huudat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760