12-vuotias tyttö koukus röökiin.

3uiurqfho

Eli maistoin ekan kerran joskus vuos sitte, mut nyt oon huomannu, et tarviin vähintää yhen kessun päivässä. Ajattelin sillo ekaks, et okei, poltan nyt tän loppuu mut tähä se jää. Oon jääny jo kiinni ja saarnat ja opetukset on saatu, mut silti tekee koko aja mieli? En todellakaa mee minnekkää lääkärii selittää et oon riippuvaine, mut mitä mä teen?

17

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdascaw

      :DDD

    • njksdf

      voi pientä :/ kannattaa puhua jollekki luotettavalle aikuiselle.

    • rhrhjlk

      Hienoa, olet hommannut itsellesi riippuvuuden jo tuossa iässä, jos et nyt lopeta sitä niin siitä tulee vain vaikeampaa kokoaika. Suosittelen että lopetat, itsestäsi kaikki on kiinni.

    • x

      kaheksankyt luvulla se oli ihan normaalia että ton ikäset jo polttaa

      • Normaalia?

        Siihen aikaan oli moni muukin nykyisin huonoksi todettu juttu ihan "normaalia". Muistan esim. kouluajoilta 80-luvun alusta, kuinka moni 14-15-vuotias tyttö seurusteli ja harrasti seksiä parikymppisen jätkän kanssa, eikä sitä kukaan pitänyt minään pedofiliana. Tyttöjen vanhemmat saattoivat vähän tuhahtaa asialle, mutta siinä kaikki. Asia ei ylittänyt uutiskynnystä eikä tyttöjen poikaystäviä vedetty oikeuteen alaikäiseen sekaantumisesta, koska se katsottiin "normaaliksi". Että ei se, mikä ennen oli hyväksyttävää, ole sitä nykyään, sillä yhteiskunnallinen moraali edistyy ja tarkentuu sen suhteen, mitä saa tehdä tai ei saa.


    • No no no

      Lopeta. Sun keuhkot kehittyy vielä lähes 20-vuotiaaksi asti ja tupakan nuoruudessa aiheuttamat vauriot ei niistä korjaannu koskaan. Voi koitua myöhemmin kohtaloksesi, jos jatkat "harrastusta".

    • Sul menee hyvin jos yhel kessul päiväs pärjäät. Luota muhun, tos vaihees sen pystyy lopettaa ihan vaan tahdonvoimalla. Ite oon 15w poika ja vuoden polttanu. Mul on taipumus sallia nuo nautintoaineet joten ite tuskin pystyn ilman vippaskonsteja lopettamaan. Eli ota vaa ittees niskast ja lopeta viel ku se o "helppoo" (eihän se koskaan koukun kokeneelle helppoa ole). Tuut ihan satavarmasti katuu myöhemmin jos jatkat.

    • abu abdullah

      Polta vaa. Saat hengata pissiksien kaa ku päässet yläasteelle. :DD

    • jajas2

      Vedätkjö henkeen? :D

    • vedähenkeeipana

      voi kuule jos tekee mieli, ni se ei tarkota minkäänlaista riippuvuutta.

      • tarkennus

        jos tekee mieli,eikä pysty oleen polttamatta,niin se on riippuvuutta...


    • homo3

      olen homo

      • minää123

        kiinnosti... se tuskin liitty tähä


    • Nuuskis 97

      Oon 15 v poika ja oon polttanu mut tarpeeks usein kiinni jäin nii lopetin sitte oon käyttäny nuuskaa mut oon senki lopettanu koville otti ja silloin tällöin pussin otan mut muijja ei tykänny nii lopetin nuuskanki. Lopeta tupakointi ja oota alkoholinki kaa se pari vuotta ainakin päihteet ei oo hyväks tos iässä.

    • mukko

      Miten vituusa voit jäädä koukkuu?! oon vetäny monta kertaa röökiä eikä oo ikinä tullu mitää tarvetta saada lisää :)

    • allencarr g

      miks oot sitte vetäny montakertaa röökiä jos et oo jääny koukkuun?

      • mukko

        Huviksee lähinnä maun takia vaikkei ne kyllä ainakaa normi röökit hyvälle maistu :/


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe