Jumalankieltäjät,käsi sydämelle.

Yu

Miettikääpäs nyt,vaikka juhannuspyhien yli sitä (tosi) asiaa,että entäs jos kaikki tapahtuukin niin kuin Raamattu sanoo? Entäs jos sinä kiellät ja pilkkaat Jumalaa ja Kristusta Jeesusta,paikkasi on kuin onkin tulikivijärvessä IKUISESTI loputtomassa piinassa? Mieti siis.....

22

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouu

"Miettikääpäs nyt,vaikka juhannuspyhien yli sitä (tosi) asiaa,että entäs jos kaikki tapahtuukin niin kuin Raamattu sanoo? Entäs jos sinä kiellät ja pilkkaat Jumalaa ja Kristusta Jeesusta,paikkasi on kuin onkin tulikivijärvessä IKUISESTI loputtomassa piinassa? Mieti siis....."

Maailman historiassa olisi jo taatusti vuosisatojen aikana löytynyt varmistus sille että kristinusko on totuus, jos se sitä olisi.

Mutta sinun kannattaisi miettiä sitä että oletko todella sisimmästäsi niin julma että palvot sellaista Jumalaa jonka uskot laittavan epäuskosta läheisiäsi ikuiseen piinaan.

Olisitko sinä kaveria sellaisen ihmisenkään kanssa jonka tietäisit kiusaavan julmasti sinun muita ystäviäsi?

• M@k3

Mietitty on.

Olen entinen uskovainen ja sen verran aivopesy että en tosiaan uskaltaisi pilkata esim Pyhää Henkeä, ellen olisi 100% varma että koko juttu on silkkaa kusetusta.

Mutta näin se käy helposti:
      Pyhä henki on kolminaisuuden yksi persoona joka on tunnettu siitä että hänellä ei ole persoonaa, hän tykkää raiskata juutalaistyttöjä, tappaa raha-asioistaan huolissaan olevia ihmisiä ja siitä kuinka hän ei nykyään pysty muuhun kuin kaatamaan mummoja helluntailaisten esityksissä.

Miksi sitten olen niin varma että kristinusko on kusetusta?
      Siihen on monia syitä, laitetaan nyt vaikka kaksi:

1. Jos Jumala on olemassa, niin hän on todella nerokas, tästä esimerkkinä elämän monimuotoisuus.
      Raamatun Jumala taas ei ole nerokas, vaan pikemminkin normi ihmistä typerämpi, tästä esimerkkinä hänen taipumuksensa ratkaista kaikki ongelmat tappamalla.

2. Kristinusko on kopioitu vanhemmista uskonnoista.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Mesopotamian_muinaisusko_ja_Raamattu

• YU. No mietiäänpä sitten. Jos kaikki tapahtuu kuten Raamattua sanoo, niin olisihan se perin outoa. Raamattu on minulle kirja, joka on äärettömän epäuskottava, jopa lapsellisuuteen asti. Jos sillä, ettei voi uskoa kaikkea mitä kirjoitetaan, mennään tulijärveen, niin ei voi mitään.

Sitten olisi vaan pitänyt uskoa sellaiseen, mihin järkeni kieltäytyi uskomasta. Olisi pitänyt olla jotain konkreettista mihin uskoa, eikä johonkin epämääräiseen, josta kellään ei ole tietoa.

• Miksi jossittelet ja epäröit kirjoittaa ja sanoa asian niin kuin uskot ja pidät totena? Taidat itsekin epäillä. Oletko valmis muuttamaan kantaasi? Minä olen, sitten kun riittävät todisteet esitetään.

Minkä arvioit todennäköisyydeksi sille, että Jumalasi on olemassa? Ihan vain tiedoksi, se ei ole 50/50.

Itse voisit katsoa seuraavan:

The Atheist Experience - God, the Mafia Boss

http://www.youtube.com/watch?v=DVRWUn8hpdI

• Mikäli Raamattu olisi totta, niin olisi kristityt ja kaikki muutkin ihmiset Helvetissä. Toivotaan nyt kaikissa leireissä, että Raamattu ei olisi totta. Ymmärrä sinäkin se.

• Yu sanoi :
      Miettikääpäs nyt,vaikka juhannuspyhien yli sitä (tosi) asiaa,että entäs jos kaikki tapahtuukin niin kuin Raamattu sanoo? Entäs jos sinä kiellät ja pilkkaat Jumalaa ja Kristusta Jeesusta,paikkasi on kuin onkin tulikivijärvessä IKUISESTI loputtomassa piinassa? Mieti siis.....
      _________
      Kukaan ilmoituksen saanut ei enää epäile - sitähän tässä yritämme Yu:n kanssa teille selittää.
      Kristuksen sisäinen tunteminen on kristinuskon olemus - laki vain
      johdattaa syntisen ristin juurelle ja uudestisyntymään.

Johanneksen evankeliumi:
      14:21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa, mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ILMOITAN itseni hänelle."

• Yu

Tulipas Jumalankieltäjiin liikettä...... Mave sanoi:" Mikäli Raamattu olisi totta, niin olisi kristityt ja kaikki muutkin ihmiset Helvetissä. Toivotaan nyt kaikissa leireissä, että Raamattu ei olisi totta. Ymmärrä sinäkin se". Olet mennyt pahasti harhaan,Mave.Asia on nimittäin niin että JOS Raamattu ei olisi totta,jokaikinen ihminen olisi kuolemansa jälkeen hel-vetin oma.Ymmärrä sinäkin,ja te muutkin jumalanpilkkaajat se.

• ruruturty

epäusko raamattua kohtaan ei ole jumalanpilkkaa. raamattu on itsessään jumalanpilkkaa. osoituksena se että jumala ratkoo ongelmat väkivallalla. pyhä ja viisas jumala pystyy viisaampiin ratkaisuihin pyhyydessään

• Kristinusko itsessään on Jumanpilkkaa. Te uskotte ihmisten tekemiä sääntöjä. Ateistien ei tarvitse pilkata Jumalaa vaan ihmetellä kristittyjen halua pilkata omaa Jumalaa...Tosin ateisteilta puuttuu kyky uskoa jumaliin, joten tuota ihmettelyä pitää käydä vain väittäjän kannalta. " Jumala olisi olemassa"-leikkinä.

• Nasse.

Niin, kusiset on paikat krisuhihhulilla jos joku toinen uskontojmalineen on se oikea. Olkoonkin että yhtä sadistisia, pitkävihaisia ja väkivaltaisia jumalia ei juuri muissa uskonnoissa tapaa.

• Mietis tätä

Miettis nyt,vaikka juhannuspyhien yli sitä (tosi) asiaa,että entäs jos kaikki tapahtuukin niin kuin Koraani sanoo? Entäs jos sinä kiellät ja pilkkaat Allahia ja Muhamedia,paikkasi on kuin onkin tulikivijärvessä IKUISESTI loputtomassa piinassa? Mieti siis.....

Tuntuu samalta varmaankin kun jos itse mietit tätä, eli ei mitään vaikutusta.

• jopåäuh

Eikö se puhu vakaumuksemme aitoudesta ja vahvuudesta että otamme noin suuren riskin, siis sinun ajattelutavan mukaan suuren riskin, joutua h-vettiin.

Uskovien usko ja vakaumus on usein hatarampi, vaikka teillä ei ole mitään muuta kuin voitettavaa uskomuksellanne. Jos olette oikeassa saatte käsittämättömän palkinnon, jos olette väärässä olette samassa asemassa kuin kaikki muutkin.

Mutta tuo teille luvattu palkinto uskostanne on niin epäuskottava, että sitä ei usko Erkkikään epäilemättä.

• Mieti itse..

"Jumala sanoo, tee mitä tahdot, mutta jos teet väärän valinnan, sinua kidutetaan ikuisesti helvetissä. Tämä hyvä herra ei ole vapaata tahtoa. Se on sukua miehelle joka kertoo tyttöystävälleen, 'Tee mitä tahdot, mutta jos jätät minut, etsin sinut käsiini ja ammun aivosi pihalle'. Kun mies sanoo tämän, kutsumme häntä psykopaatiksi vaadimme hänen vangitsemista/teloittamista. Kun jumala sanoo saman, annamme hänelle rakkautemme ja rakennamme kirkkoja hänen kunniakseen."
      - William C. Easttom II

• Yu

"Te eksytte,kun ette tunne Jumalan sanaa ja Voimaa." Uskon päämäärä on SIELUJEMME PELASTUS! Mitä koraaniin tulee,niin se ei ole Jumalan Sanaa ja ilmoitusta,vaan jonkun muun ilmoitus.Ja muuten,allahia ei ole olemassakaan.Jumala, Kristus ja Pyhä Henki sensijaan on.

• Ma5a

Joko tuohon avaukseesi tulisi vastaa, että:

1, Kiitos Yu juhannuksen pilaamisesta tai
      2, Kaikki olisivat ihan kusessa tuossa tapauksessa jos vaan ymmärrät mitään Raamatusta..

• satukulkija

Onpas taas hauska aloitus, joten pakko kertoa:

Teimme erään uskovan ystäväni kanssa vähän myyräntyötä eli kaivelimme asiaa, jota ei olisi saanut kaivella. Ystäväni sanoi, että me joudumme kyllä He´lvettiin tästä. Minä totesin nauraen, että niin sinä joudut minä en. Ystäväni meni hämilleen ja perustelin asian hänelle näin: minä en voi joutua He´lvettiin, kun minun käsitemaailmaani se ei kuulu.

Joten jos minä pilkkaan jumalaa ja Kristusta Jeesusta, niin tulikivijärvi ja ikuinen loputon piina ei merkitse minulle mitään, koska nekin ovat käsitteitä, joilla ei ole minun elämässäni merkitystä. Jumalaa minun ei tarvitse kieltää, koska sellaista, mitä minun mielestäni ei ole, minun ei tarvitse kieltää.

Miettipä nyt tätä,

• Entä jos?

Vaan entäs jos kaikki tapahtuukin niin että spagettihirviö kaappaa sinut nuudelimaisilla ulokkeillaan? MIten sitten suu pannaan?

• Nasse.

"Vaan entäs jos kaikki tapahtuukin niin että spagettihirviö kaappaa sinut nuudelimaisilla ulokkeillaan? MIten sitten suu pannaan? "

Rapsahtaa varmaan ikuinen uintituomio kiehuvassa pastakastikkeessa. Toki vain kristityille, muuthan eivät kidustusta tarvitse eivätkä sillä hekumoi.

• Yu
      20.6.2012 16:46

>>>Jumalankieltäjät,käsi sydämelle...Entäs jos sinä kiellät ja pilkkaat Jumalaa ja Kristusta Jeesusta,paikkasi on kuin onkin tulikivijärvessä IKUISESTI loputtomassa piinassa?

• Yu

Jumala on kyllä tahtonsa ja pelastuksen meille ilmoittanut Sanassaan ja Jeesuksessa.Joka ei sitä ota vastaan,sen Sana tuomitsee viimeisenä päivänä.Turha on ihmisen piiloutua "ajatteelemattomuuden,tietämättömyyden tai täydellisen ulkopuolisuuden" taakse.Te ateistit sisimmässänne sen tiedätte täysin.Vaikka kuinka teette puheissanne hel-vetin turhaksi,ei se muuta totuutta miksikään-ja juuri totuutta te ette kestä kuulla ennen kuin on liian myöhäistä."Meidän kaikkien on tehtävä tili elämästämme Jumalalle."

• M@k3

Kaupallista, niin kovin kaupallista.

Helvettiin ei joudu pahikset, vaan sinne joutuvat ne jotka eivät ole kristinukson asiakkaita.

Taivaaseen ei pääse tekemällä hyviä tekoja vaan uskomalla kristinuskon juttuihin, eli olemalla kyseisen firman asiakas.

Koita oikeasti miettiä, miten tuon voisi vielä muuttaa enemmän kaupalliseksi, minä en ainakaan pysty ja ihan samaa harrastaa muutkin uskonnot.

• Yu
        _____
        Hyvää tekstiä sinulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      413
      9122
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3720
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2193
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1377
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1135
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    7. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      112
      1115
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1105
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55