Kaikki

on hyvin

Jos ja kun olet itse tyytyväinen siihen mitä teet.
Ja vaikuttaa siltä että olet.
Mutta jos vielä joskus haluaisit yhteyttä munkin kanssa niin nro löytyy tiedustelusta.
Viestin saa laittaa niin halutessaan.

20

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ees nimee

Laita ite,en tiiä sun nro.

• hihii :))

aphan sano just että numeron saa tiedustelusta :)) onko hukassa lukutaito vai ymmärrys :))

• Anna vähän vinkkiä

Kenelle meni, keneen olet selvästikin väsynyt ? Kuka on tehnyt pahoin ?

• näin täällä...

Kaunis ajatus aloittajalla. :)

Eiköhän me miehet olla yleensä töpeksitty ja pahoitettu naisen mielet. Harvoin se menee toisin päin.

• Olet oikeassa

Jokainen valitsee sen mihin on tyytyväinen ja mitä haluaa. Ja jokainen myös vastaa
      itse valinnoistaan.Siinäkin tapauksessa että on tehnyt väärän valinnan ja menettänyt jotakin kovaamatonta.

• onko pakko

...muistuttaa?

• jos pystyy siihen

..mutta niillä väärissä valinnoissa on myös se menetetty osapuoli, se joka ei ole saanut valita vaan hänet on joko otettu tai jätetty. Tietysti voi alunperin tehdä valinnan ja häipyä paikalta ajoissa

• Viisaita

sanoja.

• Mjaaaaaaa

Aina ei ihan noin joskus jää luu käteen eikä itse pääse valitsemaan. Siihen tyydytään.

• Haluan yhteyttä

Pidetään huoli ettei se koskaan katoa.

• Ei pidä kadottaa

jos jotakin hyvää löytyy, arvokkaat asiat pitää osata säilyttää.

• Ei tämä mulle ole

Koska hän kai tajuaisi, että käytöksellään on antanut ymmärtää että haluaa olla rauhassa. Kaikki ei todellakaan tunnu olevan hyvin mutta mun on tyydyttävä hänen päätökseensä. Tietäisi kyllä, miten minuun saisi yhteyden, jos haluaisi.

• en ees sitä s.nimee

ei o nro. en tiä sukunimees tai sit en vaan muista.

• oletkos miettinyt

Tai sitten yksinkertaisesti on vain liikaa tunteita ja toinen ei tunnu olevan saatavilla.

• Ei tämä mulle ole
        oletkos miettinyt kirjoitti:

Tai sitten yksinkertaisesti on vain liikaa tunteita ja toinen ei tunnu olevan saatavilla.

Hänen aloitteestaan suhde loppui, epämääräisesti tosin. Uskoin että hänelläkin oli tunteita, ja paljon, en tiedä mitä niille tapahtui, ei hän halunnut jatkaa. Oli kai jonkinlaisessa umpikujassa.

• miettinyt,

Pitäs sitten ottaa selvää onko se toinen saatavilla vai ei, kysymällä tms. muutoin jää turhaan märehtimään ja miettimään. Oletkos miettinyt voi olla oikeilla jäljillä.

• mietitty on

Mä olen Hänelle saatavilla. Harkitsen että kirjoitan sen otsaani. :) Ei tarvitse mennä nyhtämään yrttejäkään, kun se tunkee kuitenkin lennokkaisiin (toive)uniini.

• kyrpä jooseppi

Joka jätkä pitää huolen omista orgasmeista

• kyrpä jooseppi

Joka jätkä huolehtii omista orgasmeista

• jihuuukinkaaa

Oot tainnu sitä justiinsa yöllä tehä, kun kahteen kertaan kirjoitat.

Sitä se keskittyminen omaan vehkeesseensä on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe