22 cm kyrpä

21 v nainen

miltä tuntuu saada 22cm kyrpä pilluun onko keneläkään kokemusta

aikaisemmlla poika ystävilläni on ollut noin 13
-16cm

11

2510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihhaiihhahhaa

Kannattaa kysyä joltakin naaraspuoliselta hevoselta.

• Topgunss

Eikö 21 cm riittäisi ja sitä voisit saada;)

• isomunainen

hyvältä se tuntuu. Ainakin mun tyttöystän mielestä.

• Itellä on 17cm ja sekin menee liian syvälle joidenki mielestä : /

• maarit 34

15 cm on ihan riittävä sitä yli meneviä ei juuri huomaa eroa,ukollani on n.14 cm mutta ihanan paksu joka on tärkeämpi kuin pituus

• Tässähän pätee se ikivanha juttu: työnnäpä ensin heinänkorsi korvaan ja tunnustele mille se tuntuu. Työnnä sitten etusormi ja vertaa..." Nakkia" ja "HK:n sinistä" kokeiltua voin kertoa,että tuntuuhan se,ainakin isommalle. Mikä sitten kennellekin on hyvä sitä ei voi sanoa. Mutta kyllä se hyvälle tuntui,minusta.

• täysin estoton

Ei se koko mitään vaan se kuinka sitä käytellään. Kaikilla isokullisillakaan ei ole sitä taitoa eikä herkkyyttä aistia naisensa tarpeita.

• Kyllähän se toisen huomioiminen taitaa olla tärkeämpää kuin iso kulli. Veikkaisin ettei siitä haittaa ole jos on keskimääräistä isompi ja osaa käyttää sitä mitä on saanut.

• Isoo yli 20cm

Oon homo mies ja ottava puoli kyllä minä ainakin pidän isokyrpäisistä miehistä tarkoitan tollasta yli 20 centtisistä ei tollane 14cm tunnu miltään ja paksuutta saa olla mies keski suomesta kun vain sais tosi isoo

• Onnea kesäänne 2012
        Isoo yli 20cm kirjoitti:

Oon homo mies ja ottava puoli kyllä minä ainakin pidän isokyrpäisistä miehistä tarkoitan tollasta yli 20 centtisistä ei tollane 14cm tunnu miltään ja paksuutta saa olla mies keski suomesta kun vain sais tosi isoo

Juu samaa mieltä 'vanhempi setä' (50 ) täällä puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä! Isoin on ollut jotain 25cm (ruotsalainen mies) ja sen kautta sain elämäni anaaliorkun! Totta on! Mutta jos se olikin pelkkää seksiä, oli miessuhteellani jolla penis oli 'tavallinen' mutta suhde oli kiihkeä ja seksiä paljon, ja sen kautta se kokemus nousee omaan erityiseen arvoonsa siinä oli tunnetta ja kiintyystä, jos ei jopa rakkautta -RAKKAUTTA! Sitä me kaikki lopulta olemme vailla... muistakaa se 'riettaillessanne' mistä ihminen syntyy ja elää lopulta!

• Isoo haluun!

No oisko? Isoa kyrpää saisit panna mua jos et ole saanut top mies ottavaa bottomia ni täs ois joka olis valmis olen 48/187/75/btm Äänekoskella asun sinkku ja paikka on jos ois ni annan puh.nroni tähän

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7169
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3370
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2532
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2282
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      2279
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2192
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2119
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1759
    Aihe