Runkkaaminen naisen nähden

mastermann74

Hei

olen reilu kolmikymppinen sinkkumies pk-seudulta ja pitkäaikainen haaveeni on ollut masturboida naisen edessä edes kerran elämässäni, ulkona sisällä...ihan missä vain. ja masturboinnin jälkeen tyydyttäisin naisen käsin tai suullani.. olen ihan normaali kundi joten kaikki kiinnostuneet naiset ikään ja kokoon katsomatta etsikää minut treffipuolelta nimimerkillä masterman74...

61

9119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KR

      et todellakaan ole yksin!

    • Solmunen

      Tapahtuu toistuvasti. Helppoa vakiintuneessa suhteessa. Ehkä siinä puuttuu mielestäsi jännitystä.

      Meillä sessio tapahtuu päinvastaisessa järjestyksessä.
      Ensin vaimoni tyydyttää ( -tyttää ) omat tarpeensa ja vasta sitten minä saan masturboida.

      Usein olen köytettynä, kuten tänään, joskus vain liekassa kasvot vielä vaimon reisien välissä, vaimo päälläni kiveksiä puristellen, minä polvillani lattialla vaimon reidet olkapäilläni jne.

      Vaikka olemme harrastaneet tätä vuosia ei teho ole heikentynyt.

    • nainen43veeeeee

      Fantasiani olisi nähdä hyväkroppainen mies runkkaamassa... Jos oikein toivoakin saisi, mielikuvassani mies seisoisi jossain yläkroppa paljaana, farkut jalassa ja sepalus auki, farkut hieman pudotettuina. Jaloissa jotkut raskaat kengät; maiharit, bootsit tms. Haluaisin vain katsella, en siis mitään fyysistä tyydytystä itselleni. Oijoijoi...

      • Töissä

        En tiedä mistä alko kun naiset varasto huoneessa katsoa kun runkkaan, vaikka vanhempia onkin niin mälli lentää. Toiset haluu itse hieroo munaani. Nyt on aika monelle mammalle näyttänyt seisovaa munaani.


      • Nauben 59vvvvv

        Minä käyn sellaisessa puistossa mitä sanotaan homopuistoksi, siellä on joskus paljon itsensä paljastia. Olen tykästynyt katselemaan kun käsi vispaa. Vanhemmat menee pois nuoria saa mennä vierestä katselee kun laukeevat. Joskus vien kotiakkin pojan ja saa olla alasti. Kun kiihottuu katselusta niin arvaatte mitä TEEN kun pojalla on kulli kovana Monta on tullut kokeiltua.


      • NNainen vanhempi

        Minä olen puistoista löytänyt seuraa vaikka olen vanhempi. Tykkään nimittäin nuorista pojista ja kiihottavasta vartalosta kun riisutuvat. Siinä vanhakin innostuu kun kanki seisoo, ottaa itsekkin housut pois. Sitä herkkua ei vaan saa ikinä tarpeeksi.


      • Nainen 66vvvvv

        Musta on puistossa kiva katsoo nuoria kun runkkaa. Kun tarjoo niin lähtee mukaan ja esintyy alasti edessäni. Siinä saa 50v nainen seksiä kunnolla.


      • haluatko että fantasiasi toteutuu?


      • Nainen 66vvvvv kirjoitti:

        Musta on puistossa kiva katsoo nuoria kun runkkaa. Kun tarjoo niin lähtee mukaan ja esintyy alasti edessäni. Siinä saa 50v nainen seksiä kunnolla.

        missä tällänen puisto on?


      • On-useita
        jmpl kirjoitti:

        missä tällänen puisto on?

        No niitä nyt on ihan joka kaupungissa.


      • MickX

        :) Muistan sinut :)


      • MickX

        Kerran vielä? :)


      • Anonyymi
        Nauben 59vvvvv kirjoitti:

        Minä käyn sellaisessa puistossa mitä sanotaan homopuistoksi, siellä on joskus paljon itsensä paljastia. Olen tykästynyt katselemaan kun käsi vispaa. Vanhemmat menee pois nuoria saa mennä vierestä katselee kun laukeevat. Joskus vien kotiakkin pojan ja saa olla alasti. Kun kiihottuu katselusta niin arvaatte mitä TEEN kun pojalla on kulli kovana Monta on tullut kokeiltua.

        Olisinpa ollut


      • Anonyymi

        Joo


      • Anonyymi
        Nainen 66vvvvv kirjoitti:

        Musta on puistossa kiva katsoo nuoria kun runkkaa. Kun tarjoo niin lähtee mukaan ja esintyy alasti edessäni. Siinä saa 50v nainen seksiä kunnolla.

        Mäkin teen sitä


    • Solmunen

      Julkinen runkkaus. Ei kiihoita ainakaan kaikkia katsojia.

      70-luvulla, käydessämme Lontoossa, laskeuduimme Bayswaterin metroasemalle.
      Asemalaiturilla, lähellä rappujen alapäätä, oli ukko housut polvissa imien pillillä jotain kannellisesta mukista ja tumputtaen antaumuksella siitintään.

      Vaimoni otti 50-metrin spurtin pois paikalta.

      En tiedä mahtaisiko enää säikähtää yhtä pahasti.

    • minä taas tykkään katsella kun nainen runkkaa ja hyväilee itseään edessäni,ja että nainen on iso.tulee sitä kyllä runkattua itsekin siinä samalla kun se on vain niin kiihottavaa.siinä pitää olla vain kunnon luottamus suhde.entinen avovaimoni teki niin minulle aina välillä ja hän sanoi että se kiihotti häntä kun katsoin kun hän oli aivan auki edessäni ja tiesi että nuutin siintä todella.palkitsin hänet kyllä niin että tein hänelle sen jälkeen mitä hän pyysi.sekin oli ihanaa.tehdä jotain mitä toinen pyysi.meillä oli kasa dildoja kun oma kunto ei kestänyt sellaisia sessioita.minulla on siis monia leikkejä ja haluja joita moni pitää varmaan jopa sairaina mutta se että olen aina himoinnut lihavianaisia niin johtuu siintä että he osaavat antaa sekä pyytää,ja on upeta päästä hyväilemään naista joka on ihanan kurvikas.monet kaverini ei ymmärrä miksi minulla on ollut melkein kaikki kumppanini heidän mielestään isoperseisiä,mutta se onkin juuri siinä että niitä pakaroita on ihanaa hieroa kun ei mahdu kaikki yhteen käteen.

      • Cockflash

        Vuosi sitten Lappeenrannassa ravintolassa juuri ennen valomerkkiä tuli tyttö kysymään josko ostaisin hänelle juoman. Ostin ja valomerkin jälkeen lähdettiin ulos kaupungille. Kysyin löytyisikö paikkaa jossa voisin runkata kun tuntuu kulli niin seisovan, ja kiinnostaisiko lähteä katsomaan runkkaustani. Tyttö innostui heti ja etsi rauhallisen paikan eräältä sisäpihalta. Kaivoin kullini esiin ja tyttö ihasteli kun terska oli paljaana ja pyysi saada koskettaa kullia ja pusseja. Fiilis oli mahtava ja kullikin tuntui seisovan oikein kunnolla.
        Runkkasin kullia tytön katseen alla ja päästelin spermat pihalle. Tyttö kehui sperman määrää ja lentoa komeaksi. Mahtava kokemus.


    • runk-kari

      Et ole ainut, itse olen saanut sen tehdä kerran ja oli todella hyvä - elän yhä tuossa muistossa ja haaveilen uudesta mahdollisuudesta.

    • ebrahim

      olen 53 178 74 mies asun yksin tykkään puhua naisten kanssa nyt minä asun lappeenrannssa etsin naisten

    • mäeer

      mee privattiin katsmaan stripparia ja kysy voitko runkata.

