Elikkä olen varasijalla nro. 14 kasvatustieteiden ja aikuiskasvatustieteiden asiantuntijakoulutukseen Itä-Suomen yliopistoon. Tietääkö kukaan, onko millaisia mahdollisuuksia päästä sisään?
14. varasija Itä-Suomen yliopistoon Kasvatustieteeseen
3
475
Vastaukset
- oleeol
Ootko varmasti ottanut selvää, saako tommosesta asiantuntijakoulutuksesta mitään oikeaa ammattia itselleen? Jos ei saa, sulle itselle ois parempi, että
jäisitkin varasijalle. Kasvatustieteilijöitä, jotka ei oo opettajia, on vaikka kuinka
paljon työttömänä. - niin no
Ei ole ihan noin yksioikoista. Tuolta linjalta pystyy suuntautumaan hyvin monenlaisiin eri tehtäviin, ja joissain yliopistoissa on mahdollista suorittaa myös esimerkiksi aikuiskouluttajan pedagogiset opinnot tutkinnon yhtenä osana. Sivuaineilla pystyy vaikuttamaan suuntautumiseensa paljon ja siihen kannattaa kiinnittää huomiota. Ja "vaikka kuinka paljon työttömänä" nyt on vaikka jos minkä alan osaajaa. Kaikki eivät halua perus luokanopettajan työhön, vaikka kasvatustiede muuten alana kiinnostaa. Työllisyyteen toki kannattaa ja pitää kiinnittää huomiota, mutta on tärkeää myös huomioida opiskelualan valinnassa omat mielenkiinnon kohteet. Kasvatustieteen ja aikuiskasvatustieteen puolella pystyy rakentamaan oman näköisen opintopolun ja vaikuttamaan siihen omaan suuntautumiseen todella paljon.
- lasikyynel1
Moikka!
Pääsitkö sisään 14. varasijalta? :) Millainen koe oli silloin kyseessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912