Minulla on Nikon D60, joka alkoi yhtäkkiä ilmoittaa että "Virhe, paina laukaisinta uudelleen". Laukaisimen painaminen ei auta, eikä akun irrottaminen hetkeksi tai putken irrottaminen. Kun putken ottaa irti niin rungon sisällä olevan peilin edessä on jokin suoja, ihan kuin kuvan ottaminen olisi jäänyt kesken. Mitä tehdä?
" VIrhe, paina laukaisinta uudelleen". Mitä tehdä?
3
650
Vastaukset
- inksi
Yritän saada vastausta samaan ongelmaan.. Itse asiassa sama tapahtui vielä samana päivänä :o
- teppis78p
Samoin täällä! Tiputin kamerani lattialle, joten luulen peilin irronneen siinä tömähdyksessä. Nyt tässä mietin, että kannattaako järkkärin korjaus vai samantien paremman ostaminen.
- Less Sustainable
Epidemia?
Eräiden tulostinten ja vastaavien oheislaitteiden omistajat ovat kertoneet laitteiden menevän tietyn tuloste- tms. suoritemäärän jälkeen ”jumiin” ja vaativan tietyn (sinänsä vielä täysin toimintakuntoisen) yksikön vaihtamista. Noiden kapistusten markkinathan ovat sellaiset, että peruslaite myydään naurettavan halvalla mutta värikaseteista, kuvantamisyksiköistä ja vastaavista tarvikkeista tai komponenteista rahastetaan sitäkin reilummin.
Liian kestävää laitetta tai laitteen osaa ei kannata tehdä; kuluttaja on saatava ostamaan pian uusi!
Joko kameratkin ovat tuollaisia ”itsemurhaan taipuvaisia” värkkejä, jotka on ohjelmoitu lopettamaan toimintansa tietyn otosmäärän jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1421712Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751367- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591168
- 1191055