Keskiyö!

Toivo hukassa

Parisuhteemme on kriisissä, osaatko kertoa miten suhtautua ja mitä tuleman pitää?

5

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

epäilen tuota kysymystäsi, että kuinka suhtautua!?
      tottahan sinä suhtaudut järjellä ja tunteella siihen, vai mitä tarkoitat?

näen liitossa kaksi miestä, mutta en tiedä miten tulkita sen.

t. Keskiyö

• toivo hukassa

Järjellä ja tunteella, varmasti :)

Kaksi miestä? Mieheni on muuttunut aivan kuin toiseksi ihmiseksi viimeisen puolen vuoden aikana, voisiko olla sen vuoksi?

En ymmärrä yhtään mihin ollaan suhteessamme menossa. Erostakin puhutaan, en tunnista koko ihmistä ja se hämmentää kovasti. Välillä näen pilkahduksia tutusta entisestä ja taas se katoaa. Vielä en ole luovuttanut, mutta vaikea se on yksinkin yrittää.

• Hei

miehelläsi on kaksi sielua rinnassaan, sanon sen tietenkin kuvainnollisesti.
      sitä ne kaksi miehet varmaankin tarkoittavat. eikä se ole sinulle helppoa.

mietin voisiko miehelläsi olla salainen suhde, vaikka luulen että hän on vasta leikitellyt ajatuksella. joskus riittää, että ajattelee toista ihmistä, jo se riittää outoon käyttäytymiseen.
      en halua huolestuttaa sinua, mutta kun kerran kysyt, yritän saada siihen otetta.

joko asunnossanne on rahanmenoa, tai sitten sitä ollaan myymässä. raha liikkuu kuitenkin kotinne ympärillä, mutta se on sidottu siihen.

miehesi työstää ajatuksiaan kovasti. miehilläkin on keski-iän kriisejä ja he mittailevat itsekseen saavutuksiaan. ja niitä asioita, jotka taisivat jäädä saavuttamatta. keski-ikä on viimeinen aika ponnistaa, jos niin haluaa.

kysy häneltä ihan suoraan onko olemassa toinen nainen ja katso samalla kuinkan hänen ripsensä rävähtävät. sinä tunnet hänet hyvin ja katse sen kertoo, jos on kerrottavaa.

t. Keskiyö

• toivo hukassa

Miehelläni on ollut suhde ja sen vuoksi tämän kriisin keskellä ollaan. Kertoo itsekkin olleensa kuin joku toinen ihminen sen toisen naisen kanssa. Sanoo nyt tuon suhteen päättyneen. Emme oikein kumpikaan tiedä miten tästä jatkaa eteenpäin.

Jotain omaa kriisiäkin olen mihen miettinyt läpi käyvän, moni muukin asia siihen täsmäisi. Lasten puolesta on niin suuri suru jos nyt erota päätetään.

Ero tarkoittaisi kodin myymistä, yhteen jääminen taas tässä asumista.

• sisko-,

Mennyt suhde tai henkilö ei missään vaiheessa ollut sinulle uhka, kyseessä hairahdus jota mies hämmentynenä käytöksestään häpeää ja on jotenkin ulalla. Päätti suhteen ja valitsi sinut kun pää selkiintyi.

Jatkakaa päivä kerrallaan eteenpäin, kerro selkeästi ellet halua erota.

Kaikenlaista älytöntä sattuu elämässä, käänteineen kaikineen.
      Ehdota hänelle että josko harkitsisitte vielä asiaa rauhassa, syksyn tullen asiat voivat näyttää vallan toisenlaisilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      222
      1510
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      19
      1238
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1177
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      968
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      930
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      905
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      880
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      861
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      822
    Aihe