täysin yhdentekevä sulle.
Olen
18
205
Vastaukset
- ihana kulta
olet kaikkeni rakas. Ihan kaikki.
- ihana kulta
olet kaikkeni rakas. Ihan kaikki.
- sellasta se elämä on
Mä olen myös muille ihmisille täysin yhdentekevä henkilö, en merkkaa kellekään minkään vertaa
- Minulle
Ehkä!
- ap
Niin no olenhan ollut täällä hänelle ajanvietteenä. Hän on edes sen huomannut. Mutta nyt menen nukkumaan, öitä.
- :)
öitä.
- tosi onnellinen
:) kirjoitti:
öitä.
Tästä elämästä! :) Hanille (((
- mikä olen
tosi onnellinen kirjoitti:
Tästä elämästä! :) Hanille (((
Mut.. olet ajatuksissa.. mitenkäs töihi pystyy keskittyy.. ? Hyvin!!
- tämmönen..
mikä olen kirjoitti:
Mut.. olet ajatuksissa.. mitenkäs töihi pystyy keskittyy.. ? Hyvin!!
Aamupalan tekoon siis. Tosi: ' intuitio' kuljetti kanavalle tälle. Oho. Sä olitki täällä. Ihmejuttu! Niin se vaan on..piikki lihassa. Olen!
- hihii :))
tämmönen.. kirjoitti:
Aamupalan tekoon siis. Tosi: ' intuitio' kuljetti kanavalle tälle. Oho. Sä olitki täällä. Ihmejuttu! Niin se vaan on..piikki lihassa. Olen!
juu, se varmaan onkin just se oikee hän :)) hihii
- ap
hihii :)) kirjoitti:
juu, se varmaan onkin just se oikee hän :)) hihii
Onko ihan pakko tulla tähän ketjuu kuhertelemaan. Suksikaa kuuseen.
- Et ole
lainkaan yhdentekevä ap.
- no ajattelehan
Hyvää huomenta! Et ole. Minäkin ajattelin, että miksi ja kenen vuoksi täällä olet. Vai onko minunkin ajattelemiseni yhdentekevää. Uusi päivä ja toivottavasti parempi.
- aamulla aika
Äksy joskus.. huomenta! Pusu-hali.
- ap
Ei ole parempi. Ehkä on parempi pysyä pois täältä.
- voi taivahan
tähdet on ääni muuttunut kellossa, hyvä niin ei sitä murjotusta kukaan jaksa kauaa aikaa. Nokka kohti uusia tuulia..
- ei niin ollenkaan
Ei murjoteta.
- ap
ei niin ollenkaan kirjoitti:
Ei murjoteta.
Mitä varten vastailet niinkuin olisit aloittaja senkin bimbo miksi täytyy tunkea joka ketjuun tyrkyttämään iteäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774