Eräänä päivänä, että ÄITI meiän pitäisi asua maalla, niin oltaisiin laihempia. Kysyin vaan, että kuis niin. Noku sieltä on pidempi matka kauppoihin, niin ei tule sit lähettyä ihan helpolla kauppaan hakemaan karkkia.
Rakas lapseni tokaisi minulle
lapsen suusta
2
133
Vastaukset
- 21:23
Tai äidin olisi syytä suorittaa muutos elintavoissaan ja siten myös auttaa pieni ihminen terveempään elämään.
- Että olet ollut ihana
Tänään. Rakas äiti olet. Kerroin olevani onnellinen.
En voinut lapselleni sanoa, että rakas lapseni, äidin sydän laulaa. Se laulaa rakkaudesta. Olin hiljaa. Mietin sydämessäni salaisuutta, sinua. Totta on, että sinun kanssa lapsenikin olisivat paljon onnellisempia, siksi koska minä olen onnellinen. Mutta.. totuus. Se tekee minut surulliseksi. Mutta.. minähän taistelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796