Mistä saa? Kuka luovuttaa spermaa lapsia haluavalle lesbo parille?
Sperman luovutus?
66
2898
Vastaukset
- Azca
http://www.keskustelu.seta.fi/ ja siellä osio Satenkaariperheet. Suljettu osio joten vaatii moderaattorin lisäämään ryhmään. Siellä on keskusteltu aiheesta laajemmin ja kyselty luovuttajien perään.
Voit ottaa yhteyttä johonkin yksityiseen lapsettomuusklinikkaan, esim https://www.avaclinic.com/ .... Sinne voi mennä luovuttajan kanssa tai sitten ostaa niiltä spermaa. Ja vielä se että klinikoilla homma voi mennä tosi kalliiksi (5000 - 20000 euroo). Ihan riippuen kuinka monta testiä pitää tehdä ja kuinka monennella yrittämällä tulee raskaaksi. Eli jos jonkun luovuttajan löytää niin vaikkapa "muumimuki"-menetelmä voisi olla sellainen tee-se-itse juttu millä hankkiutua raskaaksi.
Ja sitten se pääasia, eli mistä se luovuttaja.... sellaisen perään voi kysellä tuolla sateenkaari-foorumilla. Tietenkin tähänkin voi vastata joku innokas luovuttaja. Tai sitten vaikka joku tuttu... Ei ole mitään kovin selkeää tai helppoa tapaa löytää luovuttajaa ja tuolla sateenkaari-foorumilla harvat luovuttajat ovat todella haluttuja. - ö
Hedelmöityshoitoja tekevälle klinikalle mars mars, sieltä saa. Maksaa jonkin verran, mutta ainakin saa taatusti puhdasta ja toimivaa tavaraa, jonka luovuttaja ei tule myöhemmin peräämään oikeuksiaan lapseen.
- f4ck
älkää hommatko sitä lasta, tässä ei tarvi kristallipalloo nähdäkseen missä ootte 3 vuoden päästä. Jos iskee se vauvakuume ja lesbopari suuntaa väläyksen saaneena suomi24 palstalle kysymää mistä sais spermaa ni mä voin lyödä jopa vetoa ett homma menee reisille enneku yksikää siittiö ui missään purkissa tai mukissa.
Miksi te lisäännytte? Kun on nyt vaa se hetki ku pitää se lapsi tehdä, seukattukki ootte jo mitä, kohta vuoden tai jo vähän yli vuoden? Mistä teille tuli ajatus kun koneen eteen istuitte ett hei, nyt hommataa tietoa sperman saannista, mistähän sitä....ai nii suomi24 palsta on varma homma.
Upeeta, Niinistö hyppii ilosta kun suomalaiset lisääntyy. Mä luulen että ollaa menossa kohti sukupolvea joka ei ainakaa älyllä loista.
Kysymkseenne olisi kyl pitänyt vastata ihan yhtälaisella ajatuksella "Kuka luovuttaa spermaa?" - "Mies"
Olkaa hyvä- Liikaa muumeja laaksossa
Mikä helvetin tarve ihmisillä on monistaa geenejään?! Kannattais sit edes vähän suorittaa laaduntarkkailua ettei nyt kenen tahansa sukusoluja ala käyttämään. Sama pätee siis kaikkiin sesusta huolimatta. Itseisarvona lisääntyä itsekkäistä syistä ilman että homma on mietitty loppuun asti. En oo mikään arjalaisen rodunjalostuksen kannattaja, olisin joutunut kaasutettavaks itsekkin, mutta kannattaa ihan todella miettiä kenen rojua alkaa ränniinsä laittaa.
Liikaa muumeja laaksossa kirjoitti:
Mikä helvetin tarve ihmisillä on monistaa geenejään?! Kannattais sit edes vähän suorittaa laaduntarkkailua ettei nyt kenen tahansa sukusoluja ala käyttämään. Sama pätee siis kaikkiin sesusta huolimatta. Itseisarvona lisääntyä itsekkäistä syistä ilman että homma on mietitty loppuun asti. En oo mikään arjalaisen rodunjalostuksen kannattaja, olisin joutunut kaasutettavaks itsekkin, mutta kannattaa ihan todella miettiä kenen rojua alkaa ränniinsä laittaa.
