Iltaa
Kesähuvilalla on T-mallin digiboksi. Kanavat näkyvät hyvin. Minulla on tv-antenni pihalla, se on pitkässä keihäässä, eli silloin se yltää aika korkealle. Jos se alempana, niin kanavat ei näy hyvin.
Antenni on vain vuoden vanha, siinäkään ei vikaa.
tämä on katvealuetta.
Minulla on vain kysymys, että kuulin, että tv-antenni pitää olla ehdottomasti täysin suorassa.
Miksi suorassa?? Siksikö, että silloin näkyvyys ja kuuluvuus on paras?
Kesähuvila, antenni
3
105
Vastaukset
- jaa-a
onpa vaikea kysymys. olen itsekin kuullut, että sen tv-antennin pitää olla suorassa, eli ei kallellaan tms. mutta minäkään en tiedä että miksi, siis mitä hyötyä siitä on. ?
Toivottavasti joku tietää kertoa. - Digiton
TV-lähetys on vaakapolarisoitua, joten silloin teoriassa paras vastaanottotapa on vaaka-antenni. Vastaanottavan antennin pituus (tai oikeastaan leveys) on mitoitettu siten, että se tulee olla suoraan kohti lähetintä ja suorassa eli vaakatasossa.
Teoriassa tilanne on tämä. Käytännössä lähetyssignaalia häiritsee monenmoiset heijastukset, joten jossain paikassa jokin muu asento voi olla parempi. - Digitv.antenni
Digiton, kiitos! Eli antenni on hyvä olla täysin suorassa signaalien takia, jotta ne olisivat parhaat mahdolliset - ymmärsinkö tämän?
Ja se on suoraan kohti lähetintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760