      • Tyttö

        Minulla tuli yöllä mies sepalus auki ja halus että katson, Vanhempi mies ja sanoin että näyttää kunnolla. Vanhemmista miehistä pidän vaikka olen 18v. Siinä mentiin sen luo ja näytti alasti kun seiso. Kyllä sitä haluttin ja pani aamuun asti että sattu.


      • Anonyymi
        Tyttö kirjoitti:

        Minulla tuli yöllä mies sepalus auki ja halus että katson, Vanhempi mies ja sanoin että näyttää kunnolla. Vanhemmista miehistä pidän vaikka olen 18v. Siinä mentiin sen luo ja näytti alasti kun seiso. Kyllä sitä haluttin ja pani aamuun asti että sattu.

        Kiva tyttö


    • runkannut oon

      naisen nähden kiihottavaa nainenkin tuli aivan sekopäiseksi kattoessaan sitä lauetessani kuulin naiseni hengityksen voimistuvan,tihentyneen ku spermani lensi naiseni huusi,hyppi kiiman voimasta veimme senjälkeen rakastelun loppuun tyydyttäen myös naiseni"ihanaa"

    • naisille mahdollisuus katseluun keski-suomessa, laittakaa yksityisviestiä. :)

      • yritetty on monta ke

        yrittäähan tietysti saa mutten usko että kiinnostunutta naista löytyy sillä tämä on sellainen miesten haave joka ei kiinnosta juuri ketään naista


    • Melkein cuckold 49v

      Tietäis vaan itä-H:gissä paikan,jossa olisi mahd. nähdä tukevaoksainen 60 mies puuhissa,toisin kyllä 40v vaimoni `kävelylle´ ko. paikkaan...

      • transtäti

        Hei!porvoon moottoritien levähdysalueella ennen helsinkiä,porvoosta päin tultuna on ainakin miehiä puuhailemassa.Tosin monet taitavat olla vaan poikien kesken... mutta onhan moni bi sellainen,niinkuin minäkin.Tuli vaan mieleen että olen nähnyt siellä parin autossaan.Olin siinä kalliolla parkkipaikan aidan takana vähän ylempänä ja tämä viisikymppinen mies puristeli naisensa runsaita tissejä autossa selvästi näytösmielessä.Tapahtui kesäiltana n22-23,oi jo aika hiljaista.Kumpikin näki minut ja koska homma senkuin kuumeni,ajattelin että en varmaankaan häiritse,muutenhan he olisivat lähteneet...Siirryin lähemmäksi runkkaamaan ja kun he aloittivat yhdynnän olin ihan vieressä,auton sivulla avoimen ikkunan tuntumassa katselemassa miten vanhempikin kanki kovenee tälläisessä paljastelutilanteessa ja miten kypsempi rouva ottaa sitä sisälle.Sekä rouva että mieskin näkivät minun runkkaavan metrin päässä,ei siinä paljon puheltu mutta se näytti heitä myös kiihottavan.No,minulta tuli kunnon ruiskahdukset,4-5 pitkää suihkua ja päästiin autossakin maaliin kun jäin sen vielä viereen katsomaan.Tästä on nyt reilu kaksi vuotta,enkä ole sen jälkeen päässyt tälläistä näkemään,taitaa olla harvinaista..kiva kokemus kuitenkin muisteltavaksi


      • Cuck53

        Eipä löydy idästä vanhempia paksuja patukoita....😕


      • Cuck53 kirjoitti:

        Eipä löydy idästä vanhempia paksuja patukoita....😕

        Ei löydy ei... tuostakin jo yli vuosi😏


    • pan2

      Mul ainakin vain hyviä kokemuksia tälläisestä. Kaikki naiset ovat näystä kiihottuneet, kun runkkaan heidän edessä. Toki olen kysynyt ensin haittaako se heitä, jos näin teen. Yksikin vanhempi nainen halusi itse kaluuni tarttua ja runkata sitä itse...kysy heti laukeamiseni jälkeen haluanko nuolla hänen pillua ja panna joka reikään koko viikonlopun ajan. Hän ei siis lähtenyt luotani, kun vasta sunnuntai illalla ja sanoi, että ikinä ei ole naiminen tehnyt näin hyvää. Ikää hällä oli jo 55v. tissit c85 kokoa ja perse todella herkullisen pantava.

