taas voitte lukea eiliseltä tyhmien tyffeleiden raapustukset.
BUBUBUBUBHAAHHHHHAHHAHAHA
Rommeli ei tullut tänäänkään
8
54
Vastaukset
- kusinen nauru
Asuntojen hintojen nousu tsunamia ei tullut taaskaan.
Taas voitte lukea eilisestä tyhmien muulien räpellykset.
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhaahaaaaaaaaaaahahahahahaahhaahahhahahahaahaahahahhahahahahaahahahahhahaha- kuis o?
Mehän puhumme täällä vain rommelin tulemattomuudesta. Taitaa tuo tsunami olla vain joku sinun mielioire ja yrität epätoisesti työntää sanoja suuhumme.
Maltillista nousua luvassa.......Olkoon se sitten tsunami sinulle.
Onko tämä viimeinen oljenkorsisi?
- kusinen nauru
Se on muulin päähänpinttymä tsunami jota ei koskaan tullutkaan vaika kovin odottivat,hinnat vaan laskee kokoajan päivä päivältä.
valuko ripulikusipaskat nyt lahkeesta pitkin yksiötä.- amoton fakta
Näyttää tulevan katkeraa palautetta tyfny-leiristä.
- kusinen nauru
pääasia on että ostit sen yksiön kuplalla.
nyt sitten tuli sulta se kuuluisa itkupotkuraivari.- paskanen nauru
Minä ostin aikoja sitten jo viime vuosituhannella, toista sataa neliöisen talon. Et näemmä voi olla enää enempää väärässä, mutta siihenhän sinä olt tottunut.
BUBUBUBUBUBUBHAHHHAHAHHAHHAHA
- kusiset paikat
Ahdistaa melko paljon kun vain ajattelenkin sitä kuinka pahasti olen ottanut odottamallanekkuun :( Täällä luvattiin romelin olevan ihan kulman takana, mutta siitäkin on jo yli 10 vuotta.. Minä se menin ja uskoin. Vuosi toisensa jälkeen :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780