Liian heteron näköinen?

gingerhead

Heipsan!
Olin yhtenä lauantaina DTM:ssä etsimässä uutta seuraa (l-world iltana). Olin tullut kaapista ulos vain muutama kuukausi sitä ennen ja halusin nähdä minkälaista henkeä lgbt klubista löytyy. Siellä ollessani tuntui kuin kaikki katsoi minua oudosti, kuin en olisi kuulunut joukkoon, kuin olisin hetero, joka eksyi väärään paikkaan. Olen aika femme ja naisellinen, minulla oli päällä musta pikku mekko ja meikit naamassa. Luulen että kaikki ajattelivat että olisin muka hetero. Eli pelkään etten näytä lesbolta tai tuo sitä esille tarpeeksi ja sen takia ei ole tyttöystävää eikä tulekaan olemaan. Mitä teen?

214

9599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+8

      Olen itsekin femme ja tulen varmaan kohtaamaan samanlaisen kohtelun kuin sinä, en ole koskaan käynyt DTM:ssä.

      • -----------------

        ja provo !

        Kuuluu epäilyttävän tyhmien kysymysten provo sarjaan.

        Kuten esim:

        Syödäänkö ruoka niiden yläpään aukkojen vai alapään aukkojen kautta, ja mistä aukosta tarkalleen sanottuna?


      • homoilmiö tosiaan

        Et ainakaan minusta etkä tuskin löydä sitä netistä.

        En edes aio esitellä olenko homo, lesbo, hetero, mies, nainen tai yhtään mitään koska en ole täällä sitä varten.

        Normaalit on sitäpaitsi tylsiä.

        Saattaa muuten olla totta tuo että nykyään on enemmän homoja ja lesboja kuin joskus aiemmin.

        Olisi kiva tietää mistä se johtuu jos se tosiaankin on totta.

        Kun uusia sukupolvia syntyy niin ihmiset muuttuvat ja se oli sitten sitä evoluutioita ja sehän muuttaa ihmisiä.

        Kuitenkin se muuttuminen on kai todella hidasta ja kestää tuhansia ja miljoonia vuosia.

        Joten itse uskon että tekniikan kehittymiselä on suurempi rooli homostelussa.

        Enkä tarkoita välttämättä dildoja ja muita seksileluja.

        Ehkä jopa internet aiheuttaa homoutta.

        Ja miksei myös viihdeteollisuus kun kaikki haluaa olla tähtiä nykyään (homoahan se on).

        Syitä on monia.


      • herraasiallinen

        Miksi tämäkin trolli nostettiin esille?

        Viestin takana on joku vanhapaska joka saa kiksejä haukkumalla homoja. Lisäksi hän on itse homo suurella todennäköisyydellä.

        Aikaisemmin tämä sama tyyppi kävi heittämässä munia Pride-kulkueessa Helsingissä.

        Itse en kyllä ole edes ajatellut että homoista olisi minulle haittaa... noh näitä mielensäpahoittavia junasta jääneitä on joka asiaan.


      • yx hetero <3

        Homo seksuaalisuudesta on tehty jo muoti-ilmiö. On niin ihq olla erilainen :)
        Nuoret jotka ei vielä ole löytäneet edes omaa seksuaalisuuttaan kunnolla, niin ne päättää olevansa homoja tai leboja koska erilaisuus on nyt in. Joten...mun mielestä nyt KANNATTAA OLLA HETERO jos haluaa olla erilainen ;)


      • tavallinen normi

        Mitä tarkoittaa normaali?
        Eiköhän meistä jokainen lakien mukaan elävä otus ole aivan yhtä normaali tai epänormaali yksilö.


      • PULTERI

        OLET TOYBOY


      • No mitä ihmettä...
        yx hetero <3 kirjoitti:

        Homo seksuaalisuudesta on tehty jo muoti-ilmiö. On niin ihq olla erilainen :)
        Nuoret jotka ei vielä ole löytäneet edes omaa seksuaalisuuttaan kunnolla, niin ne päättää olevansa homoja tai leboja koska erilaisuus on nyt in. Joten...mun mielestä nyt KANNATTAA OLLA HETERO jos haluaa olla erilainen ;)

        "mun mielestä nyt KANNATTAA OLLA HETERO jos haluaa olla erilainen ;)"

        Ja aluksi selität että jotku on päinvastoin homoja ja lesboja koska haluaa olla erillaisia?


        No jokatapauksessa:

        Jos noin vain päätetään mitä ollaan niin on sekin aika vajaata.

        Onko jotku vaan niin sekasin ettei yksinkertaisesti tiedä itsestään mitään ja sitten voi saman tien vaan päättää että oisin vaikka tämmönen?

        Vastaus on kyllä, jotkut on vajaita.


      • normi = ei rekkis
        tavallinen normi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa normaali?
        Eiköhän meistä jokainen lakien mukaan elävä otus ole aivan yhtä normaali tai epänormaali yksilö.

        Ei rekkiksessä ole mitään normaalia.

        Tyypillinen ylipainoinen syöppö jolla on anime innostus ja haaveilee täydellisen näköisistä tytöistä koska itse ei sitä todellakaan ole. Kostoksi yrittää käännyttää niitä.

        Tuossa esimerkkinä tyypillinen rekkis lesbojen suosima musiikkivideo jossa yhdistyy mässyt, anime ja mauton rekkis musa.

        http://www.youtube.com/watch?v=DZF61NVmSXU&feature=related


      • Vai niin
        herraasiallinen kirjoitti:

        Miksi tämäkin trolli nostettiin esille?

        Viestin takana on joku vanhapaska joka saa kiksejä haukkumalla homoja. Lisäksi hän on itse homo suurella todennäköisyydellä.

        Aikaisemmin tämä sama tyyppi kävi heittämässä munia Pride-kulkueessa Helsingissä.

        Itse en kyllä ole edes ajatellut että homoista olisi minulle haittaa... noh näitä mielensäpahoittavia junasta jääneitä on joka asiaan.

        Mikä nyt sitten on vanha, en mikään kovin vanha ole. Enkä hauku homoja vaan lesboja, ja lesboista niitä rumempia, rekkiksiä, äitihahmoisia, alistavia.

        Ei niissä toisissa lesboissa välttämättä edes ole mitään vikaa.

        Mitä minuun tulee niin en ole:

        trolli
        homo
        heitellyt mitään
        mielenipahoittanut junasta jäänyt

        Ja miksi homo edes heittäisi munia homo kulkueeseen?

        No näitä retardisia älyttömyyksiä nyt näkyy täällä useissa kommenteissa.


      • Nipsuliini
        homoilmiö tosiaan kirjoitti:

        Et ainakaan minusta etkä tuskin löydä sitä netistä.

        En edes aio esitellä olenko homo, lesbo, hetero, mies, nainen tai yhtään mitään koska en ole täällä sitä varten.

        Normaalit on sitäpaitsi tylsiä.

        Saattaa muuten olla totta tuo että nykyään on enemmän homoja ja lesboja kuin joskus aiemmin.

        Olisi kiva tietää mistä se johtuu jos se tosiaankin on totta.

        Kun uusia sukupolvia syntyy niin ihmiset muuttuvat ja se oli sitten sitä evoluutioita ja sehän muuttaa ihmisiä.

        Kuitenkin se muuttuminen on kai todella hidasta ja kestää tuhansia ja miljoonia vuosia.

        Joten itse uskon että tekniikan kehittymiselä on suurempi rooli homostelussa.

        Enkä tarkoita välttämättä dildoja ja muita seksileluja.

        Ehkä jopa internet aiheuttaa homoutta.

        Ja miksei myös viihdeteollisuus kun kaikki haluaa olla tähtiä nykyään (homoahan se on).

        Syitä on monia.

        voi pyhä venäjä... viihdeteollisuus ja internet aiheuttaa homoutta???
        se on kuule ihan siellä geeneissä, olet homo tai et. SItä mikään aiheuta.
        Onneksi meillä on täällä mahdollisuus jokaisella olla oma itsensä..


      • Nipsuliini
        yx hetero <3 kirjoitti:

        Homo seksuaalisuudesta on tehty jo muoti-ilmiö. On niin ihq olla erilainen :)
        Nuoret jotka ei vielä ole löytäneet edes omaa seksuaalisuuttaan kunnolla, niin ne päättää olevansa homoja tai leboja koska erilaisuus on nyt in. Joten...mun mielestä nyt KANNATTAA OLLA HETERO jos haluaa olla erilainen ;)

        Homous ei ole muoti-ilmiö eikä mikään kriisi.
        Se ei ole valittua vaan sitä joko syntyy homoksi tai heteroksi,
        vain homokammoiset ja ahdasmieliset näissä keskustelupalstoilla kirjoittavat näin. Muoti-ilmiö? kun kaveritkin on? mainonta ja internet aiheuttaa homoutta?
        Olkaa ihan rauhassa homoja mun puolesta, itse törmäsin iha uuteen asiaan, kun sian kuulla että homo ystäväni ei saa luovuttaa Suomessa verta```!!! rasismia...
        ei homot aiheuta aidsia,, se on sairaus mitä kuka tahansa voi kantaa,,, yleensä suomaliainen keski-ikäinen mies, oltuaan virossa huorilla.
        Suomessa veri tutkitaan tosi tarkkaan, entäpä villi sinkku satoja seksikontakteja ja käy luovuttamassa verta?????? no sekin tietty tutkitaan


      • hetero ihan varmasti
        yx hetero <3 kirjoitti:

        Homo seksuaalisuudesta on tehty jo muoti-ilmiö. On niin ihq olla erilainen :)
        Nuoret jotka ei vielä ole löytäneet edes omaa seksuaalisuuttaan kunnolla, niin ne päättää olevansa homoja tai leboja koska erilaisuus on nyt in. Joten...mun mielestä nyt KANNATTAA OLLA HETERO jos haluaa olla erilainen ;)

        Olen samaa mieltä "yx hetero


      • ratkaisu homoilmiöön
        Nipsuliini kirjoitti:

        voi pyhä venäjä... viihdeteollisuus ja internet aiheuttaa homoutta???
        se on kuule ihan siellä geeneissä, olet homo tai et. SItä mikään aiheuta.
        Onneksi meillä on täällä mahdollisuus jokaisella olla oma itsensä..

        No sitten se on suvaitsevaisuus joka aiheuttaa luvan tulla kaapista ulos niillekkin jotka eivät ennen olisi uskaltaneet.

        Itsekkinhän sen kirjoitit.

        "Onneksi meillä on täällä mahdollisuus jokaisella olla oma itsensä.."

        Ei aina välttämättä ole ollut mahdollisuutta olla ihan mitä vaan.


      • näintapahtuu
        yx hetero <3 kirjoitti:

        Homo seksuaalisuudesta on tehty jo muoti-ilmiö. On niin ihq olla erilainen :)
        Nuoret jotka ei vielä ole löytäneet edes omaa seksuaalisuuttaan kunnolla, niin ne päättää olevansa homoja tai leboja koska erilaisuus on nyt in. Joten...mun mielestä nyt KANNATTAA OLLA HETERO jos haluaa olla erilainen ;)

        Nimimerkki 'yx hetero..' taitaa olla palstan järkevin kirjoittaja. On mennyt ihan sairaaksi nämä homo- ja lesbointoilijat pellekarnevaaleineen. Luulevat varmaan, että pitää oikein sateenkaarilippuja heilutella ja kirkon edestä lähteä pelleilemään, niin olis ikäänkuin lupa Jumalalta. Miksi pilkkaatte Jumalaa sateenkaarilipulla. Nimenomaan Jumala tuhosi homouden takia (eräs syistä) aikanaan ihmiskunnan ja asetti sateenkaaren merkiksi, ettei niin tapahdu enää. Se taas ei suinkaan tarkoita, että Jumala hyväksyy synnin, homouden ja lesbouden. Ei todellakaan, vaan siitä tulee jossain vaiheessa Jumalan tuomio niille, jotka sitä syntiä harjoittavat.


      • EMÄHOMO
        Nipsuliini kirjoitti:

        Homous ei ole muoti-ilmiö eikä mikään kriisi.
        Se ei ole valittua vaan sitä joko syntyy homoksi tai heteroksi,
        vain homokammoiset ja ahdasmieliset näissä keskustelupalstoilla kirjoittavat näin. Muoti-ilmiö? kun kaveritkin on? mainonta ja internet aiheuttaa homoutta?
        Olkaa ihan rauhassa homoja mun puolesta, itse törmäsin iha uuteen asiaan, kun sian kuulla että homo ystäväni ei saa luovuttaa Suomessa verta```!!! rasismia...
        ei homot aiheuta aidsia,, se on sairaus mitä kuka tahansa voi kantaa,,, yleensä suomaliainen keski-ikäinen mies, oltuaan virossa huorilla.
        Suomessa veri tutkitaan tosi tarkkaan, entäpä villi sinkku satoja seksikontakteja ja käy luovuttamassa verta?????? no sekin tietty tutkitaan

        Kuule sie sian kaveri verta luovuttamatta Nipsu :)
        Mies on mies ja nainen on nainen!!!!!!!!
        Miehellä on kikkeli jolla se tekee lapsia naisen pimpan kautta.
        Kaikki muu ei ole normaalia. Ei vain oikeasti ole!
        Minua ei kyllä haittaa jos joku etsii minuuttaan.
        Sama kai se on jos kehitytään että voidaan siittää itse itsemme.
        Tiedättekös että sellainenkin on ollut luonnossa jo helevetin kauan?
        ps kumpi olet, homokammoinen vai ahdasmielinen?
        (kun täällä kirjoittelet)


      • köyhien kitinää
        hetero ihan varmasti kirjoitti:

        Olen samaa mieltä "yx hetero

        Mitä vikaa muodissa on? Eikä se kyllä ihan niinkään mene että homot ois muotia. Onko homot heteronaisten muodissa? Missä järki?

        Ja tosiaan tietynlaiset heterot saa kuuluakkin vähemmistöön. Ne jotka on yksinkertaisesti liian laiskoja tekemään mitään muuta kuin vain ja ainoastaan sen pakollisen kaikessa ja sitten kaikki muu onkin turhaa homostelua.

        Itselleni homomiehet eivät ole millään tavalla tärkeä asia ja juuri siitä syystä en sellaisia vihaa tai inhoa.


      • jopas nyt on tarina
        EMÄHOMO kirjoitti:

        Kuule sie sian kaveri verta luovuttamatta Nipsu :)
        Mies on mies ja nainen on nainen!!!!!!!!
        Miehellä on kikkeli jolla se tekee lapsia naisen pimpan kautta.
        Kaikki muu ei ole normaalia. Ei vain oikeasti ole!
        Minua ei kyllä haittaa jos joku etsii minuuttaan.
        Sama kai se on jos kehitytään että voidaan siittää itse itsemme.
        Tiedättekös että sellainenkin on ollut luonnossa jo helevetin kauan?
        ps kumpi olet, homokammoinen vai ahdasmielinen?
        (kun täällä kirjoittelet)

        Nämä on just näitä huonoja heteroita. Yli naiiveja tylsimyksiä joiden jutut on tätä luokkaa.

        Ei ole kummoinen tarina emähomolla. Vai oliko tuo juttusi nyt sitten provo. Oli miten oli, tuollaisia on olemassa.


      • ei kannata langeta!!
        Vai niin kirjoitti:

        Mikä nyt sitten on vanha, en mikään kovin vanha ole. Enkä hauku homoja vaan lesboja, ja lesboista niitä rumempia, rekkiksiä, äitihahmoisia, alistavia.

        Ei niissä toisissa lesboissa välttämättä edes ole mitään vikaa.

        Mitä minuun tulee niin en ole:

        trolli
        homo
        heitellyt mitään
        mielenipahoittanut junasta jäänyt

        Ja miksi homo edes heittäisi munia homo kulkueeseen?

        No näitä retardisia älyttömyyksiä nyt näkyy täällä useissa kommenteissa.

        "ei välttämättä vikaa" !!!!! ...mutta tilastot puhuvat raakaa kieltä!!


        http://www.youtube.com/watch?v=yDTP-ylG8vg&feature=rela


      • Adele
        yx hetero <3 kirjoitti:

        Homo seksuaalisuudesta on tehty jo muoti-ilmiö. On niin ihq olla erilainen :)
        Nuoret jotka ei vielä ole löytäneet edes omaa seksuaalisuuttaan kunnolla, niin ne päättää olevansa homoja tai leboja koska erilaisuus on nyt in. Joten...mun mielestä nyt KANNATTAA OLLA HETERO jos haluaa olla erilainen ;)

        Olen hetero, mutta "miespuoleiset" lesbot ovat kiinnostuneita seurastani. En ymmärrä miksi


      • Hyväksyy kaikki
        homoilmiö tosiaan kirjoitti:

        Et ainakaan minusta etkä tuskin löydä sitä netistä.

        En edes aio esitellä olenko homo, lesbo, hetero, mies, nainen tai yhtään mitään koska en ole täällä sitä varten.

        Normaalit on sitäpaitsi tylsiä.

        Saattaa muuten olla totta tuo että nykyään on enemmän homoja ja lesboja kuin joskus aiemmin.

        Olisi kiva tietää mistä se johtuu jos se tosiaankin on totta.

        Kun uusia sukupolvia syntyy niin ihmiset muuttuvat ja se oli sitten sitä evoluutioita ja sehän muuttaa ihmisiä.

        Kuitenkin se muuttuminen on kai todella hidasta ja kestää tuhansia ja miljoonia vuosia.

        Joten itse uskon että tekniikan kehittymiselä on suurempi rooli homostelussa.

        Enkä tarkoita välttämättä dildoja ja muita seksileluja.

        Ehkä jopa internet aiheuttaa homoutta.

        Ja miksei myös viihdeteollisuus kun kaikki haluaa olla tähtiä nykyään (homoahan se on).

        Syitä on monia.

        Eikö se ollut tarkoitus olla oma itsensä? Vai muoti juttuko se homous on?


      • !!!
        Hyväksyy kaikki kirjoitti:

        Eikö se ollut tarkoitus olla oma itsensä? Vai muoti juttuko se homous on?

        NIMENOMAAN!!! Vain muoti-ilmiö. Odotellaan 10v niin kukaan ei halua olla enää homo/lesbo, koska se ei ole muota enää...


      • asahgerhegg
        ----------------- kirjoitti:

        ja provo !

        Kuuluu epäilyttävän tyhmien kysymysten provo sarjaan.

        Kuten esim:

        Syödäänkö ruoka niiden yläpään aukkojen vai alapään aukkojen kautta, ja mistä aukosta tarkalleen sanottuna?

        Miksi ihmeessä kaikkea täällä epäillään provoksi? Mitä tässä kysymyksessä oli vikana? Melko normaali kysymys mielestäni, tosin ehkä hieman epätavallisesta aiheesta. Onko joku tosiaan niin tollo että kuvittelee että kaikki ovat samaa massaa eikä kukaan koskaan tosissaan voi kysyä mitään tyhmää?????? Tämä ei vielä ollut edes kovin nuija kysymys. Tännehän ihmiset nimenomaan tulevat esittämään typerimmätkin kysymyksensä mitä ääneen ei kehtaa. Tosin mukavaa jos jollain on aina aikaa kirjoitella näitä provoja tänne. Urpot.


      • Nipsuliini kirjoitti:

        voi pyhä venäjä... viihdeteollisuus ja internet aiheuttaa homoutta???
        se on kuule ihan siellä geeneissä, olet homo tai et. SItä mikään aiheuta.
        Onneksi meillä on täällä mahdollisuus jokaisella olla oma itsensä..

