Elikkä olen varasijalla nro. 14 kasvatustieteiden ja aikuiskasvatustieteiden asiantuntijakoulutukseen Itä-Suomen yliopistoon. Tietääkö kukaan, onko millaisia mahdollisuuksia päästä sisään?
14. varasija ja Itä-Suomen yo:n kasvatustieteet
8
735
Vastaukset
- juhannus
soita sinne toimistoo ja kysy, mistä vitusta me se tiedettäisiin?
- hh
No en kysynytkään SINULTA, joka ei selvästikään tiedä asiasta mitään. Miksi vaivautua edes vastaamaan? Löysinkin kyllä vastauksen kysymykseeni Itä-Suomen yliopiston nettisivuilta. Nooh, kysyvä ei tieltä eksy. :)
- 18
No voi dorka, viime vuonna samaan koulutusohjelmaan pääsi vielä 22. varasijalta.
- e
Voisitko laittaa linkin sivulle josta löysit etsimäsi, itse tosin jonotan sijalla 14. erityispedagogiikkaan.
- hh
http://www.uef.fi/c/document_library/get_file?uuid=77125986-a880-40ca-ba39-89753e477b66&groupId=78409&p_l_id=78552
Tuolta näkyy Itä-Suomen yliopiston tilastoja viime vuodelta. Näkee myös, montako varasijalta hyväksytty... - lumion
Itse olen 3. varasijalla.. Vielä odottelen tuloksia muihinki kouluihin, ja päätän sitte hyödynnänkö tuota varasijaa.. :) Opiskelupaikka kuitenkin jo melko varmasti plakkarissa!
- 5655487845435458
No kolmannelta varasijalta kyllä varmasti paikka irtoaa, onnea. :) Itsekin pitää vielä odotella amkista tietoja ja miettiä sitten, jäädäkö jonottamaan tuota paikka.
- A
Tiedän ainaki kaks, jotka peruu Itä-Suomen yliopiston kasvatustieteen paikan. :D Minä ja yks kaveri päästiin, eikä kumpikaan mene sinne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6115147Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?273184HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2672410- 1281743
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271463Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3541383Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101203- 121105
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P74936- 115895