Moi ostin itselleni vm.2008 olevan gilera smt-mopon. Mopo kulkee 64 alamäkeen. Putkesta on otettu holkki pois. Minkäkokonen suutin pitäis laittaa ja mitkä välit?
Gilera SMT viritys
4
584
Vastaukset
- gilera smt
Kuristukset:
1. Kaasuttimen imupuolella reijitetty levy
2. Liian pieni suutin (68-72) yleensä
3. Pakoputkessa holkki, hukkaputki ja katalysaattori kuristava äänenvaimennin
4. Lyhyet välit (11/53 SMT), (12/53 RCR)
Arvioituja nopeuksia
1. Kaasarin kuristus isompi suutin 50-55km/h (tulee lähinnä vääntöä)
2. Holkittomana vinguttamalla n.60-65km/h vakio väleillä
3. Hukkaputki tukittuna ja holkki pois n.65-70km/h (vakiovälit 11,12/53)
4. Hukkaputki tukittuna ja holkki pois ja 12 etulätkä n.70-75km/h(ja kiihtyy kohtalaisesti,mutta siinä on silti ehkä huom! vain ehkä vieläkin ylimääräistä vääntöä liikaa) 13 etulätkä n.75-80km/h(kiihtyy hyvin)
5. Hukkaputki tukittuna ja holkki pois katti poissa ja 13 etulätkä n. 80-85km/h(vääntöä mukavasti - gilera smt
nii ja sit vie suutin saa olla 75
- hddfhg
Itel 85 suutin ja reikälevy otettu pois, pitäskö vaihtaa isompaa suutinta vielä jos otan ton holkin pois?
- jou_asd
Kyllä, suutin mieluiten kokoa 95-105...
Jos mahdollista niin viilaa pyttyä, enemmän tehoa mut epäonnistumisen riski on aina olemassa :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348