Minulla on Nikon D60, joka alkoi yhtäkkiä ilmoittaa että "Virhe, paina laukaisinta uudelleen". Laukaisimen painaminen ei auta, eikä akun irrottaminen hetkeksi tai putken irrottaminen. Kun putken ottaa irti niin rungon sisällä olevan peilin edessä on jokin suoja, ihan kuin kuvan ottaminen olisi jäänyt kesken. Mitä tehdä?
" VIrhe, paina laukaisinta uudelleen". Mitä tehdä?
3
635
Vastaukset
- inksi
Yritän saada vastausta samaan ongelmaan.. Itse asiassa sama tapahtui vielä samana päivänä :o
- teppis78p
Samoin täällä! Tiputin kamerani lattialle, joten luulen peilin irronneen siinä tömähdyksessä. Nyt tässä mietin, että kannattaako järkkärin korjaus vai samantien paremman ostaminen.
- Less Sustainable
Epidemia?
Eräiden tulostinten ja vastaavien oheislaitteiden omistajat ovat kertoneet laitteiden menevän tietyn tuloste- tms. suoritemäärän jälkeen ”jumiin” ja vaativan tietyn (sinänsä vielä täysin toimintakuntoisen) yksikön vaihtamista. Noiden kapistusten markkinathan ovat sellaiset, että peruslaite myydään naurettavan halvalla mutta värikaseteista, kuvantamisyksiköistä ja vastaavista tarvikkeista tai komponenteista rahastetaan sitäkin reilummin.
Liian kestävää laitetta tai laitteen osaa ei kannata tehdä; kuluttaja on saatava ostamaan pian uusi!
Joko kameratkin ovat tuollaisia ”itsemurhaan taipuvaisia” värkkejä, jotka on ohjelmoitu lopettamaan toimintansa tietyn otosmäärän jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472