Sanajahti androidilla

JanaSahti

Mulla on ostettuna pro-versio, enkä näe omia tilastoja ja saavutuksia, kuten kaverit näkee iphoneillaan. Onkohan kyseessä bugi vai android-ominaisuus?

10

2607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.T.

Kyllä mun Androidissa ainakin näkyy pro-versiossa omat tilastot ja saavutukset.

• HTCSensation

Pelaan ilman Pro-versiota ja kaikki toimii kuin rasvattu. Mikä kännykkä sulla on se saattaa olla siinä.

• floge

Onko tähän peliin mahdollista kirjautua sisään? Ostin Pro-ominaisuudet mutta hommasin uuden puhelimen hetki sitten, enkä saa enää Pro-ominaisuuksia käyttöön koska valittaa että olen jo kerran ne ostanut..

• kyseliä

Miten saa niitä palkintoja? Joillakin on niitä siinä missä näkee kuinka montena on. Itselläni siinä näkyy pro-versio.

• jaaahaaas

en tajua miten sitä pelataan .. yritän näppäillä niistä kirjaimista sanaa mutta mitään ei tapahdu, ne kirjaimet vain ovat punaisia kun painan. Mikä idea?

• pelaaja14678

pitää vetää yhtenäisesti koko sanan kirjaimet kerralla

• vastatkaaaaaaa :-)

Miten niitä ns.pokaaleja saa?

• Metalfusion
    • Mazfer

miten toi sanajahtaaja toimii? :s

• ummikkoomikko

ite latasin vasta eilen tablettiini ton sanajahdin
        en oik tajua mihin tällä pyritään,mitä saa pisteistä jne..muuten vaikuttaa kivalta eikä tässä muuta kin nyt käynnistän sen taas ja kokeilen niin eiköhän tuo avaudu jossain vaiheessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      66
      4002
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      15
      2107
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      6
      1867
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1224
    5. 27
      1209
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      953
    7. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      70
      828
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      43
      799
    9. Tuntuu että sulla on uusi ihastus

Toivottavasti vain harhailen.
      Ikävä
      39
      717
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      24
      674
    Aihe