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10432147#comment-55750699

        "Lesbous ja homoushan eivät voi olla synnynnäisiä eli geneettisiä ilmiöitä. Jos ne olisivat, olisivat niitä ylläpitävät geenit poistuneet yhteisestä lajimme geenimaljasta jo miljoonia vuosia sitten ja heti ensimmäisenä. Ei ole edes teoriassa lisääntymiskyvyn kannalta keksittävissä vahingollisempaa geeniä kuin geeni, mikä ohjaa sukupuoliyhteyteen oman sukupuolen edustajansa kanssa."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10683435#comment-55420752


      • Ei sentään kaikkea..
        asahgerhegg kirjoitti:

        Miksi ihmeessä kaikkea täällä epäillään provoksi? Mitä tässä kysymyksessä oli vikana? Melko normaali kysymys mielestäni, tosin ehkä hieman epätavallisesta aiheesta. Onko joku tosiaan niin tollo että kuvittelee että kaikki ovat samaa massaa eikä kukaan koskaan tosissaan voi kysyä mitään tyhmää?????? Tämä ei vielä ollut edes kovin nuija kysymys. Tännehän ihmiset nimenomaan tulevat esittämään typerimmätkin kysymyksensä mitä ääneen ei kehtaa. Tosin mukavaa jos jollain on aina aikaa kirjoitella näitä provoja tänne. Urpot.

        ...epäillä.

        Mutta itsehän juuri selität että kaikki ei ole samaa massaa jne, joten etkö ole tietoinen siitä että kaikki eivät edes tiedä milloin tulee provoja ja milloin ei, kuten et sinäkään välttämättä tiedä, ihmiset ovat erillaisia ja tiedostavat erilailla.

        Aloitus on provo siksi koska "gingerhead" esittää tyhmempää mitä on.

        Se on hyvin yleinen ja melko huomaamaton sosiaalinen ilmiö jota tehdään siksi että sopeutuisi paremmiin mieleiseensä joukkoon.

        Miksi sitten kukaan esittäisi tyhmää ja haluaisi olla itseään tyhmemmässä seurassa?

        Siksi koska yleensä nuoremmat ihmiset ovat vanhempia ihmisiä tyhmempiä ja tietämättömämpiä mutta kuitenkin moni vanhempi ihminen pitää enemmän itseään nuorempien seurasta.

        Tästä syntyy se yleinen sosiaalinen ilmiö että esitetään tyhmempää ja tietämättömämpää mitä oikeasti ollaan.


      • Homot on liian...
        ei kannata langeta!! kirjoitti:

        "ei välttämättä vikaa" !!!!! ...mutta tilastot puhuvat raakaa kieltä!!


        http://www.youtube.com/watch?v=yDTP-ylG8vg&feature=rela

        ...homoja lisääntymään keskenään.

        Tyypillinen saarna missä kerrotaan ongelma muttei ratkaisua.

        Sehän juuri on ratkaisu että homomiehet saa olla homoja koska silloinhan he eivät lisäänny enempää. Jos heidät "käännytetään" niin sitten saattaa syntyä lisää näitä niin sanottuja ongelmaihmisiä näistä homo hetero perheistä.

        En tiedä mikä tuossakin mieshomovastaisuudessa on ideana.

        Rekkis on kuitenkin oikea vakava ongelma joka on monelle miehelle melko tuntematon ongelma käytännössä. Rekkikset ovat kuitenkin tehneet uskomattomiakin saavutuksia ja käännytyksiä heteronaisista lesboiksi.

        Mielestäni tuo asia on siksi vääryys koska nuo jotkin rekkis suhteiden tyttömäiset osapuolet ovat ulkonäöltään niin hyvännäköisiä että saisivat lähes kenet tahansa miehen ja miksi muka sellainen ei olisi naiselle mieluisaa.

        Rekkis taas itse ei saa lähellekkään samaa huomiota miehiltä joten noissa suhteissa on jotain hyvin epäilyttävää ja luulenpa että rekkikset ovat juuri niitä jotka levittävät miesvihaa, he myös huijaavat niitä tyttömäisempiä jotka itseasiassa saattavat olla heteroita normaali olosuhteissa.

        Jos joku sitten alkaa väittelemään siitä että homomiehet ei saa käyttää omaa spermaansa lisääntymiseen, niin siitä en tiedä saako, mutta sen tiedän jo valmiiksi millainen nainen on valmis käyttämään sitä spermaa ja tulemaan raskaaksi, no rekkis.


      • raakkuna1
        ----------------- kirjoitti:

        ja provo !

        Kuuluu epäilyttävän tyhmien kysymysten provo sarjaan.

        Kuten esim:

        Syödäänkö ruoka niiden yläpään aukkojen vai alapään aukkojen kautta, ja mistä aukosta tarkalleen sanottuna?

        Oletpa todella oudoksi käynyt nainen, sillä Raakkuna tietää että olet varsin kaunis, ja hyvästä suvusta oleva ihminen. Niin miten ihmeessä hyväksyt itsesi tuollaisella asenteella, että et halua edes näyttää miesten mielestä halutulta kumppanilta, vaan haluat että lesboutesi näkyy selvästi päällekkin päin, ja saisit itsellesi iskuvoimaa ainoastaan naisten suhteen. Väitän että tuo mielipide jonka esitit ei ole edes omasi, eikä tosiaankaan hyväksyttävä, vaan sen on esittänyt joku aikaisempi lesbo ystäväsi. Niin johan olet helposti taivutettavissa väärään asenteeseen elämässäsi, ja haluat antaa kaiken alkuperäisestä aidosta olemuksestasi, ihan vaan miellyttääksesi lesboja. Olet vaarassa, koska sinulla ei ole omaa vahvaa käsitystä itsessäsi, ja annat itseäsi viedä väärään suuntaan elämässäsi.


      • olet mielestäni...
        pkeckman kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10432147#comment-55750699

        "Lesbous ja homoushan eivät voi olla synnynnäisiä eli geneettisiä ilmiöitä. Jos ne olisivat, olisivat niitä ylläpitävät geenit poistuneet yhteisestä lajimme geenimaljasta jo miljoonia vuosia sitten ja heti ensimmäisenä. Ei ole edes teoriassa lisääntymiskyvyn kannalta keksittävissä vahingollisempaa geeniä kuin geeni, mikä ohjaa sukupuoliyhteyteen oman sukupuolen edustajansa kanssa."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10683435#comment-55420752

        ...ainakin jollain tavalla oikeassa.



        Lisäksi homoudessa on yksi asia mitä ei monesti oteta huomioon.

        Tarkoitetaanko lesboja vai homoja?

        Kun nämä kaksi yhdistetään syntyy se sekava yleiskäsite "Gay"

        Miehet ja naiset ovat aivan erillaisia todella monella tavalla joten miksi "gayt" ovat kaikki samaa sakkia.

        Joku asia johtaa lesbouteen ja joku asia johtaa homouteen.

        Onko se sama asia?
        Onko se synnynnäistä?
        Mistä rekkiksiä sikiää?


      • globaali ongelma
        raakkuna1 kirjoitti:

        Oletpa todella oudoksi käynyt nainen, sillä Raakkuna tietää että olet varsin kaunis, ja hyvästä suvusta oleva ihminen. Niin miten ihmeessä hyväksyt itsesi tuollaisella asenteella, että et halua edes näyttää miesten mielestä halutulta kumppanilta, vaan haluat että lesboutesi näkyy selvästi päällekkin päin, ja saisit itsellesi iskuvoimaa ainoastaan naisten suhteen. Väitän että tuo mielipide jonka esitit ei ole edes omasi, eikä tosiaankaan hyväksyttävä, vaan sen on esittänyt joku aikaisempi lesbo ystäväsi. Niin johan olet helposti taivutettavissa väärään asenteeseen elämässäsi, ja haluat antaa kaiken alkuperäisestä aidosta olemuksestasi, ihan vaan miellyttääksesi lesboja. Olet vaarassa, koska sinulla ei ole omaa vahvaa käsitystä itsessäsi, ja annat itseäsi viedä väärään suuntaan elämässäsi.

        " Väitän että tuo mielipide jonka esitit ei ole edes omasi, eikä tosiaankaan hyväksyttävä, vaan sen on esittänyt joku aikaisempi lesbo ystäväsi"

        Ja se kyseinen lesbo ystävä on niin sanottu rekkis.

        Tyttöjen maailmassa auktoriteettinen, manipuloiva, kova rekkis.

        Eihän se oikeinkaan ole, ja eihän se väärinkään ole, mutta näin näitä lesboja syntyy.


      • turha kiistellä
        näintapahtuu kirjoitti:

        Nimimerkki 'yx hetero..' taitaa olla palstan järkevin kirjoittaja. On mennyt ihan sairaaksi nämä homo- ja lesbointoilijat pellekarnevaaleineen. Luulevat varmaan, että pitää oikein sateenkaarilippuja heilutella ja kirkon edestä lähteä pelleilemään, niin olis ikäänkuin lupa Jumalalta. Miksi pilkkaatte Jumalaa sateenkaarilipulla. Nimenomaan Jumala tuhosi homouden takia (eräs syistä) aikanaan ihmiskunnan ja asetti sateenkaaren merkiksi, ettei niin tapahdu enää. Se taas ei suinkaan tarkoita, että Jumala hyväksyy synnin, homouden ja lesbouden. Ei todellakaan, vaan siitä tulee jossain vaiheessa Jumalan tuomio niille, jotka sitä syntiä harjoittavat.

        Jumala/ikuinen virta/alitajunta/Allah (tai kuka miksikin kutsuu) on meissä kaikissa ja ilmenee mm. rakkautena: kun kuuntelee omaa sydäntään ja sisäisiä kutsumuksiaan, kuuntelee Jumalaa. Jos rakastuu toiseen ihmiseen, oli hän sitten mies tai nainen, on tämä Jumalan tahto. Onnelliseksi tulee vain aidon rakkauden kautta. Toisin sanoen jos naisena rakastun naiseen, olisi suurin virhe sisäistä minääni ja näin ollen Jumalaa kohtaan kieltää tämä rakkaus ja väkipakolla yrittää kääntää pää miesten suuntaan kun ei se vaan onnistu.

        Siitä en kyllä itsekään piittaa, että seksuaalisesta suuntautumisesta tehdään numero. Suuntautuminen on jokaisen henkilökohtainen asia ja ihana ominaisuus elämässä. Jokaisen tulisi saavuttaa täysi itsensä hyväksyminen ja sen myötä hyväksyä muutkin. Elämä on lahja ja oppimiskokemus sielulle.


      • onko suuri tietämät?
        Homot on liian... kirjoitti:

        ...homoja lisääntymään keskenään.

        Tyypillinen saarna missä kerrotaan ongelma muttei ratkaisua.

        Sehän juuri on ratkaisu että homomiehet saa olla homoja koska silloinhan he eivät lisäänny enempää. Jos heidät "käännytetään" niin sitten saattaa syntyä lisää näitä niin sanottuja ongelmaihmisiä näistä homo hetero perheistä.

        En tiedä mikä tuossakin mieshomovastaisuudessa on ideana.

        Rekkis on kuitenkin oikea vakava ongelma joka on monelle miehelle melko tuntematon ongelma käytännössä. Rekkikset ovat kuitenkin tehneet uskomattomiakin saavutuksia ja käännytyksiä heteronaisista lesboiksi.

        Mielestäni tuo asia on siksi vääryys koska nuo jotkin rekkis suhteiden tyttömäiset osapuolet ovat ulkonäöltään niin hyvännäköisiä että saisivat lähes kenet tahansa miehen ja miksi muka sellainen ei olisi naiselle mieluisaa.

        Rekkis taas itse ei saa lähellekkään samaa huomiota miehiltä joten noissa suhteissa on jotain hyvin epäilyttävää ja luulenpa että rekkikset ovat juuri niitä jotka levittävät miesvihaa, he myös huijaavat niitä tyttömäisempiä jotka itseasiassa saattavat olla heteroita normaali olosuhteissa.

        Jos joku sitten alkaa väittelemään siitä että homomiehet ei saa käyttää omaa spermaansa lisääntymiseen, niin siitä en tiedä saako, mutta sen tiedän jo valmiiksi millainen nainen on valmis käyttämään sitä spermaa ja tulemaan raskaaksi, no rekkis.

        Parannus ja usko Jeesukseen vapauttaa kaikesta synnistä myös homoudesta!

        1.Kor. 6:9-11

        "9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä homoseksuaalit,
        10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
        11 Ja tuommoisia TE OLITTE, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä."

        9 You know that wicked people will not inherit the kingdom of God, don't you? Stop deceiving yourselves! Sexually immoral people, idolaters, adulterers, male prostitutes, homosexuals, [1Cor 15:50; Gal 5:21; Eph 5:5; 1Tim 1:9; Heb 12:14; 13:4; Rev 22:15]
        10 thieves, greedy people, drunks, slanderers, and robbers will not inherit the kingdom of God.
        11 That is what SOME of YOU WERE! But you were washed, you were sanctified, you were justified in the name of our Lord Jesus Christ and in [Or by] the Spirit of our God. "


        http://www.youtube.com/watch?v=A20l6HFL0Qs&feature=rela


      • RandomHevari
        onko suuri tietämät? kirjoitti:

        Parannus ja usko Jeesukseen vapauttaa kaikesta synnistä myös homoudesta!

        1.Kor. 6:9-11

        "9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä homoseksuaalit,
        10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
        11 Ja tuommoisia TE OLITTE, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä."

        9 You know that wicked people will not inherit the kingdom of God, don't you? Stop deceiving yourselves! Sexually immoral people, idolaters, adulterers, male prostitutes, homosexuals, [1Cor 15:50; Gal 5:21; Eph 5:5; 1Tim 1:9; Heb 12:14; 13:4; Rev 22:15]
        10 thieves, greedy people, drunks, slanderers, and robbers will not inherit the kingdom of God.
        11 That is what SOME of YOU WERE! But you were washed, you were sanctified, you were justified in the name of our Lord Jesus Christ and in [Or by] the Spirit of our God. "


        http://www.youtube.com/watch?v=A20l6HFL0Qs&feature=rela

        Ihan vaan tällee.. Jos Jeesus rakasti/rakastaa meitä, nii eiks se haluis et me ollaan onnellisia? Mitä pahaa homoudessa on? Jos homot on onnellisia homoina niin eiks Jeesus vois hyväksyy sitä? Vai haluaako Jeesus ettei kaikki ihmiset sais olla onnellisia?


      • tourtereaux
        !!! kirjoitti:

        NIMENOMAAN!!! Vain muoti-ilmiö. Odotellaan 10v niin kukaan ei halua olla enää homo/lesbo, koska se ei ole muota enää...

        tuskin kukaan nyt tietää mikä homouden varsinainen syy on, mutta joka ikinen homoseksuaali kyllä voi sanoa että ei se homous todellakaan liity mihinkään vapaaehtoiseen valintaan... ensimmäisen kerran kun kuulinkaan siitä että tällainen ajatusmalli on olemassa että seksuaalisuus valitaan itse, tuntui kuin olisi heitetty tiili otsaan. itsekkin yritin vuosia ''kääntyä heteroksi'' koska en vaan kestänyt ajatusta että olisin homo, arvaa onnistuiko? loppuvaiheessa olin mielisairaalakunnossa mutta kun päätin vain niellä asian niin olo helpottui täydellisesti.

        vuosikymmen pari sitten ajatusmallit olivat paljon kireämmät kuin nyt, joten homoja ei yksinkertaisesti varmaankaan tullut niin paljon kaapista ulos kuin nykypäivinä.

        miten ihmeessä seksuaalisuus edes liittyy sellaisiin asioihin kuin muoti-ilmiö? kaksi täysin eri asiaa joilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

        peace ~


      • tourtereaux
        RandomHevari kirjoitti:

        Ihan vaan tällee.. Jos Jeesus rakasti/rakastaa meitä, nii eiks se haluis et me ollaan onnellisia? Mitä pahaa homoudessa on? Jos homot on onnellisia homoina niin eiks Jeesus vois hyväksyy sitä? Vai haluaako Jeesus ettei kaikki ihmiset sais olla onnellisia?

        eiks raamattu sitäpaitsi kerro myös että naiset joilla on menkat on saastaisia ja että jos isäänsä kutsuu hulluksi niin joutuu helvetiin?

        jos jumala on luonut ihmiskunnan ja kaiken muun, sillonhan se on ihan itse vastuussa kaikista sen luomuksista? eihän kukaan ole päättänyt olevansa homo vaan jumalan vikahan se on... se että homous olisi valinta tai muoti-ilmiö on täyttä paskaa. oikeasti.


      • mielipidenro38592958
        RandomHevari kirjoitti:

        Ihan vaan tällee.. Jos Jeesus rakasti/rakastaa meitä, nii eiks se haluis et me ollaan onnellisia? Mitä pahaa homoudessa on? Jos homot on onnellisia homoina niin eiks Jeesus vois hyväksyy sitä? Vai haluaako Jeesus ettei kaikki ihmiset sais olla onnellisia?

        Ensimmäinen korinttilaiskirje on paavalin kirjoittama ja näin ollen ei ole Jumalan sanaa. Jeesus ei ole näin sanonut, ei ole ottanut kantaa. Paavali oli vain mies, jolla oli oman aikansa käsitykset. Hän puhuu, miten parhaakseen ymmärtää, mutta Jeesus puhuu armosta. Jos Jeesus hyväksyy lähelleen porton ja avionrikkojan niin miksei homonkin.. Ev.lut kirkko opettaa, että pelastumme pelkästään armosta eli ihmisen teoilla ei niinkään ole merkitystä.

        Ja jos Jumala on kaikkivaltias hän voisi halutessaan poistaa kaikki homot maan päältä. Ei ole kuitenkaan tehnyt niin. Homous ei ehkä olekaan niin iljetys Hänelle, kun Vanha Testamentti ja Paavali antavat ymmärtää.

        Minulle ei ole merkitystä onko ihminen homo vai hetero. Ainut ihminen, jonka seksuaalinen suuntautuminen minua kiinnostaa on oma pokaystäväni.

        Kaikki katukuvassa homoilta näyttävät ihmiset eivät ole välttämättä homoja. Olemme ystäväni kanssa esittäneet lesboja piämällä käsistä kiinni karkottaakseemme yökerhoissa notkuvat limaiset liimautuja miehet, jota eivät muuten tajua, ettei kiinnosta.


    • f4ck

      jos te haluutte että kaikki lesbot kiinnostuis teistä niin sitte teillä on joku miellyttämisongelma. Kyllä toi on niin paskaa sanoa ettei kukaa ikinä kun ekalla kertaa en saanu pesää. Vähän vaivaa siihen hommaan, mee ite puhumaan, olemaan, äläkkä seiso kuin kadunnainen ja odota että joku noukkii. Jokaiselle on ottajansa, se ei ikinä ole ulkonäöstä kiinni vaa kaikesta muusta.

      • 66

        Jokaiselle EI ole ottajaa. Jos olisi, niin omasta tahdostaan riippumatta yksinäisiä ei olisi. Oma aktiivisuus voi auttaa tai sitten ei.

        Mutta totta, ei se ole ainkaan pukeutumisesta kiinni. Kaikennäköisiä lesbopareja näkee, ja yhtä paljon niitä rannalle jääviä ja toisaalta kumppanin löytäviä näyttäisi löytyvän kaikista naistyypeistä pukeutumiseen, kokoon ym. katsomatta. Luulen, että sievälle femmelle kyllä riittää aina vientiä, mutta voi olla, että baari on liian vaikea ympäristö, koska siellä ei tosiaan voi tietää, onko toinen lesbo vai ei.


      • sairaita suhteita
        66 kirjoitti:

        Jokaiselle EI ole ottajaa. Jos olisi, niin omasta tahdostaan riippumatta yksinäisiä ei olisi. Oma aktiivisuus voi auttaa tai sitten ei.

        Mutta totta, ei se ole ainkaan pukeutumisesta kiinni. Kaikennäköisiä lesbopareja näkee, ja yhtä paljon niitä rannalle jääviä ja toisaalta kumppanin löytäviä näyttäisi löytyvän kaikista naistyypeistä pukeutumiseen, kokoon ym. katsomatta. Luulen, että sievälle femmelle kyllä riittää aina vientiä, mutta voi olla, että baari on liian vaikea ympäristö, koska siellä ei tosiaan voi tietää, onko toinen lesbo vai ei.

        Lesbot on täyttä meren mutaa.

        Jotkut miehet ei muka tykkää homoista ja tykkäävät lesboista , en voi ymmärtää mikä järki siinäkin muka on (ei loppuun asti ajateltu imago kysmys sen täytyy olla). Eivät kummatkaan mitään kummoisia seuraihmeitä ole mutta lesbot ovat haaskausta ja turhakkeita.

