Mikä jatkuva narina takaluukussa v70 vn 08 ja paukauttelu taka-a

Volvon mies muttei i

Onko kellään tietoa jatkuvasta narinasta takaluukusta, huollossa sanoivat että heillä on oma rasvansa siihen joka oli hetken poissa ja hyvin voimakkaasta paukauttelusta soratien kuopissa v70 volvossani vm 08 jota olen hyvin ärsyyntyneesti ajatellen ajavani mondeolla . Entinen volvo v 70 oli vm 05 eikä ko.vikoja ollut. Onko volvon laatu todellakin huonontunut, kuulin että volvossa käytetään samaa alustaa kuin ford mondeossa ja se että volvon omistaa kiinalaiset, jos en saa näistä varmaa vastausta seuraava autoni on joko mb tai bmv. Onko tämä totta että ajan uudenkarhealla ja vähänajetulla autolla ja minun pitää olla korvasuojaimet päässä ja vaseliini sankko mukanani. Haluaisin nämä tiedot menevän suomen volvon ylimmälle johdolle. Nim. volvon mies muttei ikuinen

11

2523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvoon pahasti pett

      Niin vielä jäi sanomatta että hävettää olla niin vannoutunut volvonmies ja saishan näillä hinnoilla vissiin autojakin.

    • oooooooooh

      pitäisköhän sun heittää omat rasvat sinne saranoihin koska sitä sulla varmaan riittää koska naista et taida saada. Ja toisekseen hanki ensin se märkien päiväuniesi Volvo ja kirjoittele vasta sitten jos on ongelmia. Tokkopa se kiinalaisomistus vielä tuohon vuosimalliin vaikuttaa.

    • kohta kaks meseä

      Jopa oli perkeleelinen vastaus. Kuules eunukki homo mikäs lienetkin, tuli ensimmäisenä mieleeni volvon myyjä joista olen saanut juuri tuon eunukin kuvan, joka laukoo täällä mitä sylki suuhun tuo, häpeä jos osaat! Ensinnäkin minä en tänne kirjoittelisi jos mulla tuota romua olisi, itseasiassa minulla on niitä kaksi, ja toiseksi naisia on niin että mulukkuun koskee oman vaimon lisäksi, ja jos se mun rasva sinne auttaa voin vielä nainnin väleissä käydä runkulla takaluukulla että tämä jatkuva piinaava ongelma poistuisi. Nim. Kohta kaksi meseä pihalla.

    • Ikävästi ihmetellen

      Jep joo tuttua! Kun myyjä saa volvon siis kiinan ihmeen myytyä hän nauraa sermin takana että taas sain höynäytettyä tuota tyhmää, ja sen jälkeen olet yksin ongelmiesi kanssa. Jätetään kun ns. "PASKA PERSEESTÄ" oman onnensa nojaan kun on saatu lypsettyä rahat rikkaille sijoittajille, ei korvaansa lotkauteta. Muistan kun omistin BMW merkkisen auton niin tehdas kutsui vaihtamaan veloituksetta jäähdyttimen korkin vaikka auto oli jo kymmenen vuotta vanha. Tämä oli todellista palvelua ja laadun huomioimista loppuun saakka, näin ei volvolla näytä olevan, ja tämä tulee vielä omaan nilkkaan kuten sanotaan. Tällainen vika kuten kerroit täytyy olla rakenteellinen joka täytyisi maahantuojan tai volvon tehtaan kutsua autot korjauksille eikä mitään vaseliineja jonka ymmärtää jo tavallinen tallaajakin että insinööritaidonnäyte ei ole toteutunut.

    • ojugfdthj

      Mulla 05-mallinen V70 ja alusta kolisee huonolla tiellä ja tien saumat tuntuu inhottavasti vaikka alustassa on kaikki kunnosssa ja 205/60 16 renkaat, sisustus myös natisee pakkasella . Talvi ominaisuudet ovat huippuluokkaa ja auto on toiminut pirun hyvin. Olen myös ajanut tuolla uudemman mallisella Volvolla jossa Foordin alusta rakenne mielestäni kehitystä on tapahtunut alustan osalta ja auto muutenkin miellyttävämpi ,pienempi kääntöympyrä ja hiljaisempi. Viime kesänä kaverin Mersulla 08-mallinen E 280 cdi farmari ajoin noin 900 km matkan, alusta oli toista luokkaa Volvoihin verrattuna ja moottoria ei dieseliksi tunnistanut, vauhti ei tuntunut yhtään, ja automaattilaatikko vaihtoi hienosti, epäilyttää vain se että miten lie tuon mersun kanssa talvella pärjää kuin takavetoinen ja mahtaako niissä pakkasella tarjeta?

    • Tympeä ääni

      Se takaluukun lotina ja narina lähtee pois vaseliinilla. Se kuulemma jkohtuu Wetterrin miehen mukaan "kun kori vähän elää".

    • narskis..

      koita silikooniöljyä tiivistepintoihin ja tarkista kaikki ovipahvin kiinnikeet jos siellä jokin irti..

      • V70_2010

        Mulla kans natisi ja paukkui, mutta kun laitoin Turtle Waxin silikonipuikkoa ovien tiivisteisiin (sekä oven, että rungon puolelle) niin johan herkis natisemasta.
        Nyt vaan sylettää, kun 160tkm ajetusta 2010 mallista meni laakeri etupyörästä....


    • x

      Anoppi siellä takaluukussa narisee. :)

    • paskanmöivät

      Sama täällä jatkuvia ongelmia uudehkon volvon kanssa ja eikun volvon merkkihuoltoon ja siellä ei satasella sanota kun päivää jos huonona päivänä sitäkään sen verran isolle rahalle siellä on narrit oppineet. hyi hyi sentään.

    • Volvo 2012

      Volvon takaluukun narina loppuu kun laitat kierroksen tai kaksi teippiä lukon vastakappaleen ympärille ennen siinä oli kumi vakiona nyt jostain syystä jätetty pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5814
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3004
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      57
      2476
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1123
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      37
      1085
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1084
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      907
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      813
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      791
    Aihe