JO oli aikakin vaihtua kangasniemen kunllislehden päätoimittaja. MIksi nyrpeä ja ylimielinen henkilö sopisi päätoimittajaksi ? vastaus; ei sopinut. Tervetuloa uusi ja miellyttävä henkilö.
Vastaukset 7
- Kesäläinen
Olen kanssasi samaa mieltä. Liian usein sai ihmetellä, mikä vialla kun ei yksinkertaista asiaa voi asiallisesti hoitaa. Käytös nyrpeää todellakin.
- only me
Jihaa ! Samaa mieltä joo. tervetullut olet uusi pt.
- sukujen tutkija
jaahan,oliko päätoimittaja vähän etäisen oloinen .Ei ihminen joka näkee p.askan pyörivän jaloissa viitsi välittää talitomi älykkyyden omaavista niemeläisistä.Ilmeisesti aloittaja kuuluu siihen enemmistöön,joka vatvoo toisten asioita salatakseen omat ongelmansa.tälläinen henkilö salailee omia ja perheensä ongelmia juoruamalla muiden asioita,ja sukurasitteisilla kangasniemeläisillähän näitä ongelmia on.
- uusi tervetullut
Luulenpa aloittajan käyneen tuon henkilön juttusilla ja saanut samanlaisen vastaanoton kuin minäkin. Kesken lauseen " ajoi " ulos . Tervetuloa parempi pt.
NImimerkki sukujen tutkija : et voi olla kangasniemeläisiä, ei täällä asu ihmisiä jotka vihaavat ihmisiä samanlailla kuin sinä. Siis ongelmasi ??? Ovat itselläsi !!!! - talitoomille
uusi tervetullut kirjoitti:
Luulenpa aloittajan käyneen tuon henkilön juttusilla ja saanut samanlaisen vastaanoton kuin minäkin. Kesken lauseen " ajoi " ulos . Tervetuloa parempi pt.
NImimerkki sukujen tutkija : et voi olla kangasniemeläisiä, ei täällä asu ihmisiä jotka vihaavat ihmisiä samanlailla kuin sinä. Siis ongelmasi ??? Ovat itselläsi !!!!Nimimerkille sukujen tutkija : Mistäs tiedät moisen ? Tunnustat täällä omia tekosiasi. Olet aika talitooomi itse.
Kyllä kangasniemen Kunallislehden päätoimittajan oli aika vaihtua vastaavan tilalta. Ei siitä pääse yli eikä ympäri.
Joku kirjoittaa sanan nyrpeys. Se on osuva.
Kaikille iloisille ja positiiville Kangasniemeläisille ; kaunista syksyä !
- kunalislehden
Siinä se älykkyys nähdään,ei osata edes kirjoittaa oikein,mutta päätoimittajaa osataan kyllä haukkua,voi teitä vajakit.
- Kunllislehden
Sanopas muuta. Lukutaidosta ja kopioimisesta puhumattakaan. Taitaisi olla korkea aika vaihtaa jo osa lehden lukijoistakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67778
- 113752
- 37706
- 130657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40599- 67589
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493- 27475
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 41432
- 68420
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys65388Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58387- 35383
- 29374
- 23367
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27364