        Tiedän tapauksia joissa todella hyvännäköinen tyttömäinen nainen on jonkin kamalan "rekkiksen" kanssa muka pari ja he kertovat todella tökeröitä asioita siitä mitä he keskenään tekevät. Luulenpa että tuo on muutenkin se kaava miten lesbous toimii, siihen suhteeseen kuuluu aina kaksi erillaista naistyyppiä, joista toinen on oman teoriani mukaan huijattuna.

        Oma analyysini on se että sellaiset yli tyttömäiset tytöt ovat alistettuna näiden kamalien rekkisten pelossa, eivätkä pääse pois siitä maailmasta, eivätkä ymmärrä enää itsekkään mistä on kyse.

        Tavallaan voidaan puhua Tukholma syndroomasta.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tukholma-syndrooma

        Hassua tai, se on myös faktaa.


      • -----
        sairaita suhteita kirjoitti:

        Lesbot on täyttä meren mutaa.

        Jotkut miehet ei muka tykkää homoista ja tykkäävät lesboista , en voi ymmärtää mikä järki siinäkin muka on (ei loppuun asti ajateltu imago kysmys sen täytyy olla). Eivät kummatkaan mitään kummoisia seuraihmeitä ole mutta lesbot ovat haaskausta ja turhakkeita.

        Tiedän tapauksia joissa todella hyvännäköinen tyttömäinen nainen on jonkin kamalan "rekkiksen" kanssa muka pari ja he kertovat todella tökeröitä asioita siitä mitä he keskenään tekevät. Luulenpa että tuo on muutenkin se kaava miten lesbous toimii, siihen suhteeseen kuuluu aina kaksi erillaista naistyyppiä, joista toinen on oman teoriani mukaan huijattuna.

        Oma analyysini on se että sellaiset yli tyttömäiset tytöt ovat alistettuna näiden kamalien rekkisten pelossa, eivätkä pääse pois siitä maailmasta, eivätkä ymmärrä enää itsekkään mistä on kyse.

        Tavallaan voidaan puhua Tukholma syndroomasta.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tukholma-syndrooma

        Hassua tai, se on myös faktaa.

        hassua tai ei, se on myös faktaa. *


      • Nyt paskattaa
        sairaita suhteita kirjoitti:

        Lesbot on täyttä meren mutaa.

        Jotkut miehet ei muka tykkää homoista ja tykkäävät lesboista , en voi ymmärtää mikä järki siinäkin muka on (ei loppuun asti ajateltu imago kysmys sen täytyy olla). Eivät kummatkaan mitään kummoisia seuraihmeitä ole mutta lesbot ovat haaskausta ja turhakkeita.

        Tiedän tapauksia joissa todella hyvännäköinen tyttömäinen nainen on jonkin kamalan "rekkiksen" kanssa muka pari ja he kertovat todella tökeröitä asioita siitä mitä he keskenään tekevät. Luulenpa että tuo on muutenkin se kaava miten lesbous toimii, siihen suhteeseen kuuluu aina kaksi erillaista naistyyppiä, joista toinen on oman teoriani mukaan huijattuna.

        Oma analyysini on se että sellaiset yli tyttömäiset tytöt ovat alistettuna näiden kamalien rekkisten pelossa, eivätkä pääse pois siitä maailmasta, eivätkä ymmärrä enää itsekkään mistä on kyse.

        Tavallaan voidaan puhua Tukholma syndroomasta.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tukholma-syndrooma

        Hassua tai, se on myös faktaa.

        No entäs sitten tämmöinen suhde:/( Mies 50v. Nainen 20v............!!!!!!!!!!!!!!!??

        SAIRASTA Naida tyttöänsä..................Katsokaa peiliin.!


      • No niimpä
        Nyt paskattaa kirjoitti:

        No entäs sitten tämmöinen suhde:/( Mies 50v. Nainen 20v............!!!!!!!!!!!!!!!??

        SAIRASTA Naida tyttöänsä..................Katsokaa peiliin.!

        ja entäs tämä sitten: kina kina

        Nyt kinataan!


      • Erkki ja Mirja
        Nyt paskattaa kirjoitti:

        No entäs sitten tämmöinen suhde:/( Mies 50v. Nainen 20v............!!!!!!!!!!!!!!!??

        SAIRASTA Naida tyttöänsä..................Katsokaa peiliin.!

        Ihan yhtä sairasta kuin sekin, jos 50v nainen rakastuisi 20v mieheen.


      • Nipsuliini
        sairaita suhteita kirjoitti:

        Lesbot on täyttä meren mutaa.

        Jotkut miehet ei muka tykkää homoista ja tykkäävät lesboista , en voi ymmärtää mikä järki siinäkin muka on (ei loppuun asti ajateltu imago kysmys sen täytyy olla). Eivät kummatkaan mitään kummoisia seuraihmeitä ole mutta lesbot ovat haaskausta ja turhakkeita.

        Tiedän tapauksia joissa todella hyvännäköinen tyttömäinen nainen on jonkin kamalan "rekkiksen" kanssa muka pari ja he kertovat todella tökeröitä asioita siitä mitä he keskenään tekevät. Luulenpa että tuo on muutenkin se kaava miten lesbous toimii, siihen suhteeseen kuuluu aina kaksi erillaista naistyyppiä, joista toinen on oman teoriani mukaan huijattuna.

        Oma analyysini on se että sellaiset yli tyttömäiset tytöt ovat alistettuna näiden kamalien rekkisten pelossa, eivätkä pääse pois siitä maailmasta, eivätkä ymmärrä enää itsekkään mistä on kyse.

        Tavallaan voidaan puhua Tukholma syndroomasta.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tukholma-syndrooma

        Hassua tai, se on myös faktaa.

        voi millaista vanhanaikaista ja rasimia...
        no kyllähän ne miehet tykkää katella kahta naista??!!! ja homot muka sairaita, mieshomot siis...
        jos homot puhuu törkeitä jututtuja mitä tekee,, niin miehet kertoo tosi törkeitä juttuja mitä tekee naisten kanssa ja päinvastoin. No sehän on normaalia koska ovat heteroita.. eivät ole kummoisia seuraihmeitä?? no itsellä on homo kaveri ja aivan älykäst hyvää seuraa,, eikä se johdu että on homo, vaan ihan fiksu ihminen omana itsenään.
        TUSKIN kukaan alistuu rekkiksen painostamana? tosin kuinka paljon hetero naisia alistuu hetero miehen kanssa, ei siis ole kysymys heterosta/ homosta vaan heikosta läheisriipuvaisesta luonteesta suhteessa on sitte homo tai hetero!!!
        ihme ahdasmielistä kansaa täällä
        esim pressan vaalit; Haavisto oli pervo puuma ; nuori mies kumppanina, ja Sauli; fiksu mies kun nuori fiksu vaimo ja melkein 30v ikäeroa... ja varmasti panee sitä


      • sairaita suhteita
        Nipsuliini kirjoitti:

        voi millaista vanhanaikaista ja rasimia...
        no kyllähän ne miehet tykkää katella kahta naista??!!! ja homot muka sairaita, mieshomot siis...
        jos homot puhuu törkeitä jututtuja mitä tekee,, niin miehet kertoo tosi törkeitä juttuja mitä tekee naisten kanssa ja päinvastoin. No sehän on normaalia koska ovat heteroita.. eivät ole kummoisia seuraihmeitä?? no itsellä on homo kaveri ja aivan älykäst hyvää seuraa,, eikä se johdu että on homo, vaan ihan fiksu ihminen omana itsenään.
        TUSKIN kukaan alistuu rekkiksen painostamana? tosin kuinka paljon hetero naisia alistuu hetero miehen kanssa, ei siis ole kysymys heterosta/ homosta vaan heikosta läheisriipuvaisesta luonteesta suhteessa on sitte homo tai hetero!!!
        ihme ahdasmielistä kansaa täällä
        esim pressan vaalit; Haavisto oli pervo puuma ; nuori mies kumppanina, ja Sauli; fiksu mies kun nuori fiksu vaimo ja melkein 30v ikäeroa... ja varmasti panee sitä

        Sairaalla suhteella tarkoitan vain niitä yhdenlaisia lesbosuhteita missä on mahdollinen Tukholma syndrooma. Ei homoissa mitään vikaa ole.

        Ja tuo on sekavaa että naiset ja miehet on molemmat homoja. Miksei enää puhuta homoista ja lesboista?

        Lisäksi ihmetyttää että minkä takia homot ja lesbot ylipäätään yhdistetään samoihin ryhmiin (esim samat baarit)?

        Mitä yhteistä homoilla ja lesboilla on muuta kun että kummatkaan eivät ole heteroita, eli mitä yhteistä heillä keskenään on?


    • pää pystyyn vaan

      Kuule jos leikkaat hiukset siiliks tai kaljuksi niin sitten sulla on sellainen ongelma, ettei kukaan edes noteeraa sua siellä bileissä, hukut niin massaan kuin olla ja voi ja kaikenlisäksi se tyyli ei varmaan välttämättä saa sinusta parhaimpia puolia esiin, joten jengi kattelee sua sitten nenänvartta pitkin ajatellen, että yöks..

      Eli ole oma itsesi äläkä mieti miten miellyttää kaikkia ihmisiä. Vaikka olisi perinteisen rekkiksen näköinen, niin todellakaan et miellytä kaikkia naisia siellä bileissä. Kuule, terveen itsevarma nainen vasta kaunis on.

      Ja voin sanoa, että naisellinen lepakkonainen vasta halutua tavaraa oikeasti on, koska niin moni on kaukana siitä, joten erotut vaan eduksesi siellä bileissä.

      • Peace

        Aamen nimimerkki "pää pystyyn vaan" Minä ainakin kiinnittäisin huomiota nättiin tyttöön jolla mekko päällä. Siellähän on ideana juurikin se, että kaikki saa olla juuri sellaisia kuin haluu. On se nyt kumma jos ruvetaan toisiamme syrjimään. Peace people.


      • Simple!
        Peace kirjoitti:

        Aamen nimimerkki "pää pystyyn vaan" Minä ainakin kiinnittäisin huomiota nättiin tyttöön jolla mekko päällä. Siellähän on ideana juurikin se, että kaikki saa olla juuri sellaisia kuin haluu. On se nyt kumma jos ruvetaan toisiamme syrjimään. Peace people.

        Jokainen saa näyttää vaikka kärpästatilta jos haluaa. Mutta täytyy ymmärtää mitä valitsee ja miksi ja kantaa seuraukset.


      • "Kuule jos leikkaat hiukset siiliks tai kaljuksi niin sitten sulla on sellainen ongelma, ettei kukaan edes noteeraa sua siellä bileissä"

        Kirjoitin tuossa aiemmin, että suurin osa heteronaisista on pelkkiä kuoria. Mutta jos lesbojenkin ihmiskuva perustuu pelkkää kuoreen, niin lesbojenkin enemmistö on pelkkää kuorta - (olet saanut 14 pistettä) -> lähes kaikki naiset, sekä heterot että lesbot ovat pelkkää kuorta? Olen pettynyt naisiin.


    • pää pystyyn vaan

      Lisään vielä, että nimenomaan kaikki katselevat sinua, koska poikkeat massasta ja jos lisäksi olet kaunis. Jos tietoisesti lähdet rumentamaan itseäsi ja muuttamaan ns. lepakon näköiseksi, olen tasan satavarma, että niitä katseita tulee vähemmän, siis tarkoitan niitä ihailevia katseita ja iskemisiä tulee tasan tarkkaan paljon vähemmän.

      Moni nainen ottaisi nimenomaan naisellisen naisen eikä mitään muuta.

    • evtrew

      Olen käynyt lesbo bileissä vuodesta 1996. Olen itse vaatesuunnittelija koulutukseltani. Olisin mielummin halunnut syntyä homoksi kuin lesboksi.

      • niin varmaan juu

        ja mitenköhän tuo liittyy mihinkään


      • f-e-m
        niin varmaan juu kirjoitti:

        ja mitenköhän tuo liittyy mihinkään

        99% lepakoista on tyylitajuttomia. sitä se tarkotti.


      • s-e-k-s
        f-e-m kirjoitti:

        99% lepakoista on tyylitajuttomia. sitä se tarkotti.

        Sekin on tyyli. Taidat itse olla, jos et sitä ymmärrä. 99% lesboista vaan ei pidä sitä päivänpolttavimpana ykkösasiana minkä käsittämättömän olkatoppausrimpulan pukea tänään päälle... oma tyyli voi olla just tyylittömyys. Maailman hömppöpömpimpää pimpoilua onkin just olettaa että meitä kiinnostais jonkun ''vaatesuunnittelijan'' mielipide meidän ulkoisesta olemuksestamme. Ne on jotkin muut asiat mitkä tekevät meidät onnelliseksi.


      • f-e-m
        s-e-k-s kirjoitti:

        Sekin on tyyli. Taidat itse olla, jos et sitä ymmärrä. 99% lesboista vaan ei pidä sitä päivänpolttavimpana ykkösasiana minkä käsittämättömän olkatoppausrimpulan pukea tänään päälle... oma tyyli voi olla just tyylittömyys. Maailman hömppöpömpimpää pimpoilua onkin just olettaa että meitä kiinnostais jonkun ''vaatesuunnittelijan'' mielipide meidän ulkoisesta olemuksestamme. Ne on jotkin muut asiat mitkä tekevät meidät onnelliseksi.

        Tuohan ei olekaan pimpoilua mitä itse esität, ehei! :P


      • h-e-i-h-e-i
        f-e-m kirjoitti:

        Tuohan ei olekaan pimpoilua mitä itse esität, ehei! :P

        Eikä tuo lapsellista vänkäämistä e-h-e-i.....


    • 467

      Tykkään nimenomaan "liian heteron näköisistä" nuorista naisista. Moni tykkää.
      Ei kannata tehdä sitä virhettä, että muuttaa ulkoista toisten takia, varsinkaan jos ei koe sitä ns. omakseen.

    • D95

      Pahinta on näillä lookseilla kun pariskunnat alkaa pokata
      pöydän yli toisistaan välittämättä. Mitä peliä se sellainen on?

    • never..

      Olen käynyt toisinaan lepakkobileissä vuodesta 1997 asti. Harvoinpa tulee bileissä tulee naista vastaan, joka veisi jalat alta.

      Jos totta puhutaan, niin oikeastaan ei koskaan ole tullut sellaista vastaan lepakkobileissä, mutta kuitenkin sitten muualla esim. töissä, koulussa, kadulla, kaupassa... mutta ei koskaan lepakkobileissä.

      Tämän takia toisinaan jätän bileet väliin kun tiedän miten tyylitajutonta porukkaa siellä on, ei viitsi edes vaivautua paikalle..

      Sori vaan, mutta kyllä se niin on, että varsinkin noissa bileissä on niin älyttömän tyylitajutonta porukkaa..

      Ja omaa luokkaansa on sitten nämä varatut järjen jättiläiset, jotka varattuina pokaavat pöydän yli jotain toista naista. Ei ainakaan ole älyllä pilattuja, ei ....

      Tiedän tiedän, joku tästä varmaan vetääkin herneet nenään, mutta silti..

      • karrikoiden

        No seurustele sä vaan tyylin kanssa jos se vaikka tekee onnelliseksi.
        Mitä tulee ns. naiselliseen luukkiin, niin sitä on kaikki heterot, joten en näe mitään kiinnostavaa tai erilaista lesboissa, jotka haluaa näyttää heteroilta. Itseäni eivät kiinnosta tissejään näyttelevät maalipytyt ja hepsankeikat, joiden ÄO on 0. Luontevuus, energisyys, sporttisuus ja älli on ne mitkä mua kiinnostaa, mutta kukin tyylillään.


      • 11+12
        karrikoiden kirjoitti:

        No seurustele sä vaan tyylin kanssa jos se vaikka tekee onnelliseksi.
        Mitä tulee ns. naiselliseen luukkiin, niin sitä on kaikki heterot, joten en näe mitään kiinnostavaa tai erilaista lesboissa, jotka haluaa näyttää heteroilta. Itseäni eivät kiinnosta tissejään näyttelevät maalipytyt ja hepsankeikat, joiden ÄO on 0. Luontevuus, energisyys, sporttisuus ja älli on ne mitkä mua kiinnostaa, mutta kukin tyylillään.

        Aika katkeralta kuulostat... Ensinnäkään kaikki heteronaiset eivät ole mitään ylinaisellisia. Ja mistä lähtien naisellisuus on tarkoittanut tissejään näytteleviä maalipyttyjä ja hepsankeikkoja, joiden ÄÖ on 0? Nainen voi sitä paitsi olla älykäs, vaikka on (seksuaalisesti) itsevarma ja uskaltaakin olla naisellinen. Vaikuttaa, että sinulle itsellesi ulkonäkö on tärkeämpi kuin millaisen kuvan pyrit antamaan, koska kommenttisi perusteella sinulla on paljon ennakkoluuloja, joiden varaan nojaat ja teet useita johtopäätöksiä ihmisestä vain tämän ulkonäkön perusteella.


      • 11+12
        11+12 kirjoitti:

        Aika katkeralta kuulostat... Ensinnäkään kaikki heteronaiset eivät ole mitään ylinaisellisia. Ja mistä lähtien naisellisuus on tarkoittanut tissejään näytteleviä maalipyttyjä ja hepsankeikkoja, joiden ÄÖ on 0? Nainen voi sitä paitsi olla älykäs, vaikka on (seksuaalisesti) itsevarma ja uskaltaakin olla naisellinen. Vaikuttaa, että sinulle itsellesi ulkonäkö on tärkeämpi kuin millaisen kuvan pyrit antamaan, koska kommenttisi perusteella sinulla on paljon ennakkoluuloja, joiden varaan nojaat ja teet useita johtopäätöksiä ihmisestä vain tämän ulkonäkön perusteella.

        Nolo kirjoitusvirhe vikalla rivilla.

        *ulkonäön, totta kai :-)


      • 11+12
        11+12 kirjoitti:

        Nolo kirjoitusvirhe vikalla rivilla.

        *ulkonäön, totta kai :-)

        *rivillä

        Huoh...Nyt loppu tämä itseni korjailu, vaikka tässä kommentissa olisikin virhe.


      • karrikoiden
        11+12 kirjoitti:

        Aika katkeralta kuulostat... Ensinnäkään kaikki heteronaiset eivät ole mitään ylinaisellisia. Ja mistä lähtien naisellisuus on tarkoittanut tissejään näytteleviä maalipyttyjä ja hepsankeikkoja, joiden ÄÖ on 0? Nainen voi sitä paitsi olla älykäs, vaikka on (seksuaalisesti) itsevarma ja uskaltaakin olla naisellinen. Vaikuttaa, että sinulle itsellesi ulkonäkö on tärkeämpi kuin millaisen kuvan pyrit antamaan, koska kommenttisi perusteella sinulla on paljon ennakkoluuloja, joiden varaan nojaat ja teet useita johtopäätöksiä ihmisestä vain tämän ulkonäkön perusteella.

        No kuule se naisellisuus on vedetty ton ap:n riveiltä - sitähän se juuri hänen mielestään on, pikku mekko, maalit jne. Ja jos vaivaudut katsoon ympärilles, huomaat, että sitä se on 90% naisista. Jos sulle se on jotain muuta, niin se ei ole tämän keskustelun aihe.
        Mulle naisellisuus on luontevuutta, sporttisuutta, energisyyttä ja älliä.


      • karrikoiden kirjoitti:

        No kuule se naisellisuus on vedetty ton ap:n riveiltä - sitähän se juuri hänen mielestään on, pikku mekko, maalit jne. Ja jos vaivaudut katsoon ympärilles, huomaat, että sitä se on 90% naisista. Jos sulle se on jotain muuta, niin se ei ole tämän keskustelun aihe.
        Mulle naisellisuus on luontevuutta, sporttisuutta, energisyyttä ja älliä.

        "Mulle naisellisuus on luontevuutta, sporttisuutta, energisyyttä ja älliä."