Geenit eivät määrää kuin vähän ulkoasua, mikä sekin riippuu enemmän muista valinnoistamme: kuinka hoidamme hengen temppelimme kuntoa ts. mitä syömme ja paljon liikumme. Henkiset ominaisuudet muovautuvat niistä äänistä joita seuraamme, kun valitsemme maailman äänistä itsellemme uudet vanhemmat: isän ja äidin.
Lyhyesti sanottuna, jos ette ymmärtäneet, niin en vaivaudu näin yksinkertaista asiaa enempi selostamaan.- f4ck
pkeckman kirjoitti:
Geenit eivät määrää kuin vähän ulkoasua, mikä sekin riippuu enemmän muista valinnoistamme: kuinka hoidamme hengen temppelimme kuntoa ts. mitä syömme ja paljon liikumme. Henkiset ominaisuudet muovautuvat niistä äänistä joita seuraamme, kun valitsemme maailman äänistä itsellemme uudet vanhemmat: isän ja äidin.
Lyhyesti sanottuna, jos ette ymmärtäneet, niin en vaivaudu näin yksinkertaista asiaa enempi selostamaan.ei ihme ettei sun temppelissä ole paljon kävijöitä, eikä se henkinen sisältökään ole juurikaan vetonaulana.
f4ck kirjoitti:
ei ihme ettei sun temppelissä ole paljon kävijöitä, eikä se henkinen sisältökään ole juurikaan vetonaulana.
Pyrin tietoisesti pitämään kaikki alemman luokan paskakärpäset ja muut itikat poissa luotani.
- f4ck
pkeckman kirjoitti:
Pyrin tietoisesti pitämään kaikki alemman luokan paskakärpäset ja muut itikat poissa luotani.
voihan sitä itselleen noinkin asian selittää
f4ck kirjoitti:
ei ihme ettei sun temppelissä ole paljon kävijöitä, eikä se henkinen sisältökään ole juurikaan vetonaulana.
Temppeli on tarvittaessa siivottu siistiksi parissa päivässä sitten kun pääsen lääkäreiden aiheuttamasta myrkytystiloista eroon. Todellista henkistä sisältöäni ei voi arvailla ulkopuoleltani. Jos joku haluaa ottaa siitä selvän, hänen täytyy vaivautua ottamaan siitä selvää. En tee paljoa sellaisilla ihmisillä, jotka minua stereotypisoivat omien egon tarpeittensa pohjalta. They are my enemy.
- Liikaa muumeja laaksossa
pkeckman kirjoitti:
Temppeli on tarvittaessa siivottu siistiksi parissa päivässä sitten kun pääsen lääkäreiden aiheuttamasta myrkytystiloista eroon. Todellista henkistä sisältöäni ei voi arvailla ulkopuoleltani. Jos joku haluaa ottaa siitä selvän, hänen täytyy vaivautua ottamaan siitä selvää. En tee paljoa sellaisilla ihmisillä, jotka minua stereotypisoivat omien egon tarpeittensa pohjalta. They are my enemy.
Niin, kehon ja mielen hallinta on molemmat opeteltavissa. Molemmista kokemusta myös itselläni. Saan usein kuulla olevani kurinalainen ja vaativa mutta sehän ei tarkota etteikö elämästä voisi myös nauttia. Mutta asiaan: mun sanomani oli lähinnä se että miksi ihmeessä kaikkien täytyis monistaa geenejään? Eikö maailmassa riitä huolta pidettäviä ihmisiä muutenkin? Täytyykö niiden välttis olla uusia taimia? Ja onko todella pohdittu omia resursseja uuden ihmisen kasvattamiseksi? Mikä on se todellinen motiivi? Aika deeppiä mutta elämä on...
- konsteja on
Mulla on pari naisaparia kysyneet homomiesystävältä spermat. Pitää kyllä asua lähekkäin ettei toimitusaika tapa siittiöitä. En kysynyt yksityiskohtia mutta nähtävästi jollain truutalla sitten homman loppuosa hoidettiin ja lapsiakin tuli.
- Joneturusta
Moikka!
Olen turunseudulta ja voisin luovuttaa, muumimuki.
