Olen tullut muutamaksi viikoksi keski-suomeen ja haluaisin tietää noista Jyväskylästä n 100 km:n säteellä olevista tanssipaikoista ja ravintoloista. Mitkä on parhaita paikkoja ja pääseekö "uusi kasvo" mahdollisesti hyvin tanssimaan? Olen kuullut Jyväskylässä olevasta Kuikan lavasta. Millainen paikka? Kiitos!
Paras tanssilava/paikka?
13
729
Vastaukset
- cbcvbcvbcbcb
Ootko käyny koskaan Saarijärven kukonhiekassa?
- Marlie68
En. Siksi kyselenkin mielenkiinnolla. :)
- xxxx
Hamgan lava on mukava paikka. Sijaitsee järvenrannalla ja on muutenkin siisti ympäristö ja tanssia saa....
- xxxx
Siis Hanganlava. Painovirhe paholainen iski....
- tykkään
xxxx kirjoitti:
Siis Hanganlava. Painovirhe paholainen iski....
Hangan lava on pieni. Jos meinaat hyvää lavaa katella, niin Syvis Kangasniemellä!
Ei kovin iso sekään, mutta mahtuu tanssimaan ja on mukavaa porukkaa, siis sinne. - Sinne
tykkään kirjoitti:
Hangan lava on pieni. Jos meinaat hyvää lavaa katella, niin Syvis Kangasniemellä!
Ei kovin iso sekään, mutta mahtuu tanssimaan ja on mukavaa porukkaa, siis sinne.Totta, Syvälahti On hieno paikka!
- herr
Sinne kirjoitti:
Totta, Syvälahti On hieno paikka!
Väätäiskylän lava.Hieno paikka
- 4+6
Kuikan lava, puutteessa olevien lihatiski
- Riitta.
Itse tykkään kovasti Hangan lavasta.
- Joanna11
Tykkäsin itse Virroilla käydessäni Hiekkarannan lavasta. Järven rannalla, avara tanssilattia ja tanssimaan pääsee. :)
Toinen hyvä paikka oli Hangan lava. Jotenkin tunnelmallinen ja mukava miljöö.
Kolmantena on Kukonhiekka.
Kuikan lavasta en pitänyt, mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Tanssilattia pieni ja täyttyy helposti, kun on vähänkin alan harrastajia, lisäksi tanssimaan pääseminen hankalaa jostain syystä. - siis itikat
Kalevan lava Petäjävedellä, seuraa riittää ja imevät tehokkasti.
- Multtialla
Hallin lava. Tosin sinne ei pääse junalla
- Harrastaja 3
Kukonhiekka ja Syvälahti on parhaat Keski-Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199