        Niin minullekin. Iso osa, mutta ei nyt sentään ihan 90%, heteronaisista on epäluontevia kuoria, eiku h...


      • ...
        karrikoiden kirjoitti:

        No kuule se naisellisuus on vedetty ton ap:n riveiltä - sitähän se juuri hänen mielestään on, pikku mekko, maalit jne. Ja jos vaivaudut katsoon ympärilles, huomaat, että sitä se on 90% naisista. Jos sulle se on jotain muuta, niin se ei ole tämän keskustelun aihe.
        Mulle naisellisuus on luontevuutta, sporttisuutta, energisyyttä ja älliä.

        Hmmm.. Naisellinen voi olla huippuälykäs ja vaikkapa Mensan jäsen ja toisaalta rekkis tai poikamainen voi olla myös älykkyydeltään 0. Eli miten voit tehdä päätelmiä, että ulkonäöstä näkyy suoraan älykkyys =)


        Naisellinen voi olla myös lepakko, urheilua säännöllisesti harrastava ja niin älykkö myös. Vastaavasti rekkis voi olla se laiska kaljasieppo, joka ei koskaan urheile ja äo 0.

        Se vasta tyhmää on tehdä päätelmiä ihmisestä pelkän tyylin perusteella ja todellakin aika katkeran kuuloista. Älykäs ihminen kyllä ymmärtää, että tyyli ei ole sama kuin älykäs. Jos älykäs on sulle tyyliin siilitukka ja silmälasit, reisitaskuhousut, niin etsit omasta mielestäsi älykkään näköistä (eli aika ulkonäkökeskeinen itse olet), mutta siis huom. näköistä. Se on sitten eri asia, onko se nainen sisältä päin älykäs vai tyhmä.

        Itse tunnen monia heteronaisia, jotka ovat ihan rekkiksen näköisiä, vaikka ovat hetskuja ja toisaalta taas femmejä, jotka ovat lepakoita.


      • Pyhä Sylvi
        ... kirjoitti:

        Hmmm.. Naisellinen voi olla huippuälykäs ja vaikkapa Mensan jäsen ja toisaalta rekkis tai poikamainen voi olla myös älykkyydeltään 0. Eli miten voit tehdä päätelmiä, että ulkonäöstä näkyy suoraan älykkyys =)


        Naisellinen voi olla myös lepakko, urheilua säännöllisesti harrastava ja niin älykkö myös. Vastaavasti rekkis voi olla se laiska kaljasieppo, joka ei koskaan urheile ja äo 0.

        Se vasta tyhmää on tehdä päätelmiä ihmisestä pelkän tyylin perusteella ja todellakin aika katkeran kuuloista. Älykäs ihminen kyllä ymmärtää, että tyyli ei ole sama kuin älykäs. Jos älykäs on sulle tyyliin siilitukka ja silmälasit, reisitaskuhousut, niin etsit omasta mielestäsi älykkään näköistä (eli aika ulkonäkökeskeinen itse olet), mutta siis huom. näköistä. Se on sitten eri asia, onko se nainen sisältä päin älykäs vai tyhmä.

        Itse tunnen monia heteronaisia, jotka ovat ihan rekkiksen näköisiä, vaikka ovat hetskuja ja toisaalta taas femmejä, jotka ovat lepakoita.

        Kaikenmaailman jankuttajia sitä löytyy. Luepa noi kommenttis jos vaikka huomaat jotain itsestäs. Luuletko omaavas maailman ainoan oikean käsityksen? Kato myös, miten katkera ja ulkonäkökeskeinen ite olet. Jos toinen etsii reipasta seuraa ja pitää sitä naisellisena niin ei se ole yhtään huonompi kuin toi sun kulahtanut käsitykses naisellisuudesta. Voi perkele.


      • 16+8
        Pyhä Sylvi kirjoitti:

        Kaikenmaailman jankuttajia sitä löytyy. Luepa noi kommenttis jos vaikka huomaat jotain itsestäs. Luuletko omaavas maailman ainoan oikean käsityksen? Kato myös, miten katkera ja ulkonäkökeskeinen ite olet. Jos toinen etsii reipasta seuraa ja pitää sitä naisellisena niin ei se ole yhtään huonompi kuin toi sun kulahtanut käsitykses naisellisuudesta. Voi perkele.

        Ei se klassinen feminiinisyys sulje mitenkään myöskään reippautta pois! :)

        Mun mielestä tietyt osattomat ihmiset yrittävät vähätellä usein niin sanotusti hyvinä pidettyjä ominaisuuksia, mikäli itsetunto on heikko ja kokemus ihmisistä ja maailmasta suppea.

        Esimerkiksi joidenkin on vaikea tunnustaa, että toisen kauneus on ainoastaan hieno asia eikä sillä luuston ja lihaksiston rakenteella ole mitään tekemistä sen kanssa, miten älykäs on. Itseasiassa suurin osa naispuolisista ystävistäni on sellaisia, jotka kenen tahansa olisi helppo luokitella kauniiksi. Kaikki he ovat myös korkeasti koulutettuja ja varsin tyytyväisiä ja mukavia ihmisiä.

        Sama suhtautuminen saattaa päteä esimerkiksi älykkyyteen tai varallisuuteen, jotka myös ovat "kadehdittavia" ominaisuuksia, näin yleisesti ajateltuna. Usein olen kuullut väitettävän, että älykkäät ihmiset ovat monesti onnettomampia kuin muut tai että rikkaat ovat onnettomampia. Äly, rikkaus tai kauneus ei yksistään tuo onnea, mutta aivan varmaa on, etteivät ne sitä tuhoakaan. Päin vastoin. Todennäköisimmin kaikki nämä tekijät vain parantavat elämänlaatua.

        Vaikka itse olenkin ihan tavallinen nainen, minun on helppo antaa toisten olla mitä on, koska itsetuntoni on hyvä. Pidän ulkonäöstäni, ajatuksistani sekä omaisuudestani, vaikkei sitä paljoa olekaan :) En paljoa tarvitsekaan.


    • voi jumpe

      Voi että mikä tylsä aihe. Miksi täällä on jatkuvasti ihmisiä jotka tyrkyttää itseään ja kysyy kelpaako ne? Miksette mene terapiaan jos on noin surkea itsetunto. En koskis pitkällä tikullakaan tollasiin.

      • "Voi että mikä tylsä aihe. Miksi täällä on jatkuvasti ihmisiä jotka tyrkyttää itseään ja kysyy kelpaako ne?"

        Aika yleisinhimillinen universaali ja iukuisen kiinnostava aihe ja ajankohtainen silloin jos luulee tai kuvittelee ja toivoo olevansa aidosti rakastunut, koska koskaan muulloin kuin silloin ei ihmisellä ole niin paljon menetettävää. Jos ei tunne pientä kelpaamattomuuden pelkoa, niin ei ole rakastunut.


      • pkeckman kirjoitti:

        "Voi että mikä tylsä aihe. Miksi täällä on jatkuvasti ihmisiä jotka tyrkyttää itseään ja kysyy kelpaako ne?"

        Aika yleisinhimillinen universaali ja iukuisen kiinnostava aihe ja ajankohtainen silloin jos luulee tai kuvittelee ja toivoo olevansa aidosti rakastunut, koska koskaan muulloin kuin silloin ei ihmisellä ole niin paljon menetettävää. Jos ei tunne pientä kelpaamattomuuden pelkoa, niin ei ole rakastunut.

        Ja tuollainen pelko voi olla positiivinen asia, sillä se pistää yrittämään parastaan.


    • Minulta vietiin kaikki tuolit pöydän ympäriltä ja istuin koko illan haukotellen. Näin kävi muutama kerta, minkä jälkeen en enää bileisiin mennyt.

      • voevoe

        No onpa surku juttu. Ethän vaan jäänyt odotteleen, että joku hakee. Täytyy olla itse rohkea!


      • voevoe kirjoitti:

        No onpa surku juttu. Ethän vaan jäänyt odotteleen, että joku hakee. Täytyy olla itse rohkea!

        Taisinpa jäädä. Minun on vaikea tutustua ihmisiin ja muiden ihmisten on vaikea tutustua minuun. Ihmiset sanovat, että minä olen vähän pelottava. Jostain kumman syystä minä olen saanut pesää. Mutta minä olen saanut itselleni aina vääränlaisia muijia, tosin pieni silkkiseni vääränlaisenakin oli minulle juuri se oikea, joissain tilanteissa.


      • ...

        No voi, kuule sun täytyy kävellä välillä eikä vain istua ja käydä välillä tanssimassa =) Jos vain nököttää istuen niin aika apaattiseksi tulee ja näyttääkin siltä.


    • mimmi.

      Aivan, rohekasti vain tanssilattialle tanssimaan..!
      Kukaan lesboista ei siellä pure ja rikki ei mene, jos tulisikin torjutuksi.

    • been there

      Poikien ja miesten trendikkäisiin vaatteisiin pukeutuvilla, monesti lyhyet hiukset omaavilla itsevarman oloisilla naisilla tuntuu olevan eniten vientiä. Jos siis sitä vientiä kaipaa, niin tyyliäänhän voi muuttaa. Mutta kaikista haluttavin nainen allekirjoittaneen mielestä on omaan olemukseensa tyytyväinen, hyvän itseluottamuksen omaava ja iloinen nainen. Ei se katso hiusten pituutta, vaatteiden merkkiä tai kampaajan nimeä. Ulkoa opetellun, feikin olemuksen kyllä huomaa kauas eikä se taida monia kiinnostaa. Ja baarista jatkoille naisen saa vietyä tietynlaisella käytöksellä, mutta jos etsii enemmän kuin yhdenillanjuttuja, niin se ihana nainen voi tulla vastaan vaikka ruokakaupassa.

      Lisäksi osa pitää naisellisista naisista, osa poikamaisista ja loput jostain muusta, tärkeintä on kuitenkin olla oma itsensä ja tyytyväinen siihen, mitä on.

      • KorkkaritOnKivuliaat

        Näin juuri. Ja tähän kun vielä lisätään, että olis hyvä jos jokainen meistä miettis onko kosmetiikkateollisuuden ja vaatesuunnittelijoiden aivoton uhri vai oman tyylin valitsija niin asiat olis hyvin. Hyvä idea olis valita esim. ekologisesti tuotettuja vaatteita ja jos on niin ruma ettei tule maalitta toimeeen, sitten tuotteet esim. Ruohonjuuresta.


      • Juuri näin

        Täydellisesti kiteytetty!


      • Juuri näin
        Juuri näin kirjoitti:

        Täydellisesti kiteytetty!

        Tarkennus, siis täydellisesti kiteytetty "Been there" :)


      • hdhdh sjsjs sksks
        KorkkaritOnKivuliaat kirjoitti:

        Näin juuri. Ja tähän kun vielä lisätään, että olis hyvä jos jokainen meistä miettis onko kosmetiikkateollisuuden ja vaatesuunnittelijoiden aivoton uhri vai oman tyylin valitsija niin asiat olis hyvin. Hyvä idea olis valita esim. ekologisesti tuotettuja vaatteita ja jos on niin ruma ettei tule maalitta toimeeen, sitten tuotteet esim. Ruohonjuuresta.

        laadukkaat korkkarit ei koske, niillä vaikka juoksee. anttilasta ostetut joo on pahat jalassa.


      • RollaSulle
        hdhdh sjsjs sksks kirjoitti:

        laadukkaat korkkarit ei koske, niillä vaikka juoksee. anttilasta ostetut joo on pahat jalassa.

        Odotas vaan kun vuosia kertyy niin saat todeta mitkä on vaikutukset.


      • hdhshs jsjsk sks
        RollaSulle kirjoitti:

        Odotas vaan kun vuosia kertyy niin saat todeta mitkä on vaikutukset.

        äidistäni näen... 60v ja still going strong. ei niitä korkkareita pidä päivittäin käyttää. vaihtelevasti kenkiä erilaisilla koroilla, myös lättäpohjamalleja. ja paljain jaloin kävelyä ja juoksua, pitää jalat vahvoina.


      • ei jumankauta..
        hdhdh sjsjs sksks kirjoitti:

        laadukkaat korkkarit ei koske, niillä vaikka juoksee. anttilasta ostetut joo on pahat jalassa.

        Näin juuri. Laadukkaat korkaarit on hyvät jalassa. Anttilasta tai jostain halpahallista ostetut kengät eivä todellakana ole hyvät jalalle plus että heti menevät rikki.

        Laadukkaiden korkkareiden pitäminen ei edes näy vuosienkaan päästä.

        Ja sinulle KorkkaritOnKivuliaat, miten perustelet väittämäsi, että ostamalla ekoloisesti tuotettuja vaatteita on jotenkin enemmän oman tyylin valitsija tai ei ole aivoton uhri.

        Raivostuttavia nämä, jotka leimaavat vaatteiden pitämisen siihen, että on jotenkin uhri samoin kuin jos huolehtii itsestään niin on jotenkin uhri.

        Jos haluaa pestä hiukset tai tuoksua raikkaalle niin on uhri. Jos haluaa, että on kiva kampaus, mikä pukee kantajaansa niin on uhri. Jos haluaa suojata itseänsä uv-säteiltä käyttämällä aurinkorasvaa, on uhri.

        Pitäisikö siten ilman vaatteita ja ilman kenkiä kulkea kadulla kesäsäällä ja pakkasessa. Jokainen käsittääkseni tarvitsee vaatteita.

        Väitätkö myös, että dödöjen, saippuoiden, tamppoonien sun muiden käyttäminen on jotenkin aivopestyä ja että olet uhri. Yhtä hyvin kuukautiskuppien käyttäjä voi sitten olla muodin uhri.

        Juu, tää on varmaan se sama tyyppi, joka väittää, että kaikki femmelepakot ovat jotenkin uhreja ja että heillä on joku pakonomainen miellyttämisenhalu, nimittäin miehiä kohtaan.

        Jos huolehdin itsestäni, en halua haista hielle ja haluan, etä hiukset ovat puhtaat eivätkä huulet lohkeile niin en siinä kuule ketään miehiä miellytä, vaan pidän itsestäni huolta, enkä myöksään ole muotiteollisuuden uhri.

        Ilmeisesti teikäläinen tuleekin toimeen ilman kampaa, dödöä, vaattteita ja kenkiä ?


      • ...

        Täh ? Jos etsii yhdenollanjuttuja niin se voi tulla vastaan ruokakaupassa. Eiköhän niitä yhdenillanjuttuja ja pitkiä suhteita tulee ihan samalla tavalla vastaan ruokakaupassa kuin baarissa.

        Ite olen femme ja vientiä on aina riittänyt, mutta mutta. .Itse välttämättä en ole kiinnostunut välttämättä yhtään kenestäkään. Saataan mennä baariin yksin ja monta iskuyritystä saattaapi tulla, mutta haluan myös lähteä kotiin yksin, nimittäin en etsi yhden illan juttuja enkä kelpuuta ihan ketä vaan seuraani enkä välttämättä edes ole haku päällä laisinkaan.

        Varsinkin suttuiset, räkäkännit vetäneet ja epätoivoiset ränsistyneet vaatteet omaavat ovat niitä kamalampia. Mikään ei voi olla niin luotaantyöntävää kuin alipukeutuminen, rasvaiset hiukset ja naama, kännikuola roikkuen suupielestä sössöttää jotain erittäin tyhmää juttua ja muutenkin jost toinen vaikuttaa jotenkin erityisen tyhmältä niin ei kiitos.

        Samoin myös nämä, jotka eivät tiedä ketä haluavat, miestä, naista vai kumpaakin ja etsivät jotain kokeiluseuraa ovat totaalinen turn off.

        Oma lukunsa ovat myös nämä ukkonsa kanssa baariin tulevat ämmät, jotka etsivät jotain kolmen kimppaa tai kokeiluseuraa.. Aika turn off.

        Oikein mielelläni myös baarista lähden kotia yksin kuin jonkun puliämmän oloisen kanssa =)


      • KylläElämälle
        ei jumankauta.. kirjoitti:

        Näin juuri. Laadukkaat korkaarit on hyvät jalassa. Anttilasta tai jostain halpahallista ostetut kengät eivä todellakana ole hyvät jalalle plus että heti menevät rikki.

        Laadukkaiden korkkareiden pitäminen ei edes näy vuosienkaan päästä.

        Ja sinulle KorkkaritOnKivuliaat, miten perustelet väittämäsi, että ostamalla ekoloisesti tuotettuja vaatteita on jotenkin enemmän oman tyylin valitsija tai ei ole aivoton uhri.

        Raivostuttavia nämä, jotka leimaavat vaatteiden pitämisen siihen, että on jotenkin uhri samoin kuin jos huolehtii itsestään niin on jotenkin uhri.

        Jos haluaa pestä hiukset tai tuoksua raikkaalle niin on uhri. Jos haluaa, että on kiva kampaus, mikä pukee kantajaansa niin on uhri. Jos haluaa suojata itseänsä uv-säteiltä käyttämällä aurinkorasvaa, on uhri.

        Pitäisikö siten ilman vaatteita ja ilman kenkiä kulkea kadulla kesäsäällä ja pakkasessa. Jokainen käsittääkseni tarvitsee vaatteita.

        Väitätkö myös, että dödöjen, saippuoiden, tamppoonien sun muiden käyttäminen on jotenkin aivopestyä ja että olet uhri. Yhtä hyvin kuukautiskuppien käyttäjä voi sitten olla muodin uhri.

        Juu, tää on varmaan se sama tyyppi, joka väittää, että kaikki femmelepakot ovat jotenkin uhreja ja että heillä on joku pakonomainen miellyttämisenhalu, nimittäin miehiä kohtaan.

        Jos huolehdin itsestäni, en halua haista hielle ja haluan, etä hiukset ovat puhtaat eivätkä huulet lohkeile niin en siinä kuule ketään miehiä miellytä, vaan pidän itsestäni huolta, enkä myöksään ole muotiteollisuuden uhri.

        Ilmeisesti teikäläinen tuleekin toimeen ilman kampaa, dödöä, vaattteita ja kenkiä ?

        Onpa sulla mustavalkoinen maailma. Koita nähdä siinä vähän sävyjä ja löysää pantaa niin on helpompaa, nainenkin löytyy.


      • lattajalat
        hdhshs jsjsk sks kirjoitti:

        äidistäni näen... 60v ja still going strong. ei niitä korkkareita pidä päivittäin käyttää. vaihtelevasti kenkiä erilaisilla koroilla, myös lättäpohjamalleja. ja paljain jaloin kävelyä ja juoksua, pitää jalat vahvoina.

        Jep, myös fysioterapeuttien ja lääkäreiden suositus, max pari pv/vkko korkoja ja piikkarit vaan juhliin. En vois kuvitella, että miehet kiduttais itteään tommosilla vehkeillä, ihan kuin jotain jalkasidontaa. Mutta onhan niitä naisia, joiden mielestä sukupuolielintenkin silpominen on tosi jees juttu.


      • Hynttyset
        ... kirjoitti:

        Täh ? Jos etsii yhdenollanjuttuja niin se voi tulla vastaan ruokakaupassa. Eiköhän niitä yhdenillanjuttuja ja pitkiä suhteita tulee ihan samalla tavalla vastaan ruokakaupassa kuin baarissa.

        Ite olen femme ja vientiä on aina riittänyt, mutta mutta. .Itse välttämättä en ole kiinnostunut välttämättä yhtään kenestäkään. Saataan mennä baariin yksin ja monta iskuyritystä saattaapi tulla, mutta haluan myös lähteä kotiin yksin, nimittäin en etsi yhden illan juttuja enkä kelpuuta ihan ketä vaan seuraani enkä välttämättä edes ole haku päällä laisinkaan.

        Varsinkin suttuiset, räkäkännit vetäneet ja epätoivoiset ränsistyneet vaatteet omaavat ovat niitä kamalampia. Mikään ei voi olla niin luotaantyöntävää kuin alipukeutuminen, rasvaiset hiukset ja naama, kännikuola roikkuen suupielestä sössöttää jotain erittäin tyhmää juttua ja muutenkin jost toinen vaikuttaa jotenkin erityisen tyhmältä niin ei kiitos.