    • kerran!

      runkannut vaimoni ei saanu mua laukeamaan useista runkkauskerroista johtueen otin molon kouraani ja runkkasin voimakkaammin jolloin mällit lensi vaimoni oli selvästikkin kiihottunu näkemästään riisuin hänen housunsa oi kuinka limainen,märkä olikaan. hän oli ihanaa alkaa vuorostaan nuolee,sormettaa kiivasta oli hänenkin hengitys ennenkuin aah"mitä kiihottavaa katsottavaa

    • sokerillistaRehn

      Nosto! Kunpa saiski runkata jonkun tädin katsellessa, lennättää spermat vaikka vahingossa hänen leningille.

    • oiskivaa

      saanko mä istuu sun naamalla sillai kasvot sun jalkoja kohti ja kattoo siinä?

    • Nam

      Oiskivaa. Missä päin oot.

    • Siis-tosi-surkeeta

      Taitaa olla melkonen haahka jos runkkailuksi menee.

    • Satakunnan alueella??

    • Olisko Etelä-Pohjanmaa alue naista joka tykkää katsoa?

    • Satakunta, nainen....... Huhuu...

    • Nudex

      Naisten katsellessa runkkaaminen on erittäin ihanaa ja kiihottavaa. Unohtumattomin kokemukseni tapahtui teini-ikäisenä, kun onnistuin poseeraamaan katutason ikkunassa lyhyet kalsarini alas laskettuina ja kalu pystyssä suurelle joukolle ohi kulkevia oman ikäisiäni tyttöjä. Erityisen kiihottavaa oli se, että homma tapahtui talvipakkasilla, jolloin tytöt olivat pukeutuneet lämpimästi talvitamineisiinsa, mikä sai oman alastomuuteni tuntumaan vieläkin alastomammalta. Toinen tytöistä, joille paljastin itseni ensimmäisenä toimi touhussa jonkinlaisena sermoniamestarina. Ilmeisesti tyttöjen luokka oli palaamasta jostain takaisin kouluun, koska heitä ritti todella paljon. Seremoniamestarityttö viittoili lähestyviä kavereitaan tulemaan katstomaan. Osa tytöistä käveli päätään puistellen ohi, mutta muutama jäi aina vuorollaan katselemaan. Aina kun huomasin, että tulossa oli uusi tyttöporukka, nostin housuni ylös ja odotin, että seremoniamestarityttö sai kerrottua heille, että tuo poika tuossa esittelee kulliaan. Näin sain koettua useita ketoja peräkkäin sen ihanan tunteen, mikä syntyy housujen hitaasta alas laskemisesta ja seisovan kullin paljastamisesta uteliaina odottaville tytöille. Parhaimmillaan yleisönäni oli alkuperäisen parivaljakon lisäksi kolme tyttöporukkaa, yhteensä kaksitoista tyttöä, kaikki pakkasessa henki huuruten katselemassa, kuinka minä tyydytin itseäni käytännöllisesti katsoen alastomana, puolisen metriä heitä korkeammalla, seisten kuin näyttämöllä. Ihmeellistä tuuria oli matkassa, ettei paikalle sattunut ketään aikuisia ohikulkijoita koko sen viidetoista-kahdenkymmenen minuutin aikana, mitä jaksoin paljastelustani ja kullini esittelystä nauttia ennen kuin laukesin.

      • Valoaikkunassa

        Nudexille, oliko yksikään sinut nähneistä tytöistä sinulle tuttu, vai olivatko esim. eri koulusta jota itse kävit?
        Tuliko jälkeen päin sanomista?


