Olen lähdössä päivä Tallinnassa risteilylle ja Viking Linen sivuilta en löytänyt tietoa siitä pääseekö klo 18:00 Tallinnasta lähtevään laivaan milloin sisään? Laivahan on Tallinnan satamassa jo klo 14:00.
Viking XPRS:lle laivaanpääsyaika?
10
7024
Vastaukset
- useinmatkaava
Siivousten vuoksi yleensä vasta 10 min ennen lähtöä. Tsekkaus loppuu 20 min ennen lähtöä. A-terminaali
http://www.vikingline.fi/hyvatietaa/lahtoselvitys.asp- villeviking
"Siivousten vuoksi yleensä vasta 10 min ennen lähtöä"
Höpötihöps mitä skeidaa.
- niinpäskii
Jos laiva on klo 14 Tallinnassa ja tunti siivoukseen,kyllä sinne varmaan klo 15 jo pääsee,itse olen aikaisintaan ollu klo 17 tienoilla,ja silloinkin laivalla on ollu jo porukkaa pilvin pimein.
- kiinteää kalustoa
Ne on nk kantajengi joka ei edes poistu laivasta.
Tulevat vain syömään ja juomaan. - heitteille jätetyt
ja jalka ei saa vintata yhtään meiltä revittiin liput ja ohjattiin tallinkin staariin jossa uudet liput ja tervetuloa kiitos xprs ssän vänrikki nappulan.
- Koerkut
Kello 16:30
- tiedonlöytäjä
Siellähän se Vikingin sivuilla kerrotaan:
"Laivaan pääsee noin puoli tuntia ennen lähtöä."- cmfjghfigrh
16:30 pääsi tällä viikollla
- Väärä foorumi
Foorumilla Laivamatkat ja risteilyt tuo on sanottu moneen kertaan.
Sinne tämäkin aloitus kuuluisi. Eihän tämä käsittele mitenkään Tallinnaa. - kokenut2
Mikäli sinulla on hytti varattuna matkasi ajaksi niin pääset laivaan milloin haluat.
Mikäli ei ole niin puolituntia ennen lähtöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819