        Samoin myös nämä, jotka eivät tiedä ketä haluavat, miestä, naista vai kumpaakin ja etsivät jotain kokeiluseuraa ovat totaalinen turn off.

        Oma lukunsa ovat myös nämä ukkonsa kanssa baariin tulevat ämmät, jotka etsivät jotain kolmen kimppaa tai kokeiluseuraa.. Aika turn off.

        Oikein mielelläni myös baarista lähden kotia yksin kuin jonkun puliämmän oloisen kanssa =)

        Itse en käy baareissa mutta eikö baarin tasoissa ole melkoisia eroja? Ei kannata mennä baariin, jossa käy tollaista porukkaa. En myöskään ymmärrä tuollaista täysin tarpeetonta vänkäämistä mitä tämäkin palsta pullistelee - on sitä muutakin olemassa kuin spurgu tai pimu, suurin osa naisista on siltä väliltä ja ihan tavallisia ja kelvollisia vaikka kumppaniksi.


      • hdjjd djdjd djj djd
        lattajalat kirjoitti:

        Jep, myös fysioterapeuttien ja lääkäreiden suositus, max pari pv/vkko korkoja ja piikkarit vaan juhliin. En vois kuvitella, että miehet kiduttais itteään tommosilla vehkeillä, ihan kuin jotain jalkasidontaa. Mutta onhan niitä naisia, joiden mielestä sukupuolielintenkin silpominen on tosi jees juttu.

        vaikeuksia ymmärtää luettua? l-a-a-d-u-k-k-a-a-t k-o-r-k-k-a-r-i-t t-u-n-t-u-u h-y-v-ä-l-t-ä j-a-l-o-i-s-s-a.


      • koitapaitseymmärtää
        hdjjd djdjd djj djd kirjoitti:

        vaikeuksia ymmärtää luettua? l-a-a-d-u-k-k-a-a-t k-o-r-k-k-a-r-i-t t-u-n-t-u-u h-y-v-ä-l-t-ä j-a-l-o-i-s-s-a.

        Niin ne voi tuntua, mutta iän myötä huomaat etteivät ne sitä olleetkaan. Sanon tämän terveysalan ammattilaisena, mutta itse teet jaloillesi mitä haluat, toivottavasti maksat itse myös leikkaukset ym. hoidot.


      • **'*
        Hynttyset kirjoitti:

        Itse en käy baareissa mutta eikö baarin tasoissa ole melkoisia eroja? Ei kannata mennä baariin, jossa käy tollaista porukkaa. En myöskään ymmärrä tuollaista täysin tarpeetonta vänkäämistä mitä tämäkin palsta pullistelee - on sitä muutakin olemassa kuin spurgu tai pimu, suurin osa naisista on siltä väliltä ja ihan tavallisia ja kelvollisia vaikka kumppaniksi.

        Miksi lesbona pitäisi käydä heterobaarissa ? Minä en ainakaan käy. En halua seuraan tungettelevia ja ahdistelevia miehiä. Homobaarejahan meillä ei niin montaa ole kuin vertaa heterobaareihin.

        Jos et käy homobaareissa, niin menepä käymään ja katsele ympärillesi =) No tietty jossain Priden Kaivohuoneen bileissä on normaalia enemmän porukkaa ja enemmän laidasta laitaan, mutta entäs ne muut lepakkobileet..


      • gdgdg djdj dkdlkdkk
        koitapaitseymmärtää kirjoitti:

        Niin ne voi tuntua, mutta iän myötä huomaat etteivät ne sitä olleetkaan. Sanon tämän terveysalan ammattilaisena, mutta itse teet jaloillesi mitä haluat, toivottavasti maksat itse myös leikkaukset ym. hoidot.

        huoh..."ei niitä korkkareita pidä päivittäin käyttää jne"


      • gdgdg djdj dkdlkdkk kirjoitti:

        huoh..."ei niitä korkkareita pidä päivittäin käyttää jne"

        Haluan kertoa omista kokemuksistani. tähän mennessä suurimmat rakkauden harhat ja haaveet päässäni olen kokenut jo aiemmin mainitsemassani tapauksessa 90-luvun alussa työpaikalla. Bi kai se oli eikä lesbo tai mikä lie pohjimmiltaan, mistä meistä tietää. Ni, siis ihastuin mm. hänen luonnollisen kävelytyyliin. Hänellä oli eräänlaiset mokkasiinit sisäkenkinä. Kun näen kadulla naisia joilla on korkeat korot, niin pidän heitä automaattisesti tyhminä: jalat on luotu enimmäkseen kävelyä ja liikkumista varten tai ainakin ne ovat nykyisenlaisiksi kehittyneet tätä tarkoitusta tavoitellen. Kenkien tarkoitus taas on suojata jalkapohjia maaston epätasaisuuksilta ja teräviltä kiviltä. Kenkien tarkoitus ei ole pelata helvetillisiä luonnottomia länsimaisia nykyajan stereotypioita siitä mitä mukamas on luonnollinen naisellisuus ja mitä se ei ole. Tärkein seksuaalisuuden elin naisella ovat pillu, tissit ja aivot ja itse asiassa tietysti koko keho, mutta se koko keho sellaisena, että sen joka elin funktionaalisesti keskittyy siihen oleelliseen käyttötarkoitukseen. Korkeakorkoiset kengät ovat ihan ulkoa opittu juttu, minkä tilalla voisi olla mitä tahansa yhtä luonnotonta vaikka siniset pitkät kalsarit päässä tai käsivarsissa, mikä kuitenkaan ei olisi niin epäterveellistä kuin naisten vitun tyhmän näköiset korkeakorkoiset kengät pilaamassa jalkojen primääriä käyttötarkoitusta ja olisi siten suotavampaa - siis ne siniset pitkät kalsarit vaikka persereiässä.

        Kyse on opetetusta kielestä, vikaan menneestä kommunikaatiosta, meille opetetuista merkeistä, joita uskomme ja tulkitsemme ja joilla viestitämme jotain, pelaamme kielipelejä sanoisi Witgenstein. Nainen on kenties vähän epävarma itsestään ja naisellisuudestaan ja turvautuu tuollaisiin naurettaviin pellerooliulkoasuihin uskotellakseen muille ja itselleen olevansa toooosi naisellinen. Tennarit tai mokkasiinit jalkaan, fixut naiset.


      • pölö pölö
        pkeckman kirjoitti:

        Haluan kertoa omista kokemuksistani. tähän mennessä suurimmat rakkauden harhat ja haaveet päässäni olen kokenut jo aiemmin mainitsemassani tapauksessa 90-luvun alussa työpaikalla. Bi kai se oli eikä lesbo tai mikä lie pohjimmiltaan, mistä meistä tietää. Ni, siis ihastuin mm. hänen luonnollisen kävelytyyliin. Hänellä oli eräänlaiset mokkasiinit sisäkenkinä. Kun näen kadulla naisia joilla on korkeat korot, niin pidän heitä automaattisesti tyhminä: jalat on luotu enimmäkseen kävelyä ja liikkumista varten tai ainakin ne ovat nykyisenlaisiksi kehittyneet tätä tarkoitusta tavoitellen. Kenkien tarkoitus taas on suojata jalkapohjia maaston epätasaisuuksilta ja teräviltä kiviltä. Kenkien tarkoitus ei ole pelata helvetillisiä luonnottomia länsimaisia nykyajan stereotypioita siitä mitä mukamas on luonnollinen naisellisuus ja mitä se ei ole. Tärkein seksuaalisuuden elin naisella ovat pillu, tissit ja aivot ja itse asiassa tietysti koko keho, mutta se koko keho sellaisena, että sen joka elin funktionaalisesti keskittyy siihen oleelliseen käyttötarkoitukseen. Korkeakorkoiset kengät ovat ihan ulkoa opittu juttu, minkä tilalla voisi olla mitä tahansa yhtä luonnotonta vaikka siniset pitkät kalsarit päässä tai käsivarsissa, mikä kuitenkaan ei olisi niin epäterveellistä kuin naisten vitun tyhmän näköiset korkeakorkoiset kengät pilaamassa jalkojen primääriä käyttötarkoitusta ja olisi siten suotavampaa - siis ne siniset pitkät kalsarit vaikka persereiässä.

        Kyse on opetetusta kielestä, vikaan menneestä kommunikaatiosta, meille opetetuista merkeistä, joita uskomme ja tulkitsemme ja joilla viestitämme jotain, pelaamme kielipelejä sanoisi Witgenstein. Nainen on kenties vähän epävarma itsestään ja naisellisuudestaan ja turvautuu tuollaisiin naurettaviin pellerooliulkoasuihin uskotellakseen muille ja itselleen olevansa toooosi naisellinen. Tennarit tai mokkasiinit jalkaan, fixut naiset.

        paljon kiinnostaa vanhan heteroäijän näkemykset..


      • pölö pölö kirjoitti:

        paljon kiinnostaa vanhan heteroäijän näkemykset..

        Näkemykseni olivat vastaavanlaisia jo viimeistään 70-luvun lopussa ellei aikaisemminkin eli alle 20-vuotiaana ja paljonn hyviä tietokirjoja ja levyjä nauttineenna. Ei kiiinnosta? Luit? Mistä olet eri mieltä? Vai onko kommunikaatiosi taso pelkkää mykkää torjuntaa ja vastarintaa?


      • pölö pölö
        pkeckman kirjoitti:

        Näkemykseni olivat vastaavanlaisia jo viimeistään 70-luvun lopussa ellei aikaisemminkin eli alle 20-vuotiaana ja paljonn hyviä tietokirjoja ja levyjä nauttineenna. Ei kiiinnosta? Luit? Mistä olet eri mieltä? Vai onko kommunikaatiosi taso pelkkää mykkää torjuntaa ja vastarintaa?

        lässyn lässyn. (aika monta lausetta tekstissäsi hyppäsin yli)


      • pölö pölö kirjoitti:

        lässyn lässyn. (aika monta lausetta tekstissäsi hyppäsin yli)

        Silloin sinulla ei voi olla minkäänlaista perusteltua näkemystä viestini kokonais sisällöstä ja sen peruspointtien luonteesta. Joten ininäsi on kuin hyttysen pierun avutonta ja alkeellista kitinää.


      • pahaatekee
        pölö pölö kirjoitti:

        lässyn lässyn. (aika monta lausetta tekstissäsi hyppäsin yli)

        mä kans hyppään aina kekkmannin jutut yli, ei vaan viiti lukee.ihme tyyppi!


      • pölö pölö
        pkeckman kirjoitti:

        Silloin sinulla ei voi olla minkäänlaista perusteltua näkemystä viestini kokonais sisällöstä ja sen peruspointtien luonteesta. Joten ininäsi on kuin hyttysen pierun avutonta ja alkeellista kitinää.

        joo joo ja panopticon ja tarkkailun alla oleva ruumis ja pieru prööt ja mäkäräinen. hyvää yötä.


      • pölö pölö
        pölö pölö kirjoitti:

        joo joo ja panopticon ja tarkkailun alla oleva ruumis ja pieru prööt ja mäkäräinen. hyvää yötä.

        ps. kokonaissisältö on yhdyssana. öitä.


      • pölö pölö kirjoitti:

        ps. kokonaissisältö on yhdyssana. öitä.

        Minä kirjoitan sen tästä lähin; koko nais sisältö. Tietysti eli totta kai. Aika omituinen yhteensattuma muuten, että kielessämme asiat ilmaistaan sanalla tottakai sillin kun ne ovat obvious, siis että ne ovat totta, mutta sitten perään pannaan kumminkin kai -sana. Ihan kuin suomalaisilta puuttuis selkä rankaa olla vakaumuk sellisesti jotain mieltä, kun asiat ovat pelkästään kai totta.

        Tai eihän se mikään omituinen yhteensattuma ole, sillä mitään ei tapahdu sattumalta vaan vääjäämättömästä pakosta. Ei ole sattumaa, että tämän kaupungin nimi on Hell-sink-i ja tämän maan nimi Fin-land, Helvetti uppoaa ja viimeinen maa, mikä on yksi ihmiskunnan historian henkisesti epäkypsimmistä maista ja kaupungeista, joten ei ihme, että juuri tänne syntyi yksi ihminen, jolle tuli suuri tarve alkaa selvittää mistä kaikki tämä sekamelska johtuu. No, nyt liioittelin?


      • phuuuuuuuuuuuuuuu
        pkeckman kirjoitti:

        Minä kirjoitan sen tästä lähin; koko nais sisältö. Tietysti eli totta kai. Aika omituinen yhteensattuma muuten, että kielessämme asiat ilmaistaan sanalla tottakai sillin kun ne ovat obvious, siis että ne ovat totta, mutta sitten perään pannaan kumminkin kai -sana. Ihan kuin suomalaisilta puuttuis selkä rankaa olla vakaumuk sellisesti jotain mieltä, kun asiat ovat pelkästään kai totta.

        Tai eihän se mikään omituinen yhteensattuma ole, sillä mitään ei tapahdu sattumalta vaan vääjäämättömästä pakosta. Ei ole sattumaa, että tämän kaupungin nimi on Hell-sink-i ja tämän maan nimi Fin-land, Helvetti uppoaa ja viimeinen maa, mikä on yksi ihmiskunnan historian henkisesti epäkypsimmistä maista ja kaupungeista, joten ei ihme, että juuri tänne syntyi yksi ihminen, jolle tuli suuri tarve alkaa selvittää mistä kaikki tämä sekamelska johtuu. No, nyt liioittelin?

        joo lioittelit kirjoitaviakkamodernejarujoja älä käytä vbä li merk ke jä jäj äjä jäj jäj jäjä


      • kikkoman puuh
        phuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        joo lioittelit kirjoitaviakkamodernejarujoja älä käytä vbä li merk ke jä jäj äjä jäj jäj jäjä

        kekellä alkaa päässä viiraa, tumputtaa mokkasiineille ja lesboja tiiraa. jumala on mokkasiini, on kekmanilla pelti kiinni.


      • kikkoman puuh kirjoitti:

        kekellä alkaa päässä viiraa, tumputtaa mokkasiineille ja lesboja tiiraa. jumala on mokkasiini, on kekmanilla pelti kiinni.

        No kun kerran otit asian puheeksi, niin en häpeä yhtään kertoa erästä juttua mikä tapahtui. Minusta maailman tapahtuneissa tapahtumissa ei ole mitään hävettävää, kaikki ovat luonnollisia. Mikä voisi olla luonnollisempaa kuin se mikä tapahtui? Eikä edes mitään sen kummempaa tapahtunut kuin: minulla oli avain työpaikkaan, kuten kaikilla muistaakseni mm. sitä varten että pääsi kuntosaliin vapaa-ajalla. Yksi ilta olin kuntosalilla ja sen jälkeen kävelin vähän toimistossa ja olin alakerran aulassa menossa ulos kun näin hänen mokkasiininsä puhelinvaihde tilan lattialla. Kyse ei todellakaan ollut mistään seksuaalisesta perversiosta eli siihen ei liittynyt mitään seksuaalista kiihottuneisuutta vaan inhimillisen lämpimiä tunteita kun poimin hänen tossunsa ja painoin ne rintaa vasten ja kiitin jotain ketä mitä lie, että Se oli johdattanut hänen askeleensa sinne. Samalla yritin mielessäni taikoja tehden johdatella hänen askeleitaan edemmäs minun luo. Mutta niin se ei mennyt. Taisin olla jonkinlaisessa minipsykoottisessa tilassa, minkä olen kokenut jälkeenpäin hyvin tervehdyttäväksi tilaksi muissakin yhteyksissä. Jos tumputan niin tumputan yleensä hyvälle leikkisälle mielikuvitukselliselle laadukkaalle pornolle, jotta keräytyy aineistoa mielikuvitukseen jota voisi joskus toteuttaakin. Tässä "mokkasiini" episodissa olivat pikkasen suuremmat asiat kyseessä kuin pelkkä neuroottisen jännityksen purkamispaine porno tumputtamisella, vaikka ei siinäkään mitään vikaa ole, siis porno tumputtamisessa. Ei se ole edes ajan hukkaa, kun sitä voi harrastaa moniajossa siinä muita asioita samalla tehden, vaikka katsomalla tylsää televisio ohjelmaa samalla kun muissa näytöissä pyörii kussakin neljä randomilla arvottua videoo 3 Teran joukosta (jolloin on kokoajan uutta ja mielenkiintoista nähtävää, eikä 1 teran varaston hankkimiskesi tarvitse kuin kuukauden maksu laadukkaasta nettipornopankista obaut 20 €) ellei muiden asioiden joukkoon kuulu jokin mikä vaatii täyden aivokapasiteetin käytön. silloin lerpahtaa äkkiä.


      • tam buriini
        pkeckman kirjoitti:

        No kun kerran otit asian puheeksi, niin en häpeä yhtään kertoa erästä juttua mikä tapahtui. Minusta maailman tapahtuneissa tapahtumissa ei ole mitään hävettävää, kaikki ovat luonnollisia. Mikä voisi olla luonnollisempaa kuin se mikä tapahtui? Eikä edes mitään sen kummempaa tapahtunut kuin: minulla oli avain työpaikkaan, kuten kaikilla muistaakseni mm. sitä varten että pääsi kuntosaliin vapaa-ajalla. Yksi ilta olin kuntosalilla ja sen jälkeen kävelin vähän toimistossa ja olin alakerran aulassa menossa ulos kun näin hänen mokkasiininsä puhelinvaihde tilan lattialla. Kyse ei todellakaan ollut mistään seksuaalisesta perversiosta eli siihen ei liittynyt mitään seksuaalista kiihottuneisuutta vaan inhimillisen lämpimiä tunteita kun poimin hänen tossunsa ja painoin ne rintaa vasten ja kiitin jotain ketä mitä lie, että Se oli johdattanut hänen askeleensa sinne. Samalla yritin mielessäni taikoja tehden johdatella hänen askeleitaan edemmäs minun luo. Mutta niin se ei mennyt. Taisin olla jonkinlaisessa minipsykoottisessa tilassa, minkä olen kokenut jälkeenpäin hyvin tervehdyttäväksi tilaksi muissakin yhteyksissä. Jos tumputan niin tumputan yleensä hyvälle leikkisälle mielikuvitukselliselle laadukkaalle pornolle, jotta keräytyy aineistoa mielikuvitukseen jota voisi joskus toteuttaakin. Tässä "mokkasiini" episodissa olivat pikkasen suuremmat asiat kyseessä kuin pelkkä neuroottisen jännityksen purkamispaine porno tumputtamisella, vaikka ei siinäkään mitään vikaa ole, siis porno tumputtamisessa. Ei se ole edes ajan hukkaa, kun sitä voi harrastaa moniajossa siinä muita asioita samalla tehden, vaikka katsomalla tylsää televisio ohjelmaa samalla kun muissa näytöissä pyörii kussakin neljä randomilla arvottua videoo 3 Teran joukosta (jolloin on kokoajan uutta ja mielenkiintoista nähtävää, eikä 1 teran varaston hankkimiskesi tarvitse kuin kuukauden maksu laadukkaasta nettipornopankista obaut 20 €) ellei muiden asioiden joukkoon kuulu jokin mikä vaatii täyden aivokapasiteetin käytön. silloin lerpahtaa äkkiä.

        ei ihme että mokkasiini bi vihaa sua, ku sä oot sen mokkasiinit häväissy


      • opossumi112
        pkeckman kirjoitti:

        Haluan kertoa omista kokemuksistani. tähän mennessä suurimmat rakkauden harhat ja haaveet päässäni olen kokenut jo aiemmin mainitsemassani tapauksessa 90-luvun alussa työpaikalla. Bi kai se oli eikä lesbo tai mikä lie pohjimmiltaan, mistä meistä tietää. Ni, siis ihastuin mm. hänen luonnollisen kävelytyyliin. Hänellä oli eräänlaiset mokkasiinit sisäkenkinä. Kun näen kadulla naisia joilla on korkeat korot, niin pidän heitä automaattisesti tyhminä: jalat on luotu enimmäkseen kävelyä ja liikkumista varten tai ainakin ne ovat nykyisenlaisiksi kehittyneet tätä tarkoitusta tavoitellen. Kenkien tarkoitus taas on suojata jalkapohjia maaston epätasaisuuksilta ja teräviltä kiviltä. Kenkien tarkoitus ei ole pelata helvetillisiä luonnottomia länsimaisia nykyajan stereotypioita siitä mitä mukamas on luonnollinen naisellisuus ja mitä se ei ole. Tärkein seksuaalisuuden elin naisella ovat pillu, tissit ja aivot ja itse asiassa tietysti koko keho, mutta se koko keho sellaisena, että sen joka elin funktionaalisesti keskittyy siihen oleelliseen käyttötarkoitukseen. Korkeakorkoiset kengät ovat ihan ulkoa opittu juttu, minkä tilalla voisi olla mitä tahansa yhtä luonnotonta vaikka siniset pitkät kalsarit päässä tai käsivarsissa, mikä kuitenkaan ei olisi niin epäterveellistä kuin naisten vitun tyhmän näköiset korkeakorkoiset kengät pilaamassa jalkojen primääriä käyttötarkoitusta ja olisi siten suotavampaa - siis ne siniset pitkät kalsarit vaikka persereiässä.

