Isä joi, löi ja petti äitiä.. Minua ei koskaan ole lyönyt, mutta monta kertaa uhannut. Pakotti minut 13-vuotiaasta asti tekemään töitä, rankkaa sellaista, kärsin edelleen rasitusvammoista. Ja piti osan rahoista itsellään, tottakai. Nyt 18-vuotiaana elämäni kohokohta, ylioppilasjuhlani, isäni ei edes viitsinyt ilmestyä paikalle. Oli kyllä kutsuttu. Soitin kesken juhlien, mutta huusi vain puhelimeen, että "ei juhlat yhtä miestä kaipaa". Isäni on siis aiheuttanut minulle pahaa mieltä liian monta kertaa, eikä ole koskaan pyytänyt anteeksi.
No en voi isälleni mitään, ja olen hänen takiaan tarpeeksi itkenyt.
Mutta isäni vuoksi en luota miehiin. En ole koskaan seurustellut, koska pelkään käyvän niin, että välitän enemmän kumppanistani kuin hän minusta. En uskalla olla erimieltä, en varsinkaan suuttua, koska jos niin olisin edes kerran isäni kanssa tehnyt, olisi tullut turpaan.
Onko peli menetetty? En siis usko, että jokainen mies on naistenhakkaaja tai pettäjä, mutta olen neuvoton miten pääsisin ahdistuksesta eroon.
Onko kaikki miehet samanlaisia paskoja?
6
269
Vastaukset
- selvä tämä
Sama täällä. Isä joi ja löi. Onneks on kuollut jo eikä kiinnosta pätkääkään. Parempi et kuoli. Kyllä sä löydät vielä jonkun kivan miehen joka kohtele hyvin. Mut sun pitää olla tiukka ja et saa antaa kohdella itseäsi huonosti.
- 7676767676
Terapia, etsit sopivan terapeutin itelles, mitä pikemmin sen parempi. Oot vielä sen verran nuori että "tuhoja" pystytään korjaamaan. Tsemit! :)
- mitä vi...a
te vapisette,eihän teillä oo mitään salattavaa?????
- Runx
Oletko ITSE elänyt ja käyttäytnyt kunnolla??
Kyllähän siinä isältäkin hermot menee ainasta narinaa ja ulinaa kuunnellessa. Tiedoksi sinulle Runx:
kumpi on todennäköisempää; paska isä vai paska tytär?
Lapsella on Täysi oikeus olla vihanen vanhemmalleen, varsinkin jos itse vanhempi on tehnyt virheitä. Mutta minun kohdallani en ole koskaan siis KOSKAAN osoittanut mieltäni isälle. Teeskennellyt vain.
Olen miettinut pääni puhki mitä minä olen tehnyt väärin, mutta äiti, mummi, sukulaiset ja parhaat ystäväni ovat sanoneet etten minä ole tehnyt mitään väärin.
terapia olisi kyllä hyvä vaihtoehto, kiitos 7676 :)Etsi hyviä ihmisiä (poikia) ystäviksesi , tutustu kavereidesi poikaystäviin kavereiden läsnäollessa jne . Huomaat että hyviä miehiä on olemassa, sitä kautta luottamus miehiin kasvaa.
Kyllä hyvät ihmiset tunnistaa kun heitä vähän aikaa seurailee. Hyvät ihmiset ovat omia itsejään eivätkä mielistele, mutta eivät myöskään tarpeettomasti satuta ja ajattelevat toisienkin tunteita.
Pian huomaat että vika ei ole sinussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768