Huomenta! : )!
Olet katsonut minulle muutaman kerran, kiitos niistä!
Voisitko katsoa, näkyykö minulle miestä läheisekseni.
Olen todella yksinäinen, luottamus on mennyt ihmisiin
toivoisin uskaltavani vielä luottaa.
Tuntijasi
2
51
Vastaukset
Hei
olisit todellakin valmis suhteeseen, sen näen sinulle.
sinulla on ollut menetyksiä, jopa taloudellisiakin. ei ihme että luotto menee.
mutta, ihmisen luottahan on ansaittava niinkuin rakkauskin! olen vahvasti sitä mieltä, ei niin arvokkaita asioita voi noin vain lahjoittaa.
sinä taidat toivoa jotakin matkaa ja siihen tulee koko ajan kiviä polulle. ei tahdo oikein onnistua, vaikka rautalangasta vääntäisi.
ja tässä on toki mieskin, mutta häntä on vikittelemässä myös toinenkin nainen. tämä nainen ei niinkään ole kiinnostunut miehestä kokonaisuudessaan, vaan enemmänkin hyötyäkseen ja päästäkseen helpommalla.
kyllä minä näen sinulle kumppanin ja oman rakkaan, teistä tulee myös samalla parhaat ystävät toisillelle, ei vain rakastavaiset.
te saatte joltakin taholta oikein tunnustustakin pariskuntana.
teillä voisi myös olla yhteinen yritys tai jokin sijoitus.
katso puhelimesi ja tietokoneesi henkilötietoja, tuleeko sinulle mistään nimestä lämmin mieli?
t. Keskiyö- elämisen tunnetta
Kiitos Tuntijasi oikein paljon : )!
Tuli niin hyvä olo viestistäsi.
Samaa mieltä olen, että luottamus pitää ansaita. Olen tullut tosi varovaiseksi
ihmisten suhteen, pettymyksiä on sen verran ollut.
Valmis suhteeseen olisin ja nimenomaan tuollaiseen kuin sanoit, että suhteessa olisi ystävyyttä.
Ihania näkymiä näit, toivottavasti toteutuu.
Yritän vielä tuota henkilötietojen miettimistä.
Kiitos Keskiyö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101199- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763