Epäonnistunut eka kerta

SeksinkuningatarIXV

Oli hyinen syys ilta kun olimme poikakaverini kanssa ulkoiluttamassa koiraamme läheisessä arboretumissa. Olin tahallani pukenut päälleni löysät collegehousut ja tiukan topin joka kiristi takamustani. Tiesin että poikaystäväni tykkäisi tästä, mitä nyt olin lukenut salaa hänet fetissiviestejään seksifoorumeilta. Pakko myöntää, että itsekin pidän kollareista poikaystäväni päällä. Ai, että! Muistan vieläkin sen pullotuksen niistä adidaksen mustista kollareista, jota poikaystäväni yritti häpeissään peitellä.

Olimme jo lähellä kotiamme, kunnes poikaystäväni kuiskasi korvaani: "Tehtäskö tänään jotain erikoista?" Hymyilin oikein vihjailevasti takaisin, sillä taka-ajatukseni oli toiminut. Astuimme asuntoomme ja poikaystäväni kaappasi minut syliini ja pussaili ympäri kehoani kehuen minun tämän päiväistä tyylivalintaa. Tunsin hänen peniksensä jähmettyvän. Aloin repiä hampailla näitä seksikkäitä kollareita pois poikaystäväni jaloista.

Päätin ottaa nyt bokseritkin pois ja aloin vatkata poikaystäväni vähän kosteaa penistä. Otin peniksen suuhuni, yökkäsin melkein heti, mutta silti nautin siitä. Jatkoimme tätä vielä hetken, kunnes oikeasti oksensin poikaystäväni päälle. Mutta molemmat vain kiihottuivat tästä enemmän.

Riuhdoin itsekin vaatteeni pois päätäni ja käskin poikkista nussimaan minua niin lujaa kuin lähtee. Tunsin kuinka spermat valui sisääni. Pyysin poikaystävääni työntämään peräaukkoonikin, ja tästä hän vasta riemastui. Se sattui todella, todella paljon, mutta nautin. Kunnes yhdessä vaiheessa aukossani kirpaisi niin pahasti ettei voinut enää jatkaa. Molemmat saimme tyydytyksen, mutta sairaalareissu tästä tuli.

5

3783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varovainen?

      Mitäs lääkäri? Mitä siellä takana sattui?

    • Kilrou

      Hyvin sinä mies tuon jutun esitit, mutta en vain usko Sinua

    • 61989618596516587917

      Selvä trolli!

    • aito nainen

      Selvää miehen kirjoittamaa. Ei kukaan nainen, ei siis KUKAAN, pyydä ekella kertaa sekä ykköseen, että kakkoseen. Puhumattakaan siitä, että ottais samalla kertaa suihin.
      Älytöntä, todellisuudelle vierasta fantasiaa. Sori ap. senkun jatkat haaveilemistas, mutta todellisuudesta sulla ei oo mitään tietoa.

    • Nainen ratissa

      Kyllä minä vain ;P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe