Sen ymmärrän. Ymmärrän tosi hyvin. Mutta fakta on se, että tämä lisää yksinäisyyttä, erottaa elävästä elämästä. Katseista, tuoksuista, hymystä, suudelmista. Se on paljon uhrattu palstan tähden. Jos jännittää sosiaalisia tilanteita, tämä voi olla keino paeta. Mutta täällä niitä ei voi harjoitella. Ikävä kyllä. Ja minä jos kuka, tarvin harjoitusta. Hyvää juhannusta.
Täältä on vaikea poistua.
4
77
Vastaukset
- älä jätä
Älä mee... tai viet multa kaiken......sä et jättää mua saa.
- erittäinkin
hienosti kirjoitettu. Miksi kiduttaa itseään seuraamalla täällä toisten onnea ja kaivata noita asioita häneltä.
- jokainen on...
Ainutlaatuinen. Ujo mies on herttainen. Suloinen. Ei sitä tartte arastella. Kädet vapisten kun menee.. nii kahvihan se vaan siinä läikkyy. Sen voi sit rätillä pyyhkii. Ei se o vaarallista. t: Rohkea tiikeri, mutta lempeä
- ed
jokainen on... kirjoitti:
Ainutlaatuinen. Ujo mies on herttainen. Suloinen. Ei sitä tartte arastella. Kädet vapisten kun menee.. nii kahvihan se vaan siinä läikkyy. Sen voi sit rätillä pyyhkii. Ei se o vaarallista. t: Rohkea tiikeri, mutta lempeä
Muuten ihan kaunis kirjoitus mutta olen nainen.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867