Olen siis 17-vuotias nuori nainen, asun yhdessä poikaystäväni(25) kanssa. Olemme seurustelleet puolitoista vuotta ja kihloihin menimme pari viikkoa sitten.
Reilu kuukausi sitten puhuimme poikaystäväni kanssa, että jos minä aloittaisin e-pillereiden käytön,että kortongit saisi sitten unohtaa, kun aikaisemmin meille kävi vahinko ja kumi oli hajonnut kesken seksin.
Nyt kuitenkin olen alkanut epäilemään että olisin raskaana,pillereistä huolimatta.
Soitin tälle kyseiselle terkarille, jolta aikaisemmin olin pillerit saanut.
Kerroin että koko ajan on ollut flunssainen olo,nenä tukossa, mahassa on tuntunut välillä pieniä(joskus suurempiakin) kramppeja, rinnat ovat normaalia herkemmät ja nyt parin päivän aikana on ollut huonovointisuutta. Kuitenkin kuukautisetkin tulivat viime viikolla. Terkkari meinasi että raskaus olisi mahdollinen.
Milloin kannattaisi tehdä raskaustesti?
Mies on ollut kauempana töissä, joten ei ole öitä viettänyt kotona.
joten jos olen raskaana niin ei ole kuin pari mahdollista päivää jolloin olisin raskaaksi voinut tulla. Joten kuinka kauan pitää hedelmöittymisestä odottaa, että voi tehdä raskaus testin?
äidiksi 17-vuotiaana?
teinimamma(ko)
2
247
Vastaukset
- kijuhygfdsxdfgvhjnkm
Tee testi vaikka heti! :D
- .
N. pari viikkoa mahd.hedelmöittymisestä tulee odottaa, aiemmin se ei näy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2065017Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 573585
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383005Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo332123UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231972