Vähän jännitystä elämään ;D
:D
13
175
Vastaukset
- Eipä paljon jännitä
Bondin leffassa olen aikanani nukkunutkin. Iisisti.
- klunk tsiifff
mä oon nukkunut PikkuKakkosta kattoessa, mutta en koskaan ison kolmosen ääressä ;))
- Ja...
klunk tsiifff kirjoitti:
mä oon nukkunut PikkuKakkosta kattoessa, mutta en koskaan ison kolmosen ääressä ;))
minä taas olen nukkunut päiväkerhossa...mutta en koskaan yökerhossa.
- hullumaailma
Ja... kirjoitti:
minä taas olen nukkunut päiväkerhossa...mutta en koskaan yökerhossa.
Varo vaan, jos joku hörhö laittaa sun juomaas jotain ylimäärästä, niin saatat vaikka niin tehdä!
- suut loksahtaa;D
eikä nii vähänkään ;DD
- Ja mistähän hyvästä
jää monttu auki jengiltä?
- Miss Tee
Kyl meidänkin paltsussa jengiltä suu loksahtaa ja vinoon katotaan kun kehun aina mitä kaikkea yks varattu mies mulle sanoo kun oon niin hottis. Ovat vaan kateellisia ne akat kun on muhun ihan hulluna;)
- kenkkäs kuulla
Ja mistähän hyvästä kirjoitti:
jää monttu auki jengiltä?
saaspas nährä ;))
- Hui, nyt jännittää
No mikäs nyt noin jännittää taikka pitäs jännittää? ;D
- -
Tulevaisuus... :D
- Niin mikä..
- kirjoitti:
Tulevaisuus... :D
..siinä tulevaisuudessa jännittää? Ai se, että mä imen sut kuiviin...vai se, että kumpi uskaltaa kahvit keittää? Vai se, että kumpi ajaa autoo ja kumpi sit on repsikassa? Vai rahat.. riittääkö ne hernekeittoon? Vai huudanko sulle kun ostat six päkin??? Va että osaanks mä olla hiljaa ja huokailematta???
- kattivosu
Ihan kiva varmaan kuvitella olevansa salainen agentti. Mutta minäpä olen kissanainen. Missä on Batman.
- batman on
vessanpöntössä, se avasi lepakkoviitan liian myöhään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261