Taustalla pyöri laihdutus-ohjelma,

Ihmiskunta Sinde

joka valmensi oikeastaan pelkkään kauppaan. Taustalla oli TV, jonka ohjelma-valikoima vaihtui Ostos-TV.ksi ja ruoka-ohjeiden lueskeluksi. Mitään sisäistämistä se ei ruoanlaitosta vielä, ollessaan temppu-palloihin perustuva, sisältänyt. Se oli suunnattu liian nuorelle, tukemaan liikunnan monipuolistumista ja kuulumista säännölliseen viikkorytmiin.

Mä söin tänään aamun liikuntahetken: leppoisaa ja laiskaa liikkumista n. 1 h, jälkeen itseäni hemmotellen
- 2 palaa suklaata
- 1/2 dl suolapähkinöitä
- vajaan puoli litraa, ehkä 3 dl Vichy-vettä.
Miten ihmeessä mä pääsisinkäänt taas elävien kirjoihin, ja normaaleihin, kristillisiinkin seksioloihin, kristillisyydenkin luomalla seksuaalisuudella?

Kate Mosse Labyrintti
" Kellot soivat ja taivas oli vaaleanpunaisen ja valkoisen kirjava, kun he kävelivät Comtalin linnasta kohti Sant-Nasaria. Saattueen kärjessä kulki pappi yllään valkoinen kauhtana. Hän piteli kultaista ristiä korkealla ilmassa. Muut papit,nunnat ja munkit seurasivat häntä.
Heidän takanaan tulivat Dame Agnès, konsulien vaimot ja kamarineidot. Alaisin piti kulkea sisarensa vierellä.
Oriane ei sanonut hänelle sanaakaan ei hyvää eikä pahaa. Kuten aina, Oriane sai osakseen väkijoukon huomion ja ihailun. Hänellä oli yllään tummanpunainen puku, jossa oli tiukalle vedetty kultamusta korsetti korostamassa hänen kapeaa uumaansa ja pyöreitä lanteitaan. Hänen musta tukkansa oli pesty ja öljytty, ja kätensä hän oli ristinyt hurskaasti niin, että ranteessa keikkuva almukukkaro näkyi selvästi. Alais arveli, että kukkaro oli lahja joltakulta ihailijalta, selvästi varakkaalta , päätellen sen suussa olevasta helmikoristelusta ja kultalangalla kirjaillusta tunnuslauseesta. Kaiken keikistelyn jälkeen ja esiintymisen takaa Alais vaistosi pelkoa ja epäilyä. Hän ei huomannut Francoisia, ennenkuin mies koputti häntä olalle."

1

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orpokoti:Sinde82

      Mä jouduin lihottamaan itseäni näin, kun mun pikkuveli piti kasvattaa. Hän oli jäänyt, tai jäämässä lyhyeksi. Olen itse lyhyt, ja hän oli lyhyempi, kuin minä.
      Nyt yritän tässä laihduttaa melkein 80 kiloon noussutta painoani. Urakka on ollut pitkä.


      Aamupala:
      Melkein kaksi leipää
      rasvaa
      juustoa
      kahvia
      mustana
      sokerilla
      eikä lainkaan
      hedelmiä

      -Ehdottomasti mun on ollut valittava tämä malli. Tämä on sopinut erinomaisesti, eikä mitään häiriöitä ole ollut. Pikkuveljeni pääsi tavoittteeseensa eikä hänellä ole mitään hätää. Monet ihmiset kärsivät yli-painon tuottamista ongelmista, myös ympäristössä. Näitä ovat sekavuus-tilat, väkivaltainen vainoharhaisuus, psykoosit ja muut psyyke-ongelmat, kuten pakkomielteet. Miten se vauvan hahmoterapia voi sisältää sellaisen järkytyksen, että hmiset tekisivät jotain pahaa toisilleen? Ettei vain voisikaan olla sillä tavalla, yksin ja rauhassa, seurassa, ja sosiaalisesti ihan onnellisena, ja vain rauhassa. Pakkomielteet vaarallisuudesta ovat yli-painoiselle vaikka kuinka tuttuja. Mä rupeen tässä kohta rauhotuun, pystyn varmasti, nyt kun on noita lävistyksiäkin.


      "Poliisit ovat sanoneet, että se on vähän sekaisin se tyttö siinä seurassa, ettei siitä tarvitse välittää."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe