Minulla on Nikon D60, joka alkoi yhtäkkiä ilmoittaa että "Virhe, paina laukaisinta uudelleen". Laukaisimen painaminen ei auta, eikä akun irrottaminen hetkeksi tai putken irrottaminen. Kun putken ottaa irti niin rungon sisällä olevan peilin edessä on jokin suoja, ihan kuin kuvan ottaminen olisi jäänyt kesken. Mitä tehdä?
" VIrhe, paina laukaisinta uudelleen". Mitä tehdä?
3
883
Vastaukset
- inksi
Yritän saada vastausta samaan ongelmaan.. Itse asiassa sama tapahtui vielä samana päivänä :o
- teppis78p
Samoin täällä! Tiputin kamerani lattialle, joten luulen peilin irronneen siinä tömähdyksessä. Nyt tässä mietin, että kannattaako järkkärin korjaus vai samantien paremman ostaminen.
- Less Sustainable
Epidemia?
Eräiden tulostinten ja vastaavien oheislaitteiden omistajat ovat kertoneet laitteiden menevän tietyn tuloste- tms. suoritemäärän jälkeen ”jumiin” ja vaativan tietyn (sinänsä vielä täysin toimintakuntoisen) yksikön vaihtamista. Noiden kapistusten markkinathan ovat sellaiset, että peruslaite myydään naurettavan halvalla mutta värikaseteista, kuvantamisyksiköistä ja vastaavista tarvikkeista tai komponenteista rahastetaan sitäkin reilummin.
Liian kestävää laitetta tai laitteen osaa ei kannata tehdä; kuluttaja on saatava ostamaan pian uusi!
Joko kameratkin ovat tuollaisia ”itsemurhaan taipuvaisia” värkkejä, jotka on ohjelmoitu lopettamaan toimintansa tietyn otosmäärän jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654650Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232230Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761781Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951272
- 471159