    • Nudex

      Valoa ikkunassa, ei ollut tuttuja eikä samasta koulusta, joten tästä. Nimenomaisesta paljastelustani eintullut sanomista. Parista muusta kylläkin.

      • Valoaikkunassa

        Tuli sanomista vai?
        Kerrotko meille kaikille :)


    • Nudex

      Sanomista tuli esimerkiksi silloin, kun samassa talossa asuvat tytöt kuulivat kavereilleen minun vilautelleen heille uimarannalla, mikä sai heidät eräänä kesäiltana vinoilemaan minulle, ja viimein kysymään miksi en paljastele itseäni heille, vaan vieraille tytöille, mikä olisi ollut hyvä mahdollisuus päästä näyttämään heille kaluani, mutta koska yksi tytöistä oli vain kymmenen ikäinen, en millään voinut, olinhan sentään neljäntoista kuten kaksi muuta tyttöä, emmekä valitettavasti koskaan myöhemmin palanneet aiheeseen, vaikka mieli tekikin. (Harrastatko Valo itse näitä hommia?)

    • Siis-tosi-hienoo

      Vielä hienompi, kun minä alastomana ja nainen runkkaa minua vaatteet päällä.

    • Kun ei naisii kiinnosta edes rahasta katsoa runkkailua, niin miks sit ilmaseks??? Mut jos poikkeuksia löytyy, ni ottakaa yhteyttä. Kymenlaakso

    • Löytyykö seuraa?

      • Siellä-on

        Treffit pullollaan


      • Siellä-on

        Treffit pullollaan


      • Ei-lattapäille

        Löytyy. Mutta ei lattapäille.


    • sinkku29

      kiinostais tietää, onko aloittaja masterman74 saanut haavettaan toteutettua? :D Mä ainakin tykkään kattoa ku komee mies runkkaa..

    • Marsturbationman78

      Koroketta reilusti pepun alle ja autos vetää.On korkeammalla sit ratin tasal kun on kova seisova kalu. Sellainen paikka mis naisia kävelee vastaan ja tulee takaa. edest kun kävelee niin näkee varmasti kun kattoo vaan hetken autoon päin...kohdalla kun on niin lentää se lastit mukavasti...uuhhh

    • mhoitsu

      Täälläkin ois yksi kiinnostunut jos naispuolista seuraa vaan löytyy. Harvoin löytyy suomalaista naista joka on kiinnostunut. 25 v mies.

    • 24nainen

      kikissä?

      • Oisko kiinnostusta jutella kikissä lisää, tai sit laitat mulle s-postia @suomi24.fi


    • Anonyymi

      Runkkaaminen puistossa ja nuorten tyttöjen nähden laukeaminen on runkkarin parasta, mälli lentää varmasti

    • Anonyymi

      Kikissä?

      • kikissä onnistuu, jos saan naisen katsomaan.


    • Anonyymi

      Mieluusti näyttäisin runkkausta naiselle alastomana. Olen 50 mies Hämeenlinnasta alaston.hml(at )gmail.com

    • Mulla oli tossa alkuvuodesta etäjuttu 50 naisen kanssa, jossa soiteltiin videopuheluita ja katseltiin toistemme runkkailua. Tämä nainen selvästi kiihottui äärimmäisen paljon runkkaamisestani, nuoli huuliaan ja hengitti raskaasti. Lopulta kun vihdoin laukesin ja runsaat spermat sykkivät mahalleni, naisen ilme oli mieleen syöpyvä. En ole koskaan nähnyt niin kiihottunutta ja lumoutunutta ilmettä, se oli jotain uskomattoman kiihottavaa. Tällaisen naisen haluaisin tavata uudelleen, luoda pitkäkestoisen "vaikka etänä" runkkailusuhteen, jossa pääsee ujostelematta purkamaan paineita kiimaisen katseen edessä. Kiihotun myös erittäin paljon naisen runkkaamisen katselusta, sitä kaipaan myös. Olisko täällä 36v miehelle luotettavaa nais seuraa ?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe