Kerro mulle että tykkäät
Ikävöin sinua Tarvitsen sinua. Anna minun rakastaa sinua.
Rakas
17
301
Vastaukset
- Rakas7
Tykkään ja ikävöin ja tarvitsen sinua ja tämä on totta.Olisi kiva kuulla tuo henkilökohtaisesti.Olemmeko toisillemme oikeita? Oletko miettinyt sitä
- huh,.
ihan hiki tuli tuosta tunneryöpystä. Hengästyttää lukea moisia tykkään, ikävöin, tarvitsen anna mulle olen puutteessa, olet kaikkeni ainakin sen aikaa, että olen saanut.
Nyt pitää rauhoittua.
http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=3YJgPRHafDk&NR=1 - tuskin kerrot
Olisin kyllä aika palikalla lyöty, jos sinä muka minua kaipaisit. Ehkä voisin uskoa, jos
kerrot sen suoraan minulle. - aika pysähtynyt
Paljon tapahtunut kaikenlaista, aikaa kulunut, nähnyt ja ollut näkevinään, kuullut ja luullut kuulevinaan. Kenellä viesti onkin, en ole unohtanut, tiedät sen- Kaikki selvitettään , työnnetään menneet sivuun, niillä kun ei ole merkitystä jos on muita, parempiakin vaihtoehtoja. Tosin ei ole täyttä varmuutta, tietoa ajatuksistasi. Saattoi mennä väärälle vastaukseni, enkä tiedä onko toinen kirjoitellut tuonkaltaisia tänne.
Aavistus ei ole aina varmuutta, totuus enemmänkin. - Tympii tää palsta..
bla bla blaaaaaa ja sama in real life, irl, oikeassa elämässä, livenä, kasvotusten/viestinä/puhelimessa tai vaikka postikortilla omalla nimellä varustettuna.... Jos luulet että joku tarttuu tohon ni huh huh! Sama ku mulle kolahtais postissa "matti meikäläiseltä" kirje jossa vannottais rakkautta :D
Voi että..- lamaannun rakkauteen
Näytän rakas sinulle tunteeni. Halaan ja rakastan. Katso silmiini niin näet, lue sieltä rakkauteni sinuun. Lamaannun katseesi alle.
- J9
Mene pois jos tympii ;D
- uskoisit naista
lamaannun rakkauteen kirjoitti:
Näytän rakas sinulle tunteeni. Halaan ja rakastan. Katso silmiini niin näet, lue sieltä rakkauteni sinuun. Lamaannun katseesi alle.
RAKASTAN :)
- Aivan täysillä
uskoisit naista kirjoitti:
RAKASTAN :)
SINUA KULTA!!!!! :)
- :))
Aivan täysillä kirjoitti:
SINUA KULTA!!!!! :)
heh heh siinä on palstojen vakikullittelija.yök.
- minä minä
Olen kertonut jo.
- mut kun ei
Jos sanoisit tuon tai edes osan siitä mulle niin kaikki vois olla toisin
- kyllä vaan
Kysy hitto vie!! Kysyvälle vastataan.
- olen huomannut
että nämä viestit vie valtavasti voimia eivätkä anna mitään, joten paras on pistää luukku kiinni ja katsella mielummin vaikka harakoiden hyppimistä aidalla.
- jurppii 100lla
Asiat selviää kun soittaa sen ammattilaisen puhelinnumeroon tai txt. HETI huomenna virka-aikaan toimistoon.
- Sun täytyy...
jurppii 100lla kirjoitti:
Asiat selviää kun soittaa sen ammattilaisen puhelinnumeroon tai txt. HETI huomenna virka-aikaan toimistoon.
Harakalle! :)
- Sun täytyy näyttää
Sun täytyy... kirjoitti:
Harakalle! :)
Mulle taivas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298