Jalkapallo on kyllä tappavan tylsä laji. Kaikella kunnioituksella. Arvostan jalkapalloa, mutta miten jengi jaksaa hehkuttaa tätä roskaa? Pari maalia 90 minuuttiin ja tilanteet pysyvät samana eikä peli huipennu loppua kohden, kun kumpikaan joukkue tuskin tekee lopussa ratkaisevaa maalia.
Koripallossa taas tapahtuu jatkuvasti ja peli ratkaistaan usein viimeisillä sekunneilla. Huippupelaajat ovat maailman parhaita urheilijoita ja suoritukset sellaisia, joihin hyvin harva ihminen pystyy.
Mutta, kuten sanoin, arvostan jalkapalloa silti. Pakkohan sitä maailman suosituinta lajia on arvostaa. Toivon kuitenkin, että myös suomalaiset tajuaisivat koripallon hienouden.
1.Koripallo
2.Jalkapallo
...
...
...
...
...
...
...
642. Jääkiekko
Koripallo on uusi kuningaslaji!
4
211
Vastaukset
- Anonyymi
Koripallo ei ole edes laji se joka saa pallon alussa niin voittaa pelin vuorotelen niitä koreja tehää eli älä selitä
- Anonyymi
Koripallo se vasta on ylevää urheilua!
Koko ajan kurkotetaan ylemmäs, miten kaunista katseltavaakin!
Jalkapallo oon taad barbaarista touhua, - potkitaan.
Tuo aloituksessa olevaa taulukkoa kyllä muuttaisin seuraavasti:
1.Kaunoluistelu
2.Koripallo
3. Pesäpallo...
4. Tikanheitto
...
...
...
586. Jalkapallo
...
642. Jääkiekko
- Anonyymi
Mitä tulee (miesten) koripallosta mieleen? Runsaasti hikisiä kainalokarvoja. Yäk.
- Anonyymi
Koripallo on vähän niin kuin lasten kinastelua jostain lelusta. Yleensä isokokoisin ja ulottuvin vie voiton, muut jäävät kurottelemaan.
Potkupallossa sama käänteisesti, potkitaan ja kieritään maassa pääosin. Eniten tuomarin (aikuisen) sympatiaa saava saa pitää pallon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043