        Kyse on opetetusta kielestä, vikaan menneestä kommunikaatiosta, meille opetetuista merkeistä, joita uskomme ja tulkitsemme ja joilla viestitämme jotain, pelaamme kielipelejä sanoisi Witgenstein. Nainen on kenties vähän epävarma itsestään ja naisellisuudestaan ja turvautuu tuollaisiin naurettaviin pellerooliulkoasuihin uskotellakseen muille ja itselleen olevansa toooosi naisellinen. Tennarit tai mokkasiinit jalkaan, fixut naiset.

        You need to get laid, mate ;)



      • opossumi112 kirjoitti:

        You need to get laid, mate ;)

        Tossa http://youtu.be/6xO1x1m6YyA huomattavasti tasokkaampi HD 720 vastaus versio eri kuvakulmasta


      • yvytcvyyt
        hdjjd djdjd djj djd kirjoitti:

        vaikeuksia ymmärtää luettua? l-a-a-d-u-k-k-a-a-t k-o-r-k-k-a-r-i-t t-u-n-t-u-u h-y-v-ä-l-t-ä j-a-l-o-i-s-s-a.

        Laadukkaat korkkarit, olkoon kuinka laadukkaat hyvänsä, silti lyhentävät jalkapohjan lihasta ja aiheuttavat ongelmia ja koskevat 100% varmasti.

        Sillä ei ole pirunkaan merkitystä onko sen valmistuksessa käytetty parhainta mahdollista nahkaa, sisävuoreen kangasta, tikkaukseen parasta mahdollista konetta ja lankaa, tai kuinka kalliista materiaalista korko on tehty, koska joka tapauksessa korotettu kantapää aiheuttaa sen että jalka on jatkuvasti ojennettuna eteenpäin ja se asento lyhentää jalkapohjan lihasta ja aiheuttaa 100% varmuudella ongelmia.

        Ehkä se kalliimpi kenkä vaikuttaa siihen ettei hiertymiä tule helposti, tai että varpaat saavat olla vapaasti, mikä ei siten aiheuta kipua, mutta tärkeimpään, eli jalkapohjaan, se ei vaikuta ja mitä pidempää sitä kenkää käyttää sitä varmemmin se tulee aiheuttamaan ongelmia ja pahempaa kuin jokin varvaskipu tai hiertynyt iho.

        Korkkareita jos niitä pitää yleensä pitää käyttää, ei kannata käyttää kuin vain juhlissa ja pakollisissa tilaisuuksissa, mutta heti kun sen välttämätön tarve on ohi, on parasta vaihtaa kengät tasapohjaisiin ja mukaviin kenkiin. Se että äitisi on 60 vuotias ja still going strong ei merkitse mitään, sillä minä tunnen yhden 80 vuotiaan tupakoitsijan joka still going strong...


      • bi nainen
        gdgdg djdj dkdlkdkk kirjoitti:

        huoh..."ei niitä korkkareita pidä päivittäin käyttää jne"

        minä käytän aina kun mahdollista, silla rakastan korkkareita


    • Ilkee tarina

      Mäkin kerron tarinan. Menin yks ilta Rafaelloon oluselle miehiä iskeen. Pistin päälle mun puutarhahommissa rähjääntyneet haalarit. Naamassa oli nokee kun olin vähän nuohonnu piippua iltapäivällä. Tukkaa en ollu ehtiny peseen viikkoon, maalla kun ei ollu suihkua, dödöki oli loppu. Sitten mä menin siihen raflaan ja istuin muitta mutkitta pöytiin, kiersin joka pöydän, ja kysyin, kiinnostaisko pillu. Mä en yhtään tajua miksi jäin ilman sinä iltana.

      • Ilkeelle tarinalle

        Niin ja lisäisin vielä, että pidä vaan lujasti tyylistäs kiinni, se varmaan kannattaa ja on tosi ihailtavaa, etenkin jos haluut olla loppuelämäs yksin. : )


    • Gothicbat

      Hei, miten tuollaisissa lebakkopartyissä ihmiset kokee jos nuori goottinainen ilmestys paikalle?
      Itse en ole ikinä ollut ja viimeaikoina on vähän alkanut tehdä mieli sinne ängetäkkin, mutta hieman pelottaa se, että tyhjeneekö koko paikka siinä silmänräpäyksessä?

      • beentheretoo

        Kyllä näin uskoisin, kansa kaikkoaa kirkuen kadulle ja kohta on paloautot paikalla. Tai sitten sua luullaan Sofiksi ja saat jaella nimppareita koko illan.


    • JK

      OLE OMA ITSESI

    • alipukeutuminen

      Eilisissä Kaivohuoneen naisten bileissäkin lähes jokaisella naisella oli farkut ja neulepaita/flanelliruutupaita ja lopuilla sitten hupparia tai jotain muuta aivan kulahtanutta.

      En vaan käsitä, miten lesbot eivät osaa pukeutua. Monetkin tulivat bileisiin lenkkareissa/tennareissa, hiukset pesemättä ja kampaamatta. Jotkut istuivat jalat pöydillä suupielet alaspäin ja osa agressiivisista lepakoista menee heti vinoilemaan jos on jotenkin naisellisen näköinen.

      Bileiden lähinnä pitäisi olla vuoden kohokohta ja miten lepakot sinne pukeutuvatkaan ! Tuntuis vähän siltä, että mitä kulahtaneempi vaatetus ja olemus ylipäätään niin sitä parempi.

      Täytyy sanoa, että en ole ikinä aikaisemmin ollut Kaivohuoneella bileissä, jossa on noin huonosti pukeutunutta porukkaa !

    • sellaista se on

      Naisten iskeminen vaan on niin paljon vaikeampaa kuin miesten iskeminen.

    • Turhaan ajatella

      No,mitä väliä on vaatetuksessa:).Käytän farkut housut,t-paitojani onkin miesten kui naisten ei oikein sovinut.Puserot eniten kyllä naisten vaatteet.Olen oma itseeni ja mitä tykkään vaatetyylejä.Näytän ehkä hieman coolimaiselta tai siistiltä.Olihan kaikki katsoi minuun ilman syistä kaupungilla..En välitä mitä he miettivät tai ajattelivat,että olisinko hetero tai lesbo.Voi olla,että he arvailivat miltä kuulostaisin joko heterolta tai lesbolta.On esimerkiksi kävelemistyyli viittava jotakin.En ihan 100% ole naisellinen,mutta toki meikkaan joskus jos on pakko.Joo heterobaareissa kävisin kyllä joskus jospa heterokavereiden kanssa ok.Kävin kerran DTM:ssä ollut kauan sitten.Jos katsoivat minua niin ihan samaa kun rohkeasti mennä vaan jonnekin.En menisi yksin heterobaareissa,koska se voi helposti luulla että olen heteron näköinen.Jos hetero luulla asiasta niin sanon suoraan "anteeksi kun en ole hetero",piste.Taidan olla butch tyyppi..

      • tilannetaju_

        Jos saisit kutsun Linnan juhliin, niin menisitkö sinne tennareissa ja kulahtaneissa farkuissa sekä hiukset kampaamatta sen takia, että haluat olla vain oma itsesi ja mielestäsi ei ole mitään väliä miten pukeutuu kunhan vain todellakin on oma itsensä ?

        Entä jos saisit kutsun työpaikkasi juhliin, jossa pitäisi pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla, menisitkö sinne farkuissa ja tennareissa jos tilanne vaatisi pukeutumista juhla- tai iltapukuun ?


      • turhaan ajatella
        tilannetaju_ kirjoitti:

        Jos saisit kutsun Linnan juhliin, niin menisitkö sinne tennareissa ja kulahtaneissa farkuissa sekä hiukset kampaamatta sen takia, että haluat olla vain oma itsesi ja mielestäsi ei ole mitään väliä miten pukeutuu kunhan vain todellakin on oma itsensä ?

        Entä jos saisit kutsun työpaikkasi juhliin, jossa pitäisi pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla, menisitkö sinne farkuissa ja tennareissa jos tilanne vaatisi pukeutumista juhla- tai iltapukuun ?

        No..jos saisin kutsua linnan juhliin niin en varmasti tennareissa enkä farkut paitsi en tykkää korkokengistä jotain muuta oikein juhlakengät ok.Joo juhliin aika eri asiaa kuin arki-päivät.Olinhan ennen ollut juhlapukua jos sattuu erikoispäivää.


    • lolesbo

      lol lesbo, ootte iha turhii ellette tee jynkkyy tai muute vaa lesboile mieste mieliks.

    • Vivica32

      Täällä bi-nainen, joka kallistuisi enemmän naisiin, mutta on istuttanut itsensä miesrintamalle samaisen syyn takia. Minkäänlaista huomiota ei olet tullut naisten suunnalta ikinä. Ei vaikka olisin osoittanut aktiivisesti kiinnostusta :)

      Miehet sen sijaat parveilevat ympärillä, joten sitä on otettava mitä saa :D
      Olen pienikokoinen ja siro vaaleaverikkö... en mikään tälläjää, mutta naisellinen kuitenkin.

    • tjkhw

      Tämä on rakkausaihe

    • le_femme_fatale_

      Olen itse naisellinen lesbo; korkkareita, mekkoja, tyyliä ja naisellisuutta. Noh oikeastaan pukeudun kuten useimmat heterotkin. Ja minä pidän vain miehekkäistä lesbonaisista. En tarkoita mitään 18-vuotiailta muodikkailta hipster pojilta näyttäviä "miehekkäitä" lesboja vaan oikeasti miehekkäitä. Sellaisia, joilla saattaa olla lihasta ja mielellään ainakin kokoa. Pukeutumistyyli sopii olla vaikka ihan tavan farkkua ja neuletta, flanellipaitaa, tyypillistä 30-50-vuotiaan keskiluokkaisen miehen pukeutumista, joka ei liiemmin välitä siitä mille näyttää. Voisi kai sanoa, että minun makuuni ovat vain oikeat rekkamieslesbot :).

      • amor-amor

        mielestäni sit olisi paras unohtaa naiset ja pysyä miesten parissa jos vain tuollainen tyyli kiinnostaa... eli oikeasti miehekkäistä -sana tarkoittaa et pidät miehistä... rekkislesboista pitävät etsivät kuitenkin loppujen lopuksi naista...voisi sanoa vaikka butch-tyylinen rekkis, ripaus maskuliinisuutta... mutta le-femme-fatale taitaa pitää miehistä.,... kerrohan, mitä tekisit naiselle joka on melkein mies? vai olisitko vain passiivinen ja hän se aktiivinen osapuoli? jos näin on, niin mikset etsi suoraan sukupuolensa vaihtanutta naista mieheksi... tai miestä? mikä on se naisen alue jonka haluaisit olevan tuollaisella oikeasti miehekkäällä rekkislesbolla? kirjoittelen ihan mielenkiinnosta kun en oikein ymmärrä mitá loppujenlopuksi etsit... naista et ainakaan


      • toinenfemme
        amor-amor kirjoitti:

        mielestäni sit olisi paras unohtaa naiset ja pysyä miesten parissa jos vain tuollainen tyyli kiinnostaa... eli oikeasti miehekkäistä -sana tarkoittaa et pidät miehistä... rekkislesboista pitävät etsivät kuitenkin loppujen lopuksi naista...voisi sanoa vaikka butch-tyylinen rekkis, ripaus maskuliinisuutta... mutta le-femme-fatale taitaa pitää miehistä.,... kerrohan, mitä tekisit naiselle joka on melkein mies? vai olisitko vain passiivinen ja hän se aktiivinen osapuoli? jos näin on, niin mikset etsi suoraan sukupuolensa vaihtanutta naista mieheksi... tai miestä? mikä on se naisen alue jonka haluaisit olevan tuollaisella oikeasti miehekkäällä rekkislesbolla? kirjoittelen ihan mielenkiinnosta kun en oikein ymmärrä mitá loppujenlopuksi etsit... naista et ainakaan

        Ihmettelen samaa. Tosi "lesbolta" kuulostaa joo-o. Itse olen naisellinen ja pukeudun tyylikkäästi, pidän muutenkin huolta ulkoisesta olemuksestani. Erona tuohon la_femme_fataleen se, että olen kiinnostunut nimenomaan NAISISTA, naisellisista sellaisista, ehkä hieman samankaltaisista mitä itsekin olen. Eihän noita la_femme_fatalen mieltymysten kaltaisia "naisia" erota miehistä!

        En ole käynyt lesbobaareissa eikä kyllä huvita mennäkään kun on tätä keskustelua lukenut. Aivan hävettää meidän lesbojen puolesta tuollainen käytös ja tyylitaju! Huhhuh! Onneksi meitä poikkeuksiakin löytyy mutta taidetaan olla harvassa, tai sitten meitä ei vain tunnista siitä heteromassasta.


      • vähänfemme
        toinenfemme kirjoitti:

        Ihmettelen samaa. Tosi "lesbolta" kuulostaa joo-o. Itse olen naisellinen ja pukeudun tyylikkäästi, pidän muutenkin huolta ulkoisesta olemuksestani. Erona tuohon la_femme_fataleen se, että olen kiinnostunut nimenomaan NAISISTA, naisellisista sellaisista, ehkä hieman samankaltaisista mitä itsekin olen. Eihän noita la_femme_fatalen mieltymysten kaltaisia "naisia" erota miehistä!

        En ole käynyt lesbobaareissa eikä kyllä huvita mennäkään kun on tätä keskustelua lukenut. Aivan hävettää meidän lesbojen puolesta tuollainen käytös ja tyylitaju! Huhhuh! Onneksi meitä poikkeuksiakin löytyy mutta taidetaan olla harvassa, tai sitten meitä ei vain tunnista siitä heteromassasta.

        Hävettää ja hämmentää muakin, oon aatellut olevani jotenkin vaikea tapaus kun kait itse hukun heteron näköisten massaan ja kuitenkin olen kiinnostunut vahvoista, ei-niin-naisellisista MUTTA siistin tyylikkäistä naisista. Tuntuu tosi vaikealta... Missä ovat vahvat, määrätietoiset, luonnolliset mutta itsestään huolehtivat naiset?


      • sedokummajainen
        vähänfemme kirjoitti:

        Hävettää ja hämmentää muakin, oon aatellut olevani jotenkin vaikea tapaus kun kait itse hukun heteron näköisten massaan ja kuitenkin olen kiinnostunut vahvoista, ei-niin-naisellisista MUTTA siistin tyylikkäistä naisista. Tuntuu tosi vaikealta... Missä ovat vahvat, määrätietoiset, luonnolliset mutta itsestään huolehtivat naiset?

        Niimpä mietin itsekin samaa. Olen itse isokokoinen ja melko ruma naiseksi, en halua valehdella itselleni.. Ilman mukavaa luonnettani minulla tuskin olisi vientiä lainkaan, minut pitää vain oppia tuntemaan ja sitten rakastua, ulkokuoren perusteella vain korkeintaan 1% rakastuu minuun. Ja sitten joku oikein kaunis lesbo nainen hakee nimeen omaan tyylitajutonta, miehekästä naiskumppania?! Outoa...

        La_femme_fatale_ varmaan saman tien toivoo, että siellä housuissa ei olisikaan vaan suurikokoinen turvonnut klitoris vaan pienen pieni penis!


      • pan-<n>
        amor-amor kirjoitti:

        mielestäni sit olisi paras unohtaa naiset ja pysyä miesten parissa jos vain tuollainen tyyli kiinnostaa... eli oikeasti miehekkäistä -sana tarkoittaa et pidät miehistä... rekkislesboista pitävät etsivät kuitenkin loppujen lopuksi naista...voisi sanoa vaikka butch-tyylinen rekkis, ripaus maskuliinisuutta... mutta le-femme-fatale taitaa pitää miehistä.,... kerrohan, mitä tekisit naiselle joka on melkein mies? vai olisitko vain passiivinen ja hän se aktiivinen osapuoli? jos näin on, niin mikset etsi suoraan sukupuolensa vaihtanutta naista mieheksi... tai miestä? mikä on se naisen alue jonka haluaisit olevan tuollaisella oikeasti miehekkäällä rekkislesbolla? kirjoittelen ihan mielenkiinnosta kun en oikein ymmärrä mitá loppujenlopuksi etsit... naista et ainakaan

        Jos tuo femme fatale sitten( tiedostamattaan??)fetissoi transmiehiä. Seuraan myös trans- palstaa ja sieltä bongasin väittämän, jonka mukaan lesbojen joukossa olisi verrattain yleistä kiinnostus transmiehiä kohtaan. Kiinnostuksen selittäisi cisseksistinen fetissi transmiehiä kohtaan tmv.


      • tzih...
        sedokummajainen kirjoitti:

        Niimpä mietin itsekin samaa. Olen itse isokokoinen ja melko ruma naiseksi, en halua valehdella itselleni.. Ilman mukavaa luonnettani minulla tuskin olisi vientiä lainkaan, minut pitää vain oppia tuntemaan ja sitten rakastua, ulkokuoren perusteella vain korkeintaan 1% rakastuu minuun. Ja sitten joku oikein kaunis lesbo nainen hakee nimeen omaan tyylitajutonta, miehekästä naiskumppania?! Outoa...

        La_femme_fatale_ varmaan saman tien toivoo, että siellä housuissa ei olisikaan vaan suurikokoinen turvonnut klitoris vaan pienen pieni penis!

        Ihmettelijät ette taida ymmärtää dynamiikkaa, mikä voi olla olla miesmäisen Naisen ja cissimiehen erona, vaikka "femmefataleen".

        Siinä ei ole kyse pelkästään fyysisistä asioista, vaan henkisestä(kin) dynamiikasta, mikä toimii yli sen fyysisen ja paremmin vahvan maskuliinisen naisen ja "femmefatalen", kuin cissimiehen ja "femmefatalen".

        Nainen, joka tykkää sellaisista maskuliinisista naisista, ei todellakaan välttämättä tykkää cissimiehistä, yleensä. Jos käytätte sitä maalaisjärkeäkin ja ripauksen empatiaa noissa asioissa, ymmärtäisitte vähäsen toisen makua, vaikka se ei olisi mitenkään teidän makuunne.


    • rititapi

      Jos lesbobileissä kuuluu pukeutua huonosti niin sitten se on just oikea tyyli. Jos ei siitä pidä, kannattaa pysyä pois, pitää suu kiinni ja nauttia omasta tyylistä tai hakeutua vaikka sinne linnan juhliin keikistelemään iltapuvussa. Ei suomalaiset pukeudu mihinkään tapahtumiin sen hienommin nykyään.

    • onnela

      Voisko suhun tutustua? Olen mies, mutta haaveissa olisi kaksi naista

    • "Se on ihan sama hetero vai homo"

    • ItsekinFemme

      En ole itse DTM:ssä käynyt, joten en tiedä menosta siellä, mutta ihan yleisesti ottaen monet lesbot tykkää naisellisista ja femmeistä tytöistä. Joten ei sulla hätää ole, oletko varma että tulkitsit katseet oikein..?:) eikä kannata väkisin etsiä itselleen naista, tulee kun on tullakseen...

    • Niin väärässä

      Pitkään uskoin ettei S24:lla voisi ilmetä enää vajaampia puheenaiheita palstoilla...

      Olin väärässä.

    • jkhkjl

      Minusta vain ns "rekkalesbo" näyttää lesbolta, ei naiselliset naiset. Vaan mitäpä tuo haittaa jos seksuaalinen suuntautumisesi ei näy ulospäin. En usko että omakaan heterous näkyy (?) tuntemattomille.

      Voisikohan olla että kun menit ensimmäistä kertaa moiseen paikkaan, itselläsi oli jonkintason pelko että sinua tuijotettaisiin ja erottuisit joukosta. Ja sitten kiinnitit huomiota joka ikiseen vilkaisuun ja tulkitsit ne lähtökohdistasi "tuijottamiseksi".

      Voihan tuo myös olla että upean näköinen mimmi on joillekin uhka. Kyllähän heterotkin (miehet ja naiset) kateellisena mulkoilevat ihmisiä jotka ovat "liian hyvän näköisiä", varsinkin omalla reviirillään. Lisäksi se että olet uusi ko. paikassa lisää vaan bensaa liekkeihin.

      Spekulointia, spekulointia...

      Tai sitten he vain mulkoilevat sinua kuin et kuuluisi joukkoon. Etkä sinä vielä kuulukaan. Onko kaikki maailman lesbot ja homot muka yhtä suurta perhettä? Jos ovat niin voisin mennä kaappiin ja ruveta homoksi!

      • amor-amor

        olet valitettavasti väärässä... tunnen tosi paljon rekkiksien näköisiä naisia, jotka on hetskuja.... ja jonkin verran naisellisia lepakkoja... tottakai on myönnettävä et butch-tyyli on aika yleinen lesbon merkki.... muttei lähes joka kerta... olin aivan varma et eräs tuttavani on naisiin päin, mut erehdyin pahemman kerran... siilitukka, flanellipaita, metsästäjän housut... ja mies sekä 2 lasta... sekä sanoi: hyväksyn ja kunnioitan kaikkia, kunhan eivät ala aivopesemään lesboksi.... jos viel sanon et tuttava on espanjalainen nainen... kun he ovat todella feminiinisiä.... lesbot on espanjassa aika butcheja.... niin yllätys oli kova...tutkani oli varmasti aivan sekaisin...


      • lkhkllk
        amor-amor kirjoitti:

        olet valitettavasti väärässä... tunnen tosi paljon rekkiksien näköisiä naisia, jotka on hetskuja.... ja jonkin verran naisellisia lepakkoja... tottakai on myönnettävä et butch-tyyli on aika yleinen lesbon merkki.... muttei lähes joka kerta... olin aivan varma et eräs tuttavani on naisiin päin, mut erehdyin pahemman kerran... siilitukka, flanellipaita, metsästäjän housut... ja mies sekä 2 lasta... sekä sanoi: hyväksyn ja kunnioitan kaikkia, kunhan eivät ala aivopesemään lesboksi.... jos viel sanon et tuttava on espanjalainen nainen... kun he ovat todella feminiinisiä.... lesbot on espanjassa aika butcheja.... niin yllätys oli kova...tutkani oli varmasti aivan sekaisin...

        Olen siis väärässä kun MINUN MIELESTÄ lesboilta näyttää vain "rekkalesbot"? Nyt sinä olet valitettavasti väärässä. Minun mielestäni kun todellakin vain ne näyttävät lesboilta!

        Tässähän nyt ei todellakaan ollut kyse siitä ketkä oikeasti ovat lesboja tai homoja, vaan ketkä NÄYTTÄVÄT lesboilta tai homoilta.

        Päivän selväähän kun on, että saatananpalvojan näköinen kaveri ei välttämättä ole saatananpalvoja; hän vain NÄYTTÄÄ siltä. Tai lääkärin takkinen kaveri ei välttämättä ole lääkäri; hän vain näyttää siltä.

        Huomaatko eron?


    • 8+1

      Itse olen ainakin niin femme kuin nyt vaan voi olla, ja maailman ihanimman kullan olen kainalooni löytänyt.

    • perskulesS

      miks ylläpito nostelee näitä otsikoihin!!!sitte kaiken maailman kekhamit tunkee saitille piipittään,eikä ne ite tajuu lähtee veke!

    • LePaKkOoooooo

      Vedä verkkarit tai löysät farkut jalkaan ja joku t-paita päälle että näytät mahdollisimman paljon sälliltä niin johan rakoa löytyy..(äijät ei meinaan paljoa sellaisia kato ! ) Onnea matkaan .. :-))

    • beibe

      Mä ainakin näytän mielestäni ihan normaalilta mut silti muijatkin yrittää välillä iskee :D

    • määmy

      Seurusteluelämä ei mee "Pistän päälle siistiä ja itseni nätiksi/komeaksi ja kaikki haluu deittailla mua".

      Olit ekan kerran DTM:ssä? Se on snadi kulttuurishokki, jännitit ja se näky susta. Toiseks, ei samaa sukupuolta rakastavat halua jokaisen kans seurustella.
      Kolmanneks, mikään ei sua estä mennä jutskaa jonkun kaa.

    • Susanna!

      Minkä takia minun kuvaani on käytetty tuossa otsikossa?
      En ole mikään lesbo enkä ole antanut suostumustani käyttää minun kuvaani!

    • Neuvoja

      "Mitä teen?"

      Ryhdyt heteroksi. Duh.

    • Neuvoo normaali

      Mee takasi sinne kaappiin, ja elä kuin normaalit ihmiset.

    • samma på svenska

      ihan oikeestiko lesbo tai homo päälle päin jonkin näköinen...tunnen satoja miesmäisiä naisia ..ja samoin naismaisia miehiä...mutta ne kaikki heteroja..
      voisko joku valaista miten se näkyy päällepäin..

      samma på svenska

    • Sikaheterogaymies

      Hyvä fröökkynä! Olisitte vain siististi jäänyt sinne kaappiinne. Tänään Gay-Paraadissa oli ihan tarpeeksi noita kaapista tulleita...

    • Pride12

      Minulla oli sama kokemus, kun menin dtm:n pari vuotta sitten. Istuin hienossa mekossani ypöyjksin. Luulen, että minusta paistoi läpi tuo hämmennys ja että olin ekaa kertaa asialla. Sittemmin tyyli on muuttunut androgyynimmäksi, ei mitenkään tarkoituksellisesti vaan jotenkin luontevasti, kun oon muutenkin kasvanu enemmän tähän suuntautumiseen.

    • Ai nykyään ulkonäön perusteella arvioidaan onko homo vai ei ? :)

      " Eli pelkään etten näytä lesbolta " Eikö pääasia ole kuitenkin se, että itse tietää mikä on. Luulen ettei tässäkään tarvi ajatella muiden mielipiteitä ja turha vetää paineita siitä. Antaa mennä siten mikä parhaalta tuntuu ja mukavimmalta :)

      • Fantsuu uhkuu

        Sellainen Stubb luukkii puree aina. Valkaistut hampaat ja maraton trikoot päälle!!! Ja heterotkin kuolaavat!!,


    • femmeffff

      tu tänne, saat pessää:) tyttömäiset on suloja!

    • Mies vm. -74

      Voi harmi gingerhead.

      Itse olen täysin hetero mies ja olen ollut vuosia irtosuhteissa "roikkuva".
      Toivotaan, että meille molemmille SE OIKEA vielä löytyy...
      Joskus olen miettinyt, että mitäpä jos olisinkin syntynyt homoksi...
      Välillä tämä suhteesta toiseen "hyppely" on ollut melko vauhdikasta.
      Minulla ei ole mitään lesboja ja homoja vastaan. Tunnen itsekin ko. henkilöitä ja he ovat monesti fiksumpia, kuin heterot. Kukaan heistä ei ole edes yrittänyt "kääntää" päätäni!!
      Toivotan sinulle onnea elämässä! ;-)

      Ps. Vielä kesää on jäljellä...

    • :)

      Moi!
      Itse olen bi (ja naisellinen myös)ja kävin kerran DTM.ässä etsimässä seuraa ja etsin juuri kaltaistasi tyttöä. Ainoastaan yksi paikalla olevista oli makuuni: kaunis ja naisellinen, ei mikään rekkakuskin näköinen matami, ja tanssinkin hänen kanssaan.
      Ei kannata itseään ruveta muuttamaan muiden takia, koska silloin se juuri oikea, joka etsii kaltaistasi ei välttämättä huomaa sinua.
      Pysy sellaisena kuin olet. Luultavasti ihmiset tuijottivat sinua koska olit kaunis ja heidän makuunsa, mutta koska olit paremman näköinen kuin kukaan muu he eivät uskaltaneet lähestyä! ;)

      • 2girls1cup

        haiseeko paskasi? ;)


    • Ulkona

      Suomalaisuuden suurin ongelma: "olenko liian hetero". :DDD Paras Suomi-vitsi! :DDD

      • 4+2

        Osaatko edes lukea?


    • Paraaati

      Mikä teitä homoja vaivaa että pitää olla koko ajan mediassa koko ajan ,
      olkaa mitä ootte mutta tarviiko siitä koko ajan huuta jossain.
      On ollut homoja kavereina ja ei ne ole tehnyt siitä mitään numeroa.
      Pitääko tulla tekemään hesaan hetero paraati joka vuosi HÄH !

    • PanomiesKeijo

      Tule Keijon luo, Keijo panee sinutkin heteroksi :)

    • Antti Penaali.

      Olen mies, mutta voin kuvitella tuskasi. Parivuotta sitten baari illan jälkeen jäin ilman nais seuraa. Ei vaan kukaan nainen halunnut minua. Meinasi siinä itku tulla kun oman käden kanssa joutui tarpeensa hoitamaan ilman naisen läheisyyttä.

    • shitpride

      HOMOHOMO

    • PanomiesKeijo

      Keijolla on lääke ongelmaasi, Keijon Megakyrpä ;)

    • heterosikamies

      Eiköhän kysymys ole siitä, että katselit itse niin uteliaana naisia että se kiinnitti huomiota. Paljastit siis olevasi keltanokka niissä hommissa.
      Älä kerjää hyväksyntää. Ole rento oma itsesi.

    • ö,kl¨klkl

      ihan samaan tottunut kuin aloittaja, vaikken tiedäkään onko hän tosissaan vai ei.. mutta kuitenkin. olen NAISELLINEN lesbo, ja joka kerta kun johonkin homopaikkaan menee (bileisiin/baariin) niin katsotaan vähän siten että "mitä toikin täällä tekee". onko se niin v*tun vaikee tajuta ettei kaikki halua pukeutua pojannäköiseksi?!? tai yleisestikään löysempiin vaatteisiin, vaan naisellisesti? tuntuu olevan vaikeeta!

      meikäläiset kun ennakkoluuloja joutuu muutenkin edelleen kohtaamaan koko ajan, niin on kyllä huvittavaa että vielä "omien" joukossa sitä joutuu kestämään!

      • heterosikamies

        Sehän on tavallaan ihan hienoa, jos se on vain vaatteista kiinni. En kyllä usko sitä


    • pikku karhu

      Terve. En itse oo koskaan katsonut sillä silmällä että onko hetero,lesbo tai homo kaikki me ollaan ihmisiä.. Se taitaa olla aika paljon siitä kiinni että katsotaan oudosti kun ihmiset on sisään päin lämpeneviä. Minuakin katsotaan ihan sillä ilmeellä että oon outo kun pukeudun erilailla enkä käytä alkoholia ja liikun enimmäkseen yksin kun ystäviä ei ole jotka kehtaisi liikkua mun kanssa... Ps: Oo oma ittes äläkä anna muiden ihmisten ilmeitten ja kommenttien häiritä ne on vaan kateellisia sulle...

    • Kiinnostaisiko neitoa tiitteilevän miehen seura, esim. ihan vaan juttelumieles :)

    • Itsetunto.
      Ole oma itsesi
      niin kaikki rakastavat sinua
      Ei e sen kummemmempaaa ole

    • hhhjkjoo

      Minä ainakin haluan naiseni naisina, eli poikamaiset tytöt eivät minua hirveästi viehätä. Ja itse olen myös melko naisellinen nainen.

      Ja jos joku välttämättä haluaa vetää nyt palkokasvit nenäänsä, niin saanen vielä mainita että kyseessähän on makuasia.

    • warjoista

      Itse en lokeroi ketään mihinkään laatikkoon. Ihastun persoonaan, ihmiseen itsessään. Nyttemmin on sattunut vaan niin että vastapuoli on ollut nainen. Jostain syystä mun katseen kiinnittää juurikin naisellinen nainen..

    • öhööhö

      Tule tyttö tanne,setä antaa pimsaa

    • atilia

      Vielä on kesää jäljellä vielä tulee kauniita päiviä...

      ja yleinen lol huoh ja oivoi koko keskusteluun.

    • globetraveller

      Se, millainen olet sisältä määrittää sinua eniten. Ole siis juuri sellainen kuin haluat olla. Jos haet pidempää suhdetta, on tärkeää, että olet juuri sellainen kuin olet. Tuot siis persoonallisuutesi esille. Jos haet vain lyhyttä suhdetta tai seikkailuseuraa, kannattaa miettiä enemmän ulkoista olemusta ja sitä, mitä haluat sillä viestittää. Samaa voisin sanoa heteroillekin. Seksuaalisella suuntautumisella ei ole väliä.

      Jos haluat olla naisellinen nainen, ole sellainen. On varmasti olemassa sellaisia naisia, jotka ihailevat ja ihastuvatkin sinunlaiseesi naiseen.

      Olen itse avoimesti seksualisuuteen suhtautuva heteromies. Olen suvaitsevainen ja liputan mielelläni avoimesti sateenkaarilippua tasa-arvon puolesta.

      Se mitä olet ihmisenä, ei eroa heteroista millään tavalla. Jokainen on mitä on.

      Mene siis baariin, löydä itsellesi nainen ja sano "Hei, mun nimi on ........ , mun oli pakko tulla jutteleen sulle, koska mun mielestä sä olet todella kaunis." tai jotain vastaavaa. Hih, tarvii kokeilla tota lausetta varmaan joku kerta itsekin. Kuhan nyt pääsee joskus baariin ihan asiakkaana, ku on aina baarissa töissä viikonloppuisin. :D

      Ole rohkea. Uskalla olla sitä, mitä olet. Älä välitä kriitikoista. He eivät tiedä, millaista on olla sinä. ;)

      • Sathanas1

        Nieletkö paljonkin spermaa?


      • NM

        Minä sitten pidin tästä neuvosta ja tuosta iskurepliikistä. Pitäisi joskus kokeilla..


    • diipadaapa

      J¤¤pa j¤¤

    • jnk,

      Seksuualisuuteen kohdistuva syrjintä ei ole rasimia ,vaan syntyperään kohdistuva syrjintä on rasismia .

    • lesbotytteli92

      1 GIRLS 2 CUP ;))

    • Suotta kulutat aikaasi ja otat päänvaivaa kysymyksestä jonka vastaus on katsojan silmässä !!! :)
      Keskity mieluummin normaaleihin asioihin jotka kuuluu hoitaa, käy paikoissa joissa täytyy käydä etsetareee..jne..jne..

      "Se oikea" tulee kyllä vastaan oli paikka mikä tahansa, tottakai sitä odottaa saavannsa klubilta seuraa vaan aina ei ole niinkään.

      Älä siis mieti omaa ulkonänöäsi, jos tuntuu että porukka katselee tms, niin todennäköisesti ihastelevat vain kauneuttasi :)

      Kuten huomannet, niin yritän kaikinpuolin "potkia sinua persuuksille" sillä vaikka olen mies, tiedän silti vaikeudet jotka ovat alkuun edessäsi, suurin osa niistä katoaa,mutta pieni osa jää jäljelle ja onkin sitten asenteestasi kiinni jotta annatko niiden häiritä jne..
      Aivan sikahomoa loppukesää Sinulle ja muille "asiassa eläville" ;)

      Terv: Jan

    • Suotta kulutat aikaasi ja otat päänvaivaa kysymyksestä jonka vastaus on katsojan silmässä !!! :)
      Keskity mieluummin normaaleihin asioihin jotka kuuluu hoitaa, käy paikoissa joissa täytyy käydä etsetareee..jne..jne..

      "Se oikea" tulee kyllä vastaan oli paikka mikä tahansa, tottakai sitä odottaa saavannsa klubilta seuraa vaan aina ei ole niinkään.

      Älä siis mieti omaa ulkonänöäsi, jos tuntuu että porukka katselee tms, niin todennäköisesti ihastelevat vain kauneuttasi :)

      Kuten huomannet, niin yritän kaikinpuolin "potkia sinua persuuksille" sillä vaikka olen mies, tiedän silti vaikeudet jotka ovat alkuun edessäsi, suurin osa niistä katoaa,mutta pieni osa jää jäljelle ja onkin sitten asenteestasi kiinni jotta annatko niiden häiritä jne..
      Aivan sikahomoa loppukesää Sinulle ja muille "asiassa eläville" ;)

      Terv: Jan

    • 2girls1cup

      siis IHANAA

    • Ihan sama. Ketä kiinnostaa ?!?!

      • En tiedä kun, vaikka tietokoneet ja ohjelmat mahdollistaisivat tehokkaan ihmisten välisen kommunikoinnin, niin tässä Suomi24:n järjestelmässä ei oikein leveys riitä puurakenteen näyttämiseen, siten että viestistäsi näkisi mihin ja kenelle se on kommentti. Mainostila vie leveyttä ja se, ettei olla osattu ohjelmoida - samahan se vaikka sivun leveys menisi pois näytöltä ja sitä pystyisi skrollaamaan myös sivusuunnassa. Jos viestisi oli vastausta yo. minun viestiini, niin en yhtään ihmettele, että jotain vuosikymmeniä ajastaan jäljessä (kansat osaavat nykyisin olla jo ystäviä keskenään, eikä ainakaan ruoan ja ravinnon takia tarvitse enää nuijasotia käydä) olevaa NATO mielistä sotapoikaa eivät tietokoneiden mahdollisuudet ihmisten välisessä kommunikoinnissa kiinnosta. Joitain toisia voi kiinnostaakin, mutta en tiedä ketä, kun en tiedä ketkä 12 ovat käyneet videon katsomassa. Pistin Youtubeen myös 720 HD version eri kameralla kuvattuna eri kuvakulmasta, etteivät tekniikan pikkupojat saa hernettä nenäänsa huonotasoisesta videosta.


    • oihophph

      No miehethän haluaa aina nähdä viimesenpäälle laitettuja pitkähiuksisia naisia sekstailemassa keskenään. Mutta lesbojen maailmassa sun pitää olla äijä itse... eli karista viimeisetkin naisellisuuden rippeet itsestäsi, aja hiuksesi pois, leikkaa kyntesi lyhyiksi äläkä enää värjää koskaan niitä. Hameet voit myydä kaapistasi pois ja jotkin rikkinäiset farkut tilalle ja t-paitoja kaapit täyteen. Usko pois.... pian sen jälkeen saat "piparia" niin paljon että tukehdut siihen ;)

      • ...

        Minä en lesbona ainakaan anna piparia kenellekään tuon näköiselle lepakolle, joten sori vaan.

        Unelmien naisella ei tartte olla pitkät hiukset, mutta liian juntti ei saa olla.. Ja niitähän riittää... Älykkyys on myös tärkeää =)


    • NN()
    • vaikeeeta

      Mulle on ihan sama kuka nai ketä ja minkänäköistä. Ei kiinnosta.

    • Bisse nainen

      Luin viestiketjua ja yhdyn siihen mielipiteeseen että ole rohkeasti oma itsesi. Ei ketään kiinnosta ihminen, joka feikkaa sellaista mitä ei sisimmässään kuitenkaan ole.
      Jokaisella on mieltymyksensä kumppanin suhteen ja se ihana tyttöystävä tulee vielä vastaan.. eikä välttämättä DTM:ssä.
      Ja unohda ne väkivaltalesbot, jotka ehkä v*ttuilee tai muuten tunkevat iholle, niissä jokaisessa taitaa asua pikkuinen punaniskajuntti. Ja harmittaahan se kun housuista ei löydy sitä kikkeliä.
      Jos kerran vaaditaan hyväksyntää seksuaaliselle suuntautumiselle, niin miksi sitten väheksytään muita suuntauksia? Tai toisen vaatteita/ulkonäköä?

    • 8

      Voi olla hieman vaikeaa päätellä pelkistä katseista, mitä ihmiset ajattelivat. Ehkä eivät ajatellet juuri sitä, mitä pelkäsit heidän ajattelevan. Katseiden tulkinta on hieman vaikeaa. Yritä päästä keskustelemaan ihmisten kanssa.

    • Helppo homma

      >Mitä teen?

      Tee, kuten minä: hanki poikaystävä.

    • jk

      et mitään

    • heh ompa yllätys, lesboille kuuluu kumpparit ja lippalakki. Suosittelen ajatus korjaamista. Kunnon nainen on nainen, eikä mikään miehen halpa kopio. Yäk.

    • helsinkiläishetero

      En tiedä onko provo, mutta kommenttina kaikille femmeille, että olkaa oma itsenne vaan. Siten löydätte sellaisen kumppanin, joka sopii juuri teille.

    • neiti nykerö

      olen nainen ja jättämässä miehen ruumiin taakseni. en kuitenkaan ole murhamies vaikka hautaankin sen hietsun hiekkaan. Istuin pupis lukemassa lehteä joku nuorimies tuli eteeni huutamaan ; minä sitten vihaan homoja!
      Muut huusi sille ; tuu pois!

      Katselin ja jatkoin lehden lukua. Mitä se mulle sitä huusi, en tunne koko tyyppiä. ;)

      Olen onnellinen ihminen , sain diagnoosin ja pääsen prosessiin. Elämä on ihanaa.
      olen niin onnellinen että se tihkuu mun ihon läpi. saan kavereita ja selkään taputuksia. drinkkejä tarjotaan ollaan ystävällisiä. en suosi dtm, manss streetis on ihana karaoke ja ihanaa nähdä iso mies pehmeänä kuin untuva. Ukk paaris ynnä muis heteropaikois käyn ja kukaan ei loukkaa. sen verran oon fiksu etten mene zetoriin kun sinne kerääntyy kaikki maalaiset. Kyllä provot menee hukkaan, niin pieni on se rasistijoukko. järkkäisivät itse natsi kulkueen niin tulisin heittään kukkia niille ;)

    • tyittyyyyy

      Lesbo hanki poikaystävä. Mikä ratkasu se oh? just. Itse olen kans femme ja huomannut saman asian. Mutta joo pointtina ole kuiteskin se mitä olet =) khyl sää löydät daamin vielä...

      • oapkpoeefe

        Voi olla tyhmä kysymys mutta miksi te naiselliset lesbot vaihda yhteystietoja ja mene vaikka yhdessä sinne baariin, sen sijaan että nillitätte täällä? Tässäkin ketjussa tuntuu olevan useampiakin naisellisia piirakkapirkkoja.


    • -Salmari

      Haluaisin sanoa juuri kaikille femmeille että älkää missään nimessä menkö muuttamaan itseänne kenenkään muun takia! (kuin itsenne jos siltä tuntuu).
      Olin juuri pitkästä aikaa dtm:ssä ja ilokseni huomasin kuinka paljon enemmän femmejä oli uskaltautunut paikalle kuin mitä joskus vuosia sitten :)
      Olen itse semi-naisellinen (enää en juurikaan käytä korkkareita tms. koska se ei ollut "mua",halusin vaan enemmän hukkua heteromassaan koska en ollut ihan sinut itseni kanssa).Minulla on pitkät hiukset ja meikkiä (ja jopa kehuttu kauniiksi,tiedä sit sitä :D )mutta pukeutumisen suhteen olen mennyt lievästi poikamaisempaan tyyliin, koska haluan että kertoisin jo ulkoisesti että haluaisin olla se sopivan naisellinen "mies" jollekin ihanalle naiselliselle naiselle, niin hassulta kuin se kuulostaakin :) Ja olen pyrkinyt itse olemaan aktiivinen eli menemään juttelemaan femmeille. Mutta koska dtm:ssäkään ei koskaan voi olla varma että kuka on jonkun vain seurana oleva hetero-kaveri niin yleensä pyrin "rikkomaan jäätä" sillä että kysyn ihan suoraan: oletko lähtenyt kaverin seuraksi, miehiltä rauhaan ja kerran jopa suoraan että oletko hetero! Ja taka-ajatuksenahan on vain että olen kiinnostunut
      kyseisestä naisesta ja haluan selvittää että onko hän lähestyttävissä siinä mielessä :) Eli femmet, älkää loukkaantuko hieman tökeröistä iskuyrityksistä!
      Teitä ei ole helppo lähestyä koska pasmat menee sekaisin jo katsoessa, mutta
      katse ja hyväksyvä hymy voi jo kutsua puoleensa monta ujoa ja pelokasta ;)

    • Naisellisuus on hyvä

      Media on aivopessyt nykynaiset ihan heterotkin rekkalesbon näköisiksi ja epänaisellisesti käyttäytyviksi.

    • Ellei nappaa tansseissa, käytä treffipalveluita. Löydät seuraa varmasti.

      Femme maistuu hyvin monelle. Nam!

    • pioupuiopi

      Voisko nää homo ja lesbo-lässytykset jo lopettaa. Olkaa mitä olette, mutta jättäkää meidät heterot jo rauhaan.

      • 12+11

        Itsehän tulit lukemaan lesbopalstaa...


    • diipadaaaaa

      Nyt kaikki homot ja lesbot joukolla jättämään heterot rauhaan, sillä näinhän heterotkin meille tekevät? Siis mua ainakin ihan SAIRAASTI ärsyttää ku aina jossain lehissä ja netti palstoilla vaa toitotetaan kaiken maailman hetero juttuja! :DDD

    • Reino P.

      Kävin just panemassa Italian Balotellia takaapäin. Huh, ei o tullukkaa niin tiukkaa peppureikää ennen vastaan. Inis kovasti et käytä vaseliinia, mut olin tiukkana enkä suostunu.

      Ai miten tää liittyy topicciin. emmä tiiä, mut et pää pystyy, kyl sie viel löydät sen rakkaas.

    • bityttö

      itse ainakin ole naisellinen,meikkaan ja pukeudunkin sen mukaisesti kun lähden jonnekkin silti olen saanut tyttöjä mukaani jatkole ja jopa seurusteluunkin. Kunhan vain olet omaitsesi niin kaikki menee niikun pitääkin :)

      • 2girls1cup

        Nuoletko myös persereikää ;)


    • bi-henkinen

      meitä löytyy monta erilaista, erilaiseen makuun, kuin heterojakin, älä ole huolissasi. sen kun olet mitä olet, menet paikkoihin ja tapahtumiin, missä samankaltaisia löytyy-ja niitähän on paljon.

    • mimmi..

      Homoja ja lesboja on paljon eri näköisiä/ kokoisia, eikä ulkonäöstä pysty arvaamaan mihinkä leiriin kuulut.
      Pääasia että on oma itsensä, pukeutuu kuten haluaa, eikä kenenkään mieliksi pidä muuttaa itseään..
      Ennemmin joku voi huomata toisen feikkaavaan itseään, ettei olekaan aito.

    • G-prinsessa

      "Siellä ollessani tuntui kuin kaikki katsoi minua oudosti, kuin en olisi kuulunut joukkoon, kuin olisin hetero"

      homoilla on tiukempi toleranssi idiotismia vastaan kuin heteroilla, siinä syy.
      Se, että epäilet olevasi jotenkinm vaan ulkoisesti väärän lainen, on vaan sun oma tulkintasi.
      Oikeasti olet vaan ihan hetskun aivoilla varustettu perusluokan tillittäjä.

    • PIMPEROLLA =0

      VAROITUS! VAROITUS! "Osanani ei ole? [Takuu-Vakuutus] varma", mutta vaikuttaa siltä, jotta elämäni oleilin turhaan pikaisissa ejakulaatioissani ja vielä kansa nauroi, jotta kyllä olisi esim. oleilla poissa pidoista, seuraani hakeutua ei kannata, totean sen kaikenlaisten runkkarien ja raiskaajien olotilaksi, tai ainakin esim. minua saattavat voida pitää syöttinä, ansana, täkynä, tiedäthän. "Kun lähdin sitä kundii hakee, kiipeilikin minun pimpsapimperolle yllättäen kaikenlaista kiipijää vuorollaan minun yksityisyyteen, eikä näytä enää irrottauduttavan seurasta!"

    • Terska Porista

      Kasvata parta ja munat.

    • Minä.,.

      En jaksanut selata ihan koko ketjua läpi, suurin osa vastauksista kun näkyy olevan ihan aiheen vierestä....mutta, jos ihan jotain muuta kuin yhden illan juttua olet hakemassa, niin ei ehkä dtm:n ole paras paikka. Pienet piirit siellä pyörii ja tosi takakireätä porukkaa! Omissa porukoissa siellä ihmiset tuppaa pyörimään ja vähänkin "paremmin" pukeutunutta kyllä tuijotetaan. Ja jos koettaa uusiin ihmisiin tutustua, niin vastaanotto ei kyllä kauhean mukava välttämättä ole. Tai sitten kohdalleni on sattunut vain tosi surkeita tapauksia. Suurin osa ihmisistä myös on valitettavasti tosi kännissä, että eivät varmaan muista edes seuraavana päivänä, että missä ovat olleet ja mitä tehneet. Tottakai baarissa voi juoda, mutta ehkä vähän vähempikin riittäisi....

      Ja mitä noihin ulkonäkökysymyksiin ja pukeutumiseen tulee....Mielestäni poikamaisempikin lesbo voi pukeutua hyvin. Ei tarvitsisi välttämättä olla ne miesten osastolta ostetut 10 numeroa liian isot farkut ja kulahtanut t-paita ja hiuksiakin voisi jotenkin laittaa. Uskon, että sinua on vain katsottu sen takia, että olet oikeasti näyttänyt hyvältä siinä porukassa mitä siellä käy. Ja pidät vain silmät auki, niin joku ihana tyttö tulee vastaan esimerkiksi. töissä tai jonkun harrastuksen parissa. Paremmin siinä tutustuu, kun toinen vielä seuraavanakin päivänä muistaa sinut :) Ja itse ainakin omassa avopuolisossani kiinnitin juuri huomiota hänen naiselliseen tyyliin, olemukseen ja hänen fiksuihin ajatuksiin :)

    • homo in Finland

      moi. olen miehekäs homomies ja ihmeellinen stereotypia on yleensä valloilla homoista ja lesboista.
      Homot ovat naisellisia, persettään keikuttavia, tukkansa raidoille värjääviä ja määkimälle puhuvia

      lesbot ovat taas miesmäisiä, ilman olevia, tukka lyhyeksi leikkattu ja pitävät miesten ruutupaitaa.,,

      Kuule, kannattaa ollla vaan naisellinen ja seksikkäästi ja naisekkaasti pukeutuva lesbo. Olenhan minäkin miehekäs ja urheilullinen homo.
      Eihän kaikkien naisten tarvitse rekkalesboja olla!!

    • piireissä

      Itse olen farkkuihin ja Prisman miestenosaston t-paitoihin pukeutuva rekkislesbo. Pukeutumiseni ei valitettavasti kerro yhtään mitään minusta, mieltymyksistäni, ajatuksistani tai parisuhteen rooleja koskevista odotuksista. Pukeutumiseni ei myöskään ole kannanotto minkään asian puolesta, vaan pukeudun täysin itseäni varten, sellaisiin vaatteisiin missä olo on mukava ja itsevarma. En kaipaa ketään seurustelemaan vaatteideni kanssa, vaan minun kanssani. En myöskään välttämättä etsi baareista seuraa, vaan voin olla siellä vain viihtymässä ja rentoutumassa tai tanssimassa, enkä ihailemassa kenenkään pukeutumista tai antamassa huomiota. En ole erityisesti osallistumassa ”juhliin” ja tälläytymässä ketään varten.

      Olen positiivinen, iloinen ja kohtelias. Hymyilen ja minulle hymyillään takaisin. Lähestyn naisia bileissä jos siltä tuntuu ja pyydän heitä tanssimaan kanssani. Se miten he ovat pukeutuneet on sivuseikka, olkoon vaikka roskasäkki päällä jos sen sisältä löytyy fiksu, huumorintajuinen ja kiltti nainen. Kiinnostukseni toista osapuolta kohtaan ei herää baarissa tai bileissä ulkoisen perusteella, vaan toisen ajatuksiin ja arvoihin täytyy saada vähän enemmän tuntumaa tutustumalla toiseen ensin paremmin. Sinut täytyy ensin nähdä kuoren alta, oli se kuori sitten rekkis tai femme, jotain siltä väliltä tai jotain ihan muuta.

      DTM antaa vain yhden kuvan ”lgbt-klubista”. Itse ”klubi” on yhtä erilainen keskenään kuin mikä tahansa porukka, jota yhdistää vain yksi asia. Anna itsellesi aikaa ja kerää pikkuhiljaa rohkeutta. Yritä olla positiivinen ja aito ja katsoa pintaa syvemmälle. Aina löytyy niitä jotka katsovat oudosti ja pitkään jos toinen ei ole sellainen kuin ”pitäisi” olla. Jos joku tekee syvempiä päätelmiä sinusta pukeutumisen perusteella, onko hän sellainen ihminen jonka kanssa haluaisi edes luoda syvempää yhteyttä. Fiksuja ja ”suvaitsevaisia” lesboja löytyy kyllä muualtakin kuin DTM:stä, esimerkiksi lähikuppiloista, nettipalstoilta, harrastusporukoista ja osallistumalla vaikka vapaaehtois- tai järjestötoimintaan homopiirien sisällä.

    • Hei tulevaisuudesta! Mikä on tänä päivänä 2000-luvulla heteron näköinen? Heteronaisissa suurin osa ei ole enää pelkästään tosi naisellisia niin kuin ei naisissa ylipäätään. Monella mielessä väikkyy yhä kuva 1950-luvun naisesta kuten Marilyn Monroe tai Sophia Loren tai vanhojen suomalaisten elokuvien viljapellon laitaa kävelevä maalaistyttö. Jos heteron näköisellä tarkoitetaan juurikin tuollaista marilynmonroemaista naista kurveja nuolevine mekkoineen tai kellohelmoineen tai elovenatyttöä ruutumekkoineen , niin täällähän liikkuu silloin aika paljon jonkinlaisia pieniä rekkiksiä, kun kovin moni nainen ei täytä tuota mielikuvaa. Sitä paitsi miksei lesbokin voi olla naisellinen, kun heteronaisetkin voivat nykyään yhä enenevässä määrin olla poikamaisiakin tai jopa niin sanotun rekkalookin omaavia? Lesbo on lesbo vaikka olisi kukkamekko päällä ja kiharretut hiukset tai tennarit, rennot housut, t-paita ja pipo päässä ja hetero on hetero, vaikka olisi stereotyyppisen lesbomaisesti pukeutunut.

      Itse en aina tiedä mitä ihmiset ajattelevat minut nähtyään eikä sillä aina ole edes väliä. Itselläni ei ole oikein mitään tiettyä kategoriaa mihin tyylillisesti menen 100%, sillä voin olla niin tyttömäinen/naisellinen kuin poikamaisempikin tai sporttinen tai siltä väliltä ja sekoitella tyylejä. Lyhyt tukka on, mutta tuskin kaikki ovat pelkästään sen takia ajatelleen, että pidän naisista lyhyt tukka kun on nykyään niin tavallinen asia ja alkaa olla sitä teini-ikäisten tyttöjenkin keskuudessa. Jos joku luulee että olen hetero, niin luulkoon, varsinkin jos tämä ihminen ei edes tunne minua ja ehkä ei tule toista kerta näkemään(joku random ohikulkija esim.) Ehkä jonkun mielestä olen enemmän tyttömäinen/naisellinen, kun käytän korvakoruja ja joskus kaulakorujakin, käsilaukkua/olkalaukkua ja myös vaaleanpunaista/pinkkiä ja välillä hameita tai mekkoja(tosin tällä hetkellä ei kovin paljon mekkoja ole) ja ehkäpä saatan tätä ollakin, mutta välillä taas sisäinen tuntemukseni on enemmän tai vähemmän päinvastainen ja haluan olla casuaalimpi tai poikamaisempi. Liun eri tyylien välillä ilman mitään tosi selkeitä raja-aitoja(naiseksi minut toki aina tunnistaa ja sellaiseksi itseni myös tunnen), mutta en ole koskaan tuntenut tarvetta määritellä itseäni tyylillisesti olenko nyt femme, poikamainen vai mikä.En aina edes ajattele vaatteestakaan onko se naisten/tyttöjen vai poikien/miesten mallia, jos tykkään siitä ja ei ole liian iso tai pieni. Voin käyttää kummallekin kahdelle tunnustetulle sukupuolelle suunnattuja vaatteita, jos vain väri, malli ja kuvio miellyttävät ja vaatteet sopivat yhteen jo ennestään minulla olevien kanssa. Olen vain se mikä olen fiiliksen mukaan, ehkä joidenkin mielestä joskus heteron tyylinenkin mitä se sitten ikinä meinaakaan, varsinkaan tänä päivänä kun kaiken maailman tyylit ovat sekoittuneet ja miehilläkin voi olla pitkä tukka ja jopa meikkiä.

      Ainahan jotkut yrittävät määritellä sen millainen pitäisi olla, että sulautuisi joukkoon, mutta ennen kaikkea kannattaa olla vain oma itsensä ja pukeutua niin kuin fiilis sanoo ja että tuntee olonsa hyväksi. Sama pätee tukkatyyliin ja muuhunkin elämään.Toisia ei kannata ruveta imitoimaan varsinkaan, jos ei tunne oloaan hyväksi. Se, että joku sanoo ettei lesbona tai jonain muuna voi olla tietynlainen on vain pinttynyt mielikuva siitä millainen ihmisen pitäisi olla. Ihmisiä on vuosisatoja yritetty laittaa tiettyyn muottiin, naisista saada tietynlaisia ja miehistä tietynlaisia. Pitäisi olla opiskellut tiettyyn ikään mennessä, saada vakituinen työpaikka tiettyyn ikään mennessä, mennä naimisiin, saada lapsia(mieluiten useampi kuin yksi), omistaa talo ja ehkä autokin. Naisten pitäisi aina kiinnostua miehistä, miesten aina naisista. Naisilla mieluiten pitkä tukka(etenkin jos pidät miehistä), miehillä lyhyt. Lesbot lyhyttukkaisia ja flannelipaita ja tennarit, heteronaiset pitkätukkaisia ja kukkamekko ja korkokengät. Kuitenkaan käytännössä asiat eivät aina mene näin.

      DTM tai joku muu homobaari on kuitenkin aika pieni otanta verrattuna sen ulkopuolella liikkuvaan väestöön. Eli jos jossain homobaarissa jotkut ovat sitä mieltä, ettei joku naisellisen näköinen nainen voi olla lesbo, koska on naisellinen, niin se ei vielä kerro kaikkien mielipiteitä. Sitä paitsi kaikki lesbot ja muutkaan hlbt-ihmiset eivät käy homobaareissa ja heistäkään jotka käyvät eivät kaikki varmaan ajattele, että naisellinen lesbo ei voi olla lesbo.Varmasti on, ainakin pitemmän päälle ärsyttävää/tuskastuttavaa jos toistuvasti luullaan joksikin mitä ei ole ja sanotaan millainen pitäisi/olisi hyvä olla. Ihmiset ovat aina hakeneet hyväksyntää ja sitä, että itsestä tykättäisiin.Sosiaalisessa mediassakin vahdataan tykkäyksiä. Ryhmiin on pitänyt kuulua, jotta et tule liikaa hyljeksityksi ja että sinut tunnistettaisiin omaan joukkoon kuuluvaksi etkä ole uhka muille. Mutta loppupeleissä ihminen itse tietää mikä on ja sillä on enemmän merkitystä.He jotka todella pitävät sinusta eivätkä katso liikaa ulkoiseen kyllä uskovat

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe