Olen lähdössä päivä Tallinnassa risteilylle ja Viking Linen sivuilta en löytänyt tietoa siitä pääseekö klo 18:00 Tallinnasta lähtevään laivaan milloin sisään? Laivahan on Tallinnan satamassa jo klo 14:00.
Viking XPRS:lle laivaanpääsyaika?
10
7403
Vastaukset
- useinmatkaava
Siivousten vuoksi yleensä vasta 10 min ennen lähtöä. Tsekkaus loppuu 20 min ennen lähtöä. A-terminaali
http://www.vikingline.fi/hyvatietaa/lahtoselvitys.asp- villeviking
"Siivousten vuoksi yleensä vasta 10 min ennen lähtöä"
Höpötihöps mitä skeidaa.
- niinpäskii
Jos laiva on klo 14 Tallinnassa ja tunti siivoukseen,kyllä sinne varmaan klo 15 jo pääsee,itse olen aikaisintaan ollu klo 17 tienoilla,ja silloinkin laivalla on ollu jo porukkaa pilvin pimein.
- kiinteää kalustoa
Ne on nk kantajengi joka ei edes poistu laivasta.
Tulevat vain syömään ja juomaan. - heitteille jätetyt
ja jalka ei saa vintata yhtään meiltä revittiin liput ja ohjattiin tallinkin staariin jossa uudet liput ja tervetuloa kiitos xprs ssän vänrikki nappulan.
- Koerkut
Kello 16:30
- tiedonlöytäjä
Siellähän se Vikingin sivuilla kerrotaan:
"Laivaan pääsee noin puoli tuntia ennen lähtöä."- cmfjghfigrh
16:30 pääsi tällä viikollla
- Väärä foorumi
Foorumilla Laivamatkat ja risteilyt tuo on sanottu moneen kertaan.
Sinne tämäkin aloitus kuuluisi. Eihän tämä käsittele mitenkään Tallinnaa. - kokenut2
Mikäli sinulla on hytti varattuna matkasi ajaksi niin pääset laivaan milloin haluat.
Mikäli ei ole niin puolituntia ennen lähtöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685