Sanajahti androidilla

Mulla on ostettuna pro-versio, enkä näe omia tilastoja ja saavutuksia, kuten kaverit näkee iphoneillaan. Onkohan kyseessä bugi vai android-ominaisuus?
102633
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Kyllä mun Androidissa ainakin näkyy pro-versiossa omat tilastot ja saavutukset.

Äänestä

Pelaan ilman Pro-versiota ja kaikki toimii kuin rasvattu. Mikä kännykkä sulla on se saattaa olla siinä.

Äänestä

Onko tähän peliin mahdollista kirjautua sisään? Ostin Pro-ominaisuudet mutta hommasin uuden puhelimen hetki sitten, enkä saa enää Pro-ominaisuuksia käyttöön koska valittaa että olen jo kerran ne ostanut..

Äänestä

Miten saa niitä palkintoja? Joillakin on niitä siinä missä näkee kuinka montena on. Itselläni siinä näkyy pro-versio.

Äänestä

en tajua miten sitä pelataan .. yritän näppäillä niistä kirjaimista sanaa mutta mitään ei tapahdu, ne kirjaimet vain ovat punaisia kun painan. Mikä idea?

Äänestä
  • pitää vetää yhtenäisesti koko sanan kirjaimet kerralla

Äänestä

Miten niitä ns.pokaaleja saa?

Äänestä

miten toi sanajahtaaja toimii? :s

Äänestä
  • ite latasin vasta eilen tablettiini ton sanajahdin
    en oik tajua mihin tällä pyritään,mitä saa pisteistä jne..muuten vaikuttaa kivalta eikä tässä muuta kin nyt käynnistän sen taas ja kokeilen niin eiköhän tuo avaudu jossain vaiheessa

Äänestä

Kommentoi aloitusta

JanaSahti kirjoitti:

Mulla on ostettuna pro-versio, enkä näe omia tilastoja ja saavutuksia, kuten kaverit näkee iphoneillaan. Onkohan kyseessä bugi vai android-ominaisuus?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu