Asun vuokra kämpässä johon kuuluu pieni piha. Edellinen asukas kertoi että ei saanut nurmikkoa kasvamaan. Itse olen todella surkea ja laiska viherpeukalo. Olen yrittänyt istuttaa joitain pieniä kasveja jotka kissat ovat sitten syöneet. Onko kellään ideaa pihaan josta sieltä täältä kasvaa sammalta ja joitain muita pieniä kasveja, muuten piha on ruma, multainen. Haluisin jonkun helpon ja halvan tavan saada pihasta kunnollisen näköisen. Apuuwa!!
Apuuwa ideoita viisaammilta rumaan pihaan!!?
opiskelijaaa
1
116
Vastaukset
- Poltinkarva
Kalkitsemalla ja lannoittamalla saa nurmikon kasvamaan ainakin joten kuten. Jos on nuuka, niin lannoitteena voi käyttää pollenkakkaa. Kyseistä tuotetta voi saada ilmaiseksi. Tosin hajuhaitta on otettava huomioon.
Jos Sinulla on sukulaisia tai tuttuja, joilla on maaomaisuutta, niin luonnosta voi hakea yleisesti esiintyviä kasveja. Myös nurmikkokasveja kuten röllejä, nataa, ja nurmikkoja sekä valkoapilaa voi siirtää sadepäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597