almera 98 puhallin ei toimi tai tosi kevyesti pienimmällä vaihteella. tässä vastusta pitelen käsissäni mut en osaa sanoa onko sökö mäyttää vielä iha hyvä vointiselta. voisko olla josai muussa vika? huomasin että kun laittaa puhaltimen päälle auton kierrokset nousee ja sittenku pois nii laskee ilmaa ei tuu mistää röörist ois iha kiva selvittää ene talvea ku on jo iha kusessa ku tulee vettä ii huurtuu lasit ku ajaa :D
Puhallin ei toimi
mare
1
278
Vastaukset
- 6
Voi olla puhaltimen moottorin hiilet loppu tai raitisilma suodatin aivan tukossa tai nopeuden valintakytkin hajonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762