Helsinki Prideen yksin?

brunetypy

Olenko ainoa, joka harkitsee Helsinki Prideen lähtemistä yksin? Kukaan pk-seudulla asustelevista HLBT-ystävistäni ei tietääkseni ole sinne tänä vuonna menossa, eikä vähän kauempanakaan asuvia ystäviäni taida sinne suunnata.

Toisaalta olisi mukava mennä yksin. Saisipa mennä ja tulla miten ja minne haluaa, muiden toiveista ja mielipiteistä välittämättä. Siinä sivussa voisi myös tutustua uusiin ihmisiin, kun ei tulisi kyhjötettyä lähinnä vain tutussa kaveriporukassa.

Toisaalta taas tuttu seura toisi turvallisuuden tunnetta, ja onhan sitä kiva bilettää omassa kaveriporukassa yhdessä muiden sateenkaarevien porukoiden kanssa. Eikä kavereiden kanssa juhliminen tietenkään estä tutustumasta uusiin tyyppeihin.

Vähän tuo mahdollinen yksin lähteminen jännittää, mutta luulen että uskaltautuminen lopulta palkitaan.

11

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hdfhllv

EI pitäisi olla mikään ongelma. Itse olen useaan otteeseen ollut pridessä ypöyksin ja aina on jonkunmoista seuraa löytynyt. Jos olet menevän oloinen, iloinen ja mukava nii aivan varmasti löydät uusia tuttavuksia helposti!

• heh..

voinko lähteä kaveriksi, vaikka olenkin hetero? Jos tuen asiaa meinaan...

• garbalo

Hei,

Kelpaisko seura? :) Mietin samaa, että menisinkö yksin mutta mua varmaan ujostuttaisi liikaa...

• Tsipp

Minäkin olen miettinyt yksin menemistä, mutta idea tuntuu aika hankalalta. Voisin siis kernaasti lähteä seuraksi! :) Tai seuraksenne. Kohtahan meillä on tässä jo vieras kaveriporukka. ;)

• brunetypy

Hei, toi "vieraan kaveriporukan" kokoaminen ei kuulosta yhtään hullummalta idealta :D Kenenkään halukkaan ei tarvitsisi uskaltautua prideilemään yksin, ja siinähän tutustuisi kätevästi pieneen liutaan uusia, samanhenkisiä ja taatusti mielenkiintoisia tyyppejä.

• satakunnantyttö

Oon kanssa näköjään yksin lähdössä, kun ei kukaan innostu mukaan tulemaan :) Kyllähän mä yksin pärjään kun olisin siellä, mut mua ei saa päästää yksin navigoimaan täältä Helsinkiin :D Eksyn! :D

• aurinkoinen

Oon itekki Satakunnasta (olettaen, että sinäkin nimimerkin perusteella olet) eikä kukaan munkaan kavereista oo sinne lähdössä ja minä kun niin kovasti sinne haluaisin mennä :) Täällä onkin yllättävän paljon porukkaa menossa yksin. Itse en kuitenkaan taida rohjeta :)

• 1x1

Yksin olisi tarkoitus kentälle mennä.
      Sopii näin ei-menevälle ja rauhalliselle. Saa olla ja mennä miten tahtoo.
      Mutta koska on myös mukava, satunnaiset kohtaamiset satunnaiset ihmisten kanssa siellä ei ole pahaksikaan.

• -

Toivottavasti bongaan teitä yksin tulevia siellä kulkueessa ja muissakin Pride-menoissa. Olin myös aluks tulossa kulkueeseen yksin, mutta (hetero)kämppis yllättäen sano lähtevänsä mielellään mukaan. Haluaisin kuitenkin tutustua mahdollisimman paljon kaikenlaisiin vinoihin, koska mulla ei juurikaan ole homokavereita täällä Helsingissä. Mä NIIN tarviin niitä!

• satteenkaar

Lupaan että et tule olemaan yksin!
        Rohkeutta vaan ja lupaan myös sen, että kun tulet senaatintorille niin ujos/arkuus häviää.... nimimerkillä kokemusta on. Pridekulkue on karvoja nostattava kokemus ja suosittelen kaikille. En jättäisi väliin mistään hinnasta. Vinkiksi vielä, että anniskelualueella on paljon sinkkuja ja sinne helppoa mennä myös yksin ja kohta oot kaksin :)

• Minäkin olen menossa sinne yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe