Anteeksi

sinulle

jälleen kerran. Mun tekis mieli soittaa sulle...
Jos sä tietäisit millaiset paineet mulla on tällä hetkellä, niin ymmärtäisit..
Muutakin.

99

2318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä niin

kovin mieltäsi nyt painaa?

• nyt heti!

Soita!!!

• Mitäs nyt?

Miksi "anteeksi"? Mitäs oot muka tehny? Laita viesti ja kysy voitko soittaa?

• En voi

tietää, voin vain kuvitella...

• Epätietoisuus tappaa

Minä ainakin vastaisin riemuiten yhteen, tietyn ihmisen soittoon 24/7...ois vähän asioita selvitystä vailla.

• rohkea rokan syö

Nyt oikeesti soitat. Eihän tästä muuten mitään tule. Kyl sä uskallat.

• Kaipaan sua

Soita vaan. Ei mikään oo niin vaikee asia etteikö niistä yli pääse.

• :)

soita j..., puhutaan.

• yläalamäki yhdessä

Ymmärtäisin sua/häntä . Antaisit minun olla "osana" sun elämässäsi

• Ikävä minunkin

Soita H! Olen linjoilla...

• h

Empä nyt taida kuiteskaa...soita ite.

• h
        h kirjoitti:

Empä nyt taida kuiteskaa...soita ite.

Tai laita tekstari. Kirjota siihen....noo, kyllä sinä jotai keksisit.

• luepa
        h kirjoitti:

Tai laita tekstari. Kirjota siihen....noo, kyllä sinä jotai keksisit.

Joo. Lue kännyy. Eikä ole keksimisestä kysymys vaan valitettavasti täysin todesta.

• h
        luepa kirjoitti:

Joo. Lue kännyy. Eikä ole keksimisestä kysymys vaan valitettavasti täysin todesta.

Jeps, sorry, lievä luki/kirjotushärö. "Keksimisellä" tarkoitin kylläkin sitä, että jos kynnys ottaa yhteyttä vakavassa asiassa on liian korkea, voi yhteyttä ottaa jollain tekaistulla syyllä...Ja jos puhelimeni nyt ilmoittaisi tekstarin saapuneen, tietäisin kyllä heti, mistä on kyse, ja soittaisin takaisin.

Mulle kynnys on liian korkea.

• anna etunimes
        h kirjoitti:

Jeps, sorry, lievä luki/kirjotushärö. "Keksimisellä" tarkoitin kylläkin sitä, että jos kynnys ottaa yhteyttä vakavassa asiassa on liian korkea, voi yhteyttä ottaa jollain tekaistulla syyllä...Ja jos puhelimeni nyt ilmoittaisi tekstarin saapuneen, tietäisin kyllä heti, mistä on kyse, ja soittaisin takaisin.

Mulle kynnys on liian korkea.

kolmas kirjain niin mä laitan viestin :)

• siis laitan
        anna etunimes kirjoitti:

viestin jos osuu :D

siehän se tätä halusit, joten se pallo on sulla j... , mutta ois kiva puhua selviksi.

• osuiko?
        anna etunimes kirjoitti:

U

anna etunimes kirjoitti:

i

• eipä osunu :(
        osuiko? kirjoitti:

U

saatanpa silti laittaa hänelle huomenna, nyt jo myöhä.

• h
        siis laitan kirjoitti:

Siitä nyt pystyisi jokainen päättelemään jo loputkin kirjaimet. Laitan tunnisteeksi puhelinnumeron kaksi viimeistä. Eli: *** *****47

• osui viesti kiitos
        siis laitan kirjoitti:

r,j,a,s,u,i,j,p,t,o,v

:) kirjoitti:

i

ja kaipailet ?

• pallot sinulla

siehän se tätä halusit, joten se pallo on sulla j... , mutta ois kiva puhua selviksi.

en halunnut näin minä

• pallosalama
        pallot sinulla kirjoitti:

en halunnut näin minä

Kukapa se näin haluaisi, täällä asioita vatvoa.
        Siis nätisti: "pidä pallo", se on sulla edelleen.

• ;)

i

O

• yks H

Mies/nainen? Mistähän päi...

;) kirjoitti:

O

..häntäheikki.

• Koirulli
        **** kirjoitti:

..häntäheikki.

Profiloi häntäheikki?

**** kirjoitti:

ja kaipailet ?

tottakai, haluisin puhua.

tottakai, haluisin puhua.

Soittaa vai?

**** kirjoitti:

Soittaa vai?

joo, odotan.

• Ei voi soittaa

Ei hän vastaa.

• 1243

soita ite, siehän se tähän syypää olet..

• odotan kovasti 123

Soita olen hereillä jost olet hh

• eräs tupla
        odotan kovasti 123 kirjoitti:

Soita olen hereillä jost olet hh

Missä tää siun hoohoos vaikuttaa? ;)

• 1243

miks sie et voi js?

• ........

näitä js on vaikka kuinka ......

• 1243
        ........ kirjoitti:

näitä js on vaikka kuinka ......

helppohan se on vältellä..

• eli ei mulle

Olisihan se ihanaa jos hän soittaisi ja ottaisi yhteyttä mutta en vain voi uskoa että hän niin tekisi. Ap :lle toivon siltikin rohkeutta siihen kaivatullensa soittamiseen. Menisi edes jollain ikävöijällä asiat paremmmin kuin itsellään.

• aamuun

Aamulla on yhteyttä IRL. Nyt on liian myöhä.

• Kumpikampi

tekiskö mieles soittaa puurolle vai vellille?

• on se

puuro on velli

• elovieno

Jos velli ei vastaa, täytyy soittaa puurolle.

• kaskaskaskärpänen

Mun etunimen kolmas kirjan on t. Ja olen mies. Repikää siitä huumorinkukkasta, te anonyymit pelleilijät.

Paineet ja paineet...tiedätkö mistä puhut kun puhuut paineesta?

• odotan 123

Monta tuntii ollut jo aaamu, etkä ole vielä soittanut!?
        Puss å kram

• Älkää jaksako enään

Jälleen kerran ... ja näinkö joku luulee että anteeksipyyntö toimii ja osoitetaan ?

Nimettömänä taivaan tuuliin ja hups, kyllä on hyvä ja kevyt olo kun oon niin hyvä

ihminen että pyysin oikein anteeksi ... nimettömänä netissä.

Tapoja vois monen kohdalla peräänkuuluttaa.

• odotan 123

No täältä näytät anteeksi pyyntöä odottavan tai etsivän.
      Harmitti varmaan kun ei ollut sulle.
      Hyvät päivät puss å kram

• Sinulle..

Soita vain. Minä odotan sitä.

• kysymys!

Olet sinä kuka?

• odotan 123

Minkä lempi nimen sait multa?

• Teacher

Lempi nimesi on yhdys sanojen väärin kirjoittaja

• kultamupelo
        Teacher kirjoitti:

Lempi nimesi on yhdys sanojen väärin kirjoittaja

Kynnys on korkea vain niissä asunnoissa, jotka on rakennettu liian lähelle järvenrantaa. Mun lempinimen 3. kirjain on h. Ja entisen sukunimen 3. kirjain on v. VIESTI, KIITOS joku kaunis hetki...arkipäivä....aamuvarhainen.

• odotan 123

Hyvä että täälä on opettaja pilkunnussija.
      opin varmaan kohta kirjottaan puhtaasti suomea.
      Ha en bra dag// kram

Jos äidinkielesi on ruotsi (kuten annat ymmärtää), niin kirjoitatko sitten ruotsiksi smek namn, epäilen. Ei oikeinkirjoitus ole mitään "pilkunnussimista", vaan todella tärkeä asia.

• äidinkielen (ope)
        *** kirjoitti:

Jos äidinkielesi on ruotsi (kuten annat ymmärtää), niin kirjoitatko sitten ruotsiksi smek namn, epäilen. Ei oikeinkirjoitus ole mitään "pilkunnussimista", vaan todella tärkeä asia.

Sulla näyttää olevan ikävä töihin...
        Hyvä että voit täällä saada..tyydytyksen

• toinen--
        äidinkielen (ope) kirjoitti:

Sulla näyttää olevan ikävä töihin...
        Hyvä että voit täällä saada..tyydytyksen

joo, pilkut on tärkeitä, mutta ei välttämättä täällä!

• voittehan kirjoittaa

ihan miten lystäätte, meikä kirjoittaa omalla kielellä.

• pöljiä riittää

Mitä täällä ruikutat - virtuaalimaailmassa - oo ny hemmetissä aikuinen ja ota suoraan ko. henkilöön yhteys!! Luuletko tosiaan, että hän tämän viestin täältä löytää ja tajuaa, että tämä on nimenomaan hänelle, eikä 500 000 muulle henkilölle? Siinä tapauksessa olet harvinaisen tyhmä.

• ujo toive

bittiavaruuteen....voi kumpa vielä jotain susta....kuulisin..s>j

• haluan sun rakkautes

Niin. Taidan kuule laittaa kirjeen tulemaan postin mukana... vaikka työpaikkojmme lähetin mukaan annan. Laitan kuoreen nimes... MULLE ET TASAN ANNA PAKKEJA TOISTAMISEEN! V** un kyllästyny leikkimiseen. Niin että nainen vie. Se vikiset.

• anteeksi elämässä

toisen anteeksi-pyyntöketjuun ujon toiveen liittäminen ei auta. jos yhteys on katki, olet sössinyt. mieti miten ja pyydä anteeksi. ei tarvi täällä koneella ujostella.

• M
        haluan sun rakkautes kirjoitti:

Niin. Taidan kuule laittaa kirjeen tulemaan postin mukana... vaikka työpaikkojmme lähetin mukaan annan. Laitan kuoreen nimes... MULLE ET TASAN ANNA PAKKEJA TOISTAMISEEN! V** un kyllästyny leikkimiseen. Niin että nainen vie. Se vikiset.

RAKKAANI. TIETYSTI SAAT ANTEEKSI. YMMÄRRÄN TILANTEESI-PAINEET SUN MUUT....

• M
        M kirjoitti:

RAKKAANI. TIETYSTI SAAT ANTEEKSI. YMMÄRRÄN TILANTEESI-PAINEET SUN MUUT....

ED.OLI TARKOITETTu Ap.lle

• Kukahan..
        haluan sun rakkautes kirjoitti:

..toikin on? Hullu raivoo ja kiroilee. Kannattaa.. miettiä mihin leikkiin ryhtyy.

• tietty varmuus

et voin kyl laittaa toiveita mihin ketjuun lystään

• me2<3

mikset sitten soita minulle?? Minä ymmärsin sinua hyvin ja ymmärtäisin nytkin. Soita siis miksi lymyilet piilossa.
      Kaipailen ääntäsi, sinua

• jos olisit hän

Jos olisit hän, nainen, tietäisit että kaipaukseni on ikuista ja jos sinäkin kaipaat niin sitten soittoa vaan kehiin.

• me2<3
        jos olisit hän kirjoitti:

Jos olisit hän, nainen, tietäisit että kaipaukseni on ikuista ja jos sinäkin kaipaat niin sitten soittoa vaan kehiin.

kyllä minä olen nainen ja tiedän kaipaukseni on ikuinen, mutta sinä missä olet nyt miksi et soita..minä en voi en pysty soittamaan. Vaihdoitko puhelinnumeroasi?

• jos olisit hän
        me2<3 kirjoitti:

kyllä minä olen nainen ja tiedän kaipaukseni on ikuinen, mutta sinä missä olet nyt miksi et soita..minä en voi en pysty soittamaan. Vaihdoitko puhelinnumeroasi?

Vaihdoin, mutten sinun takiasi. Kadotin numerosi jo aiemmin. Olisi kiva kun pystyisi soittamaan.

• me2<3

Vaihdoin, mutten sinun takiasi. Kadotin numerosi jo aiemmin. Olisi kiva kun pystyisi soittamaan.

minun numeroni pystyt löytämään, mutta minä en sinun. Sitä uutta numeroasi et ole minulle antanut :(. Olen siitä surullinen

• jos olisit hän
        me2<3 kirjoitti:

minun numeroni pystyt löytämään, mutta minä en sinun. Sitä uutta numeroasi et ole minulle antanut :(. Olen siitä surullinen

Niin, numeroani ei voi löytää. Mutta tiedät keneltä kysyä jos oikeasti haluat olla yhteyksissä.

• me2<3

Niin, numeroani ei voi löytää. Mutta tiedät keneltä kysyä jos oikeasti haluat olla yhteyksissä.

En kait mä muuten vain kaipaile sua ja mieti mikset sä ole soittanut mulle. Niin ja kyselin sitä numeroasi hän ei antanut sitä. hän haluaa pitää sinut itselläsi kokonaan. Sinä olet ainoa joka voi ottaa yhteyttä minuun.

• jos olisit hän
        me2<3 kirjoitti:

En kait mä muuten vain kaipaile sua ja mieti mikset sä ole soittanut mulle. Niin ja kyselin sitä numeroasi hän ei antanut sitä. hän haluaa pitää sinut itselläsi kokonaan. Sinä olet ainoa joka voi ottaa yhteyttä minuun.

työjutusta kyse?

• Meni pois

työjutusta kyse?

Työpaikallahan ei ole kuin häntäheikkejä. Näin on, niinpä ja jetsulleen.

• me2<3

työjutusta kyse?

mistään työjutusta ole kyse..vaan kaipuusta,särjetyistä lupauksista ja ennenkaikkea rakkaudesta

• sinua ajattelen

Minulle riittäisi kun laittaisit viestin,, mielummin tietysti soittaisit, epätietoisuus syö kun en tiedä varmaksi onko sinulla edes numeroani,, ole kiltti ja ota yhteyttä pyydän

• Sinua halajan

Hej på dig! Ei mulla ole p.numeroa. Kiltti haluan olla niin kuin aina.
        Ajattelen sinua joka päivä johonkinkiin aikaan enemmän ja johonkin aikaan vielä enemmän. ;)

• tiedät

En voi antaa anteeksi. Olet loukannut niin paljon ja kaikilla mahdottomillakin tavoilla. Kukaan ei koskaan ole polkenut mua noin pahoin. Ja vain siksi että rakastuin sinuun luvattomasti.

• 76oinas

Teksti olisi voinut olla minun kirjoittamani, paitsi minä voisin antaa anteeksi meidän välillä on jotain ainutlaatuista. Ja minulta pyydettiin tavallaan kai jo anteeksi :)

• no se pallosalama

Ku sinä et soita , niin et sitte soita.
      Pitäskö sitä vielä analyusoida????

• ...

Tiedän kyllä tai osaan arvata :(. Meinasin itsekkin soittaa ja kysyä miten pärjäilet, mutta ajattelin, että se ei kuulu minulle enää....

• voit yllättyä

... Ainahan voi kuulumisia kysellä, vaikka tekstiviestitse. Kohteliasta kysyä pärjäämistä.

• ...
        voit yllättyä kirjoitti:

... Ainahan voi kuulumisia kysellä, vaikka tekstiviestitse. Kohteliasta kysyä pärjäämistä.

Antaa olla.... :(

• -.,.-

En tiedä mitä voisi olla se, että ymmärtäisin sun tekoja. Palat ovat loksahtaneet paikoilleen, enkä toivo sulta enää mitään. Olit elämäni suurin pettymys.

• :(

samoin.

• pettyä ei voi

kuin pelimieheen ja narsistiin, niistä tulee ihan hirveä päänsärky.

• 3+10
        pettyä ei voi kirjoitti:

kuin pelimieheen ja narsistiin, niistä tulee ihan hirveä päänsärky.

mulle tulee niistä vatsanpuruja ja migreeniä

• vaikea tilanne

Itsellä samanlainen tilanne. Numerot vaihdettu ihastuksen kanssa mutta mitään ei voi tehdä tilanteen takia. Mietin vain että mitä jos emme näe enää koskaan?

• rupeeväsyynjo

Älä puhu soopaa! Jos on surua, oisin rinnallasi. Jos olisi rakkautta, soittaisit etkä ihmettelisi. Tajuatko edes kuinka paljon mulla on painetta tällä hetkellä? Olen ottanut elämäni suurimman askeleen päästäkseni edes hieman lähemmäs sinua. Olettaen itselleni että jotain ihan oikeasti oli, mutta epätoivo nujertaa päivittäin kun sua ajattelen. Entä mitä sinä teet? Olet se p*pää niinkuin itse sanoit etkä ajattele kuin omaa pahaa oloasi tällä hetkellä...Ei oo helppoa täälläkään joten sitä joko ollaan tai ei, mutta tällaista kidustusta ei jaksa pirukaan...Jos on raskasta, toivon siitäkin huolimatta voimia ja lähetän enkeleitä lluoksesi. Ota yhteyttä kun olet tarpeeksi vahva tulemaan, näkemään, tutustumaan.

• voi vittu näitä

oot ottanut elämäs suurimman askeleen jotakuta kohti ja silti veivaat itkuvirttä nimettömänä netissä kelle vaan ## ja syytät sitä kaikesta. ## on tainnu oikeesti jäädä ne isot askeleet ottamati ## muuten kai puhuisit sille itelleen ##
        mua sitten vituttaa joskus nää tän tyylin kusipäät jokka ei ite tee mitään muuta ku syyttää toista kaikesta ##

• Voisi auttaa enemmän

Kun puhuisit hänelle, täällä tuolla ei ole puupennin vertaa merkitystä.

• tekopyhää hurskastel

tajutkaa hyvät ihmiset että niin kauan kun te itse olette sillä / tolla asteella ja tasolla
        että heittelette noita nyyhkyjuttujanne sinne sun tänne niin takuuvarmasti se odottamanne ihminen ei ilmesty luoksenne. te itse estätte sen omalla typerällä käytöksellänne osoittamalla että hän on teille kuka tahansa anonyymi nettikirjoittaja.
        jos on ottanut elämänsä suurimman askeleen hänen luo niin mitä silloin enään tekee täällä jauhamassa paskaa milloin kenellekin. ?? kysyn vaan.

• Se on nyt että

Kun tuut vastaan seuraavan kerran. En kato solmiin enää. Näytän kieltä ja keskisirmiä. Kääntäen kannat kattoon ja nokka pystyssä käännyn takabasemmalle. Hankalaksi heittäytyn. Haista jakka! Turha haikailla tai katella peräää. Etin uuden miehwn, rikkaan ja atelen sen kanssa porchella tai kaikilla. Että syytä ittees, parkele. Vi* ku leikit vaan tuneilla. Ei tartte vaibautua!!!!!!

• Relaa hei vähän

RAUHOITU! Hengitä syvään, niin alkaa sormetkin osumaan taas oikeille näppäimille...:DDD

• *aska
        Relaa hei vähän kirjoitti:

RAUHOITU! Hengitä syvään, niin alkaa sormetkin osumaan taas oikeille näppäimille...:DDD

Pohja pois tältäkn... ku suututätä tommomen. Kakki äijät sananlaisia kuysipäitä. Pi*lua vaan voknaamassa. Sittrn kun saavat niin ei enäää tunbekkaan. Taihjat olla ihan kuin kyka tahana tavalinen kadsuntallaajja. So on sitten että haisra kyuule hime!!!!

• Voihitsi

Onpas taas loistava ketju jääny lukematta. H oon ja N se kolmas kirjain. Saa soittaa...

• niinpäniin

joo tännekin soittoa vain tulemaan.. ;)

• On sullakin

puhelin ja toimivat, kauniit kädet. ITE SIT soi soittele soi soittele. Nobody itse picture of perfect...... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3747
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3709
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2579
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1679
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe