Tietääkö joku millainen vene tuo on? Olisi yks myynnissä vm.95 40hv 4t koneella. En löydä mistään kuvia kyseisestä veneestä. Tietääkö joku?
Finnark 490
4
5034
Vastaukset
- pois
Muistaakseni joskus 90-92 erä lehdissä oli vetouistelu veneistä juttu/vertailu jossa oli ko. vene mukana. Tuo on vielä sellanen kunnon avovene joka on tehty siististi, mutta käyttöön (vrt. nykyiset yamarinit tms.) Laitakorkeus hyvä ja hyvin kulkeva vene. Suositus tais lähteä 20hp:sta. Olen joskus myös nähnyt ko. veneessä 90hv. v4 evarin, joten kai siinä on ajo-ominaisuudet kohdallaan ja vene tukava tai jollain ei ole järki päätä pakottanut. veneestä on muistaakseni tehty "uistelu" mallia jossa oli pieni matala keulakajuutta tyyliin Lohi 465. runko on sama avo mallissa ja tuossa uistelu mallissa.
- tuntematon
www.vetouistelu.com ja käytä hakukonetta. Veneestä löytyy huomattava määrätekstiä.
- mämä
vanhoja linkkejä jotka eivät toimineet. :(
- Lauri
Sukulaisella on tollainen vene 60hv 4-t konella. Ajo-ominaisuuksiltaa ehkä paras ton kokoinen avokas mitä olen ajanut. Syvähkö V-pohja. Kulku pehmeää aallokossa (siis niin pehmeää kuin pieneltä avoveneeltä voi olettaa), mutta kuten aina syvän V:n kanssa sivuttais vakaus ei ole kovin hyvä. 40heppaa riittää jos kuormaa ei ole paljon. 60 heppainen kuljettaa tota n. 35 solmua.
Keskipenkki on joidenkin mielestä tiellä, mutta ihmisiä kuskattaessa se on mun mielestä hyvä. Ja toimii säilytystilana. Keula on korkea eikä varmasti haukkaa vettä sisään toisin kuten esim. Silverit tekee melko herkästi.
Osta pois vaan jos on kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233