Ostetaan dobermannin pentu!

hoosronja

Olen 13-vuotias tyttö ja perheeseeni kuuluu 1 todella kiltti ja hyvin koulutettu 7-vuotias dobermann uros, äiti, isä ja pois muuttanut siskoni. Etsimme dobermannin pentua joka on uros. Toivoisimme että se olisi musta ruskea, ei typistetty ja saisimme sen noin 10 viikkoisena ( 2 ½ kk vanhana). Ja kaikkein tärkeintä on että sen vanhemmilla on todella hyvät luonne ja terveyspisteet. Hintaa voisi olla 800€-1100€ mutta hinnasta voidaan neuvotella. Olisi hyvä jos joutuisimme hakemaan pennun alle 200km päästä Jyväskylästä, mutta jos se on hieman kauempana niin laita silti viestiä. Perheelläni oli ennen yksi dobermanni joka ei ollut hyvin koulutettu sillä vanhemmillani ei ollut kokemusta dobermanneista ennen, eikä minulla tai siskollanikaan. Nykyinen dobermannimme on todella hyvin koulutettu ja olemme kaikki oppineet todella paljon dobermanneista 13 vuoden aikana kun meillä sellainen on ollut. Voimme vannoa että se tulee hyvään kotiin, jossa sitä kohdellaan hyvin. Jos pennun myyjä haluaa niin voimme vaikka 1-2 kertaa vuodessa kertoa sen kuulumisia :)
Jos sinulla on dobermannin pentuja jotka ovat sellaisia mitä haluamme niin laita viestiä säh.osoitteeseen: [email protected]

Kertaan vielä mitä vaadimme:
- Uros
- Musta, jolla merkit ovat ruskeita
- Vanhemmilla täytyy olla hyvät luonne- ja terveyspisteet
- Saisimme pennun n. 8-10 viikkoisena
- Paikka josta pentu haettaisiin, olisi mahd. lähellä Jyväskylää, etäisyys enint. 200km

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
        NATO
        724
        2381
      2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
        Maailman menoa
        344
        1971
      3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
        Ikävä
        24
        1856
      4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
        Maailman menoa
        10
        1663
      5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
        Ikävä
        58
        1478
      6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
        Ikävä
        12
        1022
      7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
        Ikävä
        17
        990
      8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
        Ikävä
        63
        855
      9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
        Ikävä
        55
        840
      10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
        Maailman menoa
        2
        798
      Aihe