Olen 44-v Täällä viettämieni muutaman viikon ajan jälkeen minulle on tullut sellainen kuva, että lesbous ja homous ihmissuvun lauman joidenkin jäsenten käyttäytymisilmiöinä johtuvat lauman alitajunnan suuresta viisaudesta koittaa keskimääräisesti välttää lisäännyttämästä sellaisia ihmisiä, jotka vainoharhaisuudessaan tai neuroottisuudessaan olisivat todennäköisesti keskimääräisesti ottaen kyvyttömämpiä kasvattamaan tasapainoista jälkeläistä. Siksi Ihmisyyden viisas alitajunta ohjattaa jotkin yksilöt pois enemmistön heteroseksuaalisesta käyttäytymisestä. Tällaisten ihmisten keskimääräisesti ottaen pienempi kelvollisuus perillisten kasvattamiseen ilmenee esimerkiksi heidän pelkuruudessaan ja kyvyttömyydessään nähdä joitain faktoja ja katsoa totuutta silmiin jolloin he sokeudessaan joutuvat keksimään kaikenlaisia verukkeita käyttäytymiselleen ja leimaamaan esim. kaikki heterot mielessään jonkinlaiseksi tai muilla keinoin valheilla selittää itselleen käyttäytymistään.
Poikkeukset vahvistavat säännön, joten löytyy useitakin esimerkkejä siitä, että vähemmistöseksuaalien "lapset" ovat sopeutuneet hyvin maailmaan. Ihmissuvun Suuri Viisas yhteinen alitajunta ei voi kaikkea tietää etukäteen sekään ja virhearviointeja sattuu hänellekin. Ihmissuvun suuri viisas alitajunta on kaikkien ihmisten välinen heikko telepaattinen yhteys´ja lajimme itsesuojeluvaisto.
Lesbous ja homoushan eivät voi olla synnynnäisiä eli geneettisiä ilmiöitä. Jos ne olisivat, olisivat niitä ylläpitävät geenit poistuneet yhteisestä lajimme geenimaljasta jo miljoonia vuosia sitten ja heti ensimmäisenä. Ei ole edes teoriassa lisääntymiskyvyn kannalta keksittävissä vahingollisempaa geeniä kuin geeni, mikä ohjaa sukupuoliyhteyteen oman sukupuolen edustajansa kanssa. Lesbous ja homous johtuvat Suuren Viisaan Ihmiskunnan Alitajunnan Äänen Ohjaavasta Voimasta.
Tosin tällä hetkellä tuo ääni on itsekin hieman ymmällään eksponentiaalisen väestöräjähdyksen takia. Ja toki koittaa tuo Ääni palauttaa järkiinsä myöskin edelleen näitä vähemmistöseksuaalisen käyttäytymisen valinneiden mieliä. Ääni on ohjaamassa ihmiskuntaa takaisin kotiin, paratiisiin. Toivottavasti tuo sama ääni pitää ajan kanssa huolen myös siitä, että kaikenlaisista spermapankeista luovutaan.- hi hi
Olet liian vainoharhainen ja neuroottinen lisääntymään?
Älä ukko projisoi omia piirteitä muihin =)
Olen tarpeeksi älykäs jotta en lisääntyisi. Olen kyllä huomannut, että jotkut ihmiset ovat jopa niin typeriä, että he perustavat perheitä ja siittävät lapsia tähän maailmaan. En ottaisi riesakseni edes koiraa saatikka sitten alkaisin huolehtimaan uudesta ihmislapsesta. Itsessäni on ihan tarpeeksi huolehtimista. En tarvitse lasta projisoidaksesi häneen mahdollisesti omassa elämässäni kadottamaani turvallisuuden kaipuuta ja halua palata lapsuuteen takaisin. Olen itse itseni lapsi.
Tässä on nyt jotain ristiriitaisuutta. Toisaalta selitän, että Maailman henki ohjaa vanhemmiksi kyvyttömiä vähemmistöseksuaalisuuteen ja sitten taas itse en edes halua lapsia. Mutta maailman ilmiöt ovat suusanallisesti hieman hankalasti purettavia, kun maailma on sellainen, että asioiden ja ilmiöiden kaksi vastakkaista poolia taistelevat keskenään ja komplementäärinen. A=true ja false samanaikaisesti. Se on maailman ilmiöiden ja asioiden liikkeelle paneva voima ja dynamo. Jumalalla on valinnaiset keinot toteuttaa päämääriään. Hän ei pystynyt luomaan maailmaa kerralla valmiiksi.
Ihmislajin lisääntymis evoluutio on tällä planeetalla tullut tiensä päähän ja hoitanut tehtävänsä. Nyt voisimme alkaa keskittymään kulttuurigeeneihin.- 17+4
Luonto on tarpeeksi älykäs että et lisäänny =)
17+4 kirjoitti:
Luonto on tarpeeksi älykäs että et lisäänny =)
Olen jo sillä evoluution seuraavalla, korkeammalla asteella. Kulttuurigeenini jäävät vaikuttamaan. Voisin lyödä vetoa, ainakin 666 eurosta, että ajalla 14.6-17.6 tänä herran vuonna kävin matematiikan historiaan jäävän väittelyn Suomi24 matematiikka alueella. Vaikka ette usko, niin tulette sen vielä näkemään ja lasten lapsenne saavat lukea siitä historian kirjoista vuonna 2100.
- 17+4
pkeckman kirjoitti:
Olen jo sillä evoluution seuraavalla, korkeammalla asteella. Kulttuurigeenini jäävät vaikuttamaan. Voisin lyödä vetoa, ainakin 666 eurosta, että ajalla 14.6-17.6 tänä herran vuonna kävin matematiikan historiaan jäävän väittelyn Suomi24 matematiikka alueella. Vaikka ette usko, niin tulette sen vielä näkemään ja lasten lapsenne saavat lukea siitä historian kirjoista vuonna 2100.
se että ei osaa bijektiota ei oo hirvee merkittävä evoluution sara.
mut ehkä tota keskustelua voi käyttää analysoidessa oppimisvaikeuksia ja sitä miten opettajien pitäis allokoida resurssinsa.
dyxleksia ja oppimisvaikeudet on aika yleisiä. 17+4 kirjoitti:
se että ei osaa bijektiota ei oo hirvee merkittävä evoluution sara.
mut ehkä tota keskustelua voi käyttää analysoidessa oppimisvaikeuksia ja sitä miten opettajien pitäis allokoida resurssinsa.
dyxleksia ja oppimisvaikeudet on aika yleisiä.Osaan bijektion vallan hyvin, mutta loin sille äärettömyyskäsitteeseen liittyen syvällisemmän tulkinnan. Eli mistä hinnasta olet valmis lyömään vetoa, sitä vastaan, että näkemykseni on viimeistään viiden vuoden kuluttua matematiikan uutta paradigmaa? Itse olisin valmis lyömään vetoa vaikka 6666:sta eurosta, mutta jos et siitä uskalla lyödä, niin vähempikin käy. Alle sadan euron en kyllä vaivaudu.
Se voi tapahtua hyvin nopeamminkin - ei siihen välttämättä viittä vuotta mene - mutta viimeistään vuonna 2017 se on osa hyväksytty alan oppikirjoihin eri puolilla maailmaa.
Ole nainen sanojesi ja pilkkasi takana ja lyö vetoa. 500 €?- 17+4
pkeckman kirjoitti:
Osaan bijektion vallan hyvin, mutta loin sille äärettömyyskäsitteeseen liittyen syvällisemmän tulkinnan. Eli mistä hinnasta olet valmis lyömään vetoa, sitä vastaan, että näkemykseni on viimeistään viiden vuoden kuluttua matematiikan uutta paradigmaa? Itse olisin valmis lyömään vetoa vaikka 6666:sta eurosta, mutta jos et siitä uskalla lyödä, niin vähempikin käy. Alle sadan euron en kyllä vaivaudu.
Se voi tapahtua hyvin nopeamminkin - ei siihen välttämättä viittä vuotta mene - mutta viimeistään vuonna 2017 se on osa hyväksytty alan oppikirjoihin eri puolilla maailmaa.
Ole nainen sanojesi ja pilkkasi takana ja lyö vetoa. 500 €?Muista syödä hyvin ja nukkua, mania/hypomania menee yleensä ohi =)
Tule kuukauden päästä puhumaan samasta asiasta.
Säästä rahasi tupakkiin ja kokakolaan siihen asti =)
(tosin en tiedä kuinka nopeesti narsismi menee ohi) 17+4 kirjoitti:
Muista syödä hyvin ja nukkua, mania/hypomania menee yleensä ohi =)
Tule kuukauden päästä puhumaan samasta asiasta.
Säästä rahasi tupakkiin ja kokakolaan siihen asti =)
(tosin en tiedä kuinka nopeesti narsismi menee ohi)Olet pelkuri kun et uskaltanut lyödä vetoa. Tai sitten olet surkuteltavan köyhä.
En minä tänne enää palaa samasta asiasta jauhamaan. Sattui juuri tipahtamaan postiluukusta Arkhimedes lehden vuosimaksu. Lähestyn sitä lehteä. Sen toimituskunnassa sentään on alan huippuasiantuntijoita.- 20+9
pkeckman kirjoitti:
Olet pelkuri kun et uskaltanut lyödä vetoa. Tai sitten olet surkuteltavan köyhä.
En minä tänne enää palaa samasta asiasta jauhamaan. Sattui juuri tipahtamaan postiluukusta Arkhimedes lehden vuosimaksu. Lähestyn sitä lehteä. Sen toimituskunnassa sentään on alan huippuasiantuntijoita.palaat kumminkin voisin lyödä vaikka 500 euroa vetoa.
Hyväksyn vedon.
Enhän minä täältä edes mihinkään lähde, joten en voi palata. Jotta voisin palata, täytyisi minun lähteä kokonaan pois. Lyhyt tauko ei ole vielä kokonaan pois lähtemistä.
Maksatko 500 € heti tililleni?- 20+9
lol, sanoin voisin en että löisin,
TROLOLOLOLOLOLLOLLOLO
sut on juuri servattu =)))))) - EYE OF THE GLITTER
20+9 kirjoitti:
lol, sanoin voisin en että löisin,
TROLOLOLOLOLOLLOLLOLO
sut on juuri servattu =))))))TO FIGHT PKECKMAN YOU MUST THINK LIKE PKECKMAN!!
- kaikki hampaas suus
Miks sulla ei oo hampaita... hahahahahahahah
Näytät ihan juopolta.... hahahahahah
eiku juoppohullulta... hahahahahah - 10+15
EYE OF THE GLITTER kirjoitti:
TO FIGHT PKECKMAN YOU MUST THINK LIKE PKECKMAN!!
nii ja vielä eihän se sanonu että kenen kanssa se lyö vetoa siitä
double served! - 17+17
kaikki hampaas suus kirjoitti:
eiku juoppohullulta... hahahahahahrepesin :D
- 3+18
17+17 kirjoitti:
repesin :D
ootko ite saanu sperma ketjussa suuhoitoa hampaattomalta ?-)
t: hetero mies kaikki hampaas suus kirjoitti:
eiku juoppohullulta... hahahahahahÄlä liioittele. Ainoastaan neljä puuttuu. Olen hampaittenikin osalta evoluutiossa etuajassa. Ne tulevat aikanaan surkastumaan melko tarpeettomina lähes kokonaan pois. Emme tarvitse lihan hankintaan raateluhampaita kuten leijonat.
- 20
pkeckman kirjoitti:
Älä liioittele. Ainoastaan neljä puuttuu. Olen hampaittenikin osalta evoluutiossa etuajassa. Ne tulevat aikanaan surkastumaan melko tarpeettomina lähes kokonaan pois. Emme tarvitse lihan hankintaan raateluhampaita kuten leijonat.
Mites iilomato, mites korkeella se on evoluutiossa?
- 17+17
pkeckman kirjoitti:
Älä liioittele. Ainoastaan neljä puuttuu. Olen hampaittenikin osalta evoluutiossa etuajassa. Ne tulevat aikanaan surkastumaan melko tarpeettomina lähes kokonaan pois. Emme tarvitse lihan hankintaan raateluhampaita kuten leijonat.
mä luulen et pkeckman kirjotti ite ton hampaattomuus kommentin,
voitko taas vannoa että et ollut itse se? 17+17 kirjoitti:
mä luulen et pkeckman kirjotti ite ton hampaattomuus kommentin,
voitko taas vannoa että et ollut itse se?En pelkästään voi, vaan vannon. Ja hän joka sen kirjoitti voisi sen todistaa.
- 3+6
pkeckman kirjoitti:
En pelkästään voi, vaan vannon. Ja hän joka sen kirjoitti voisi sen todistaa.
taas servattu katso mihin hampaattomuus kommenttiin 17 17 kommentti replys :D
- hammaskeiju 1
pkeckman kirjoitti:
Ootko saanu turpaas niin, että hampaat on pudonneet? vai onko ne ruvenneet mätimään ja pudonneet itsestään?
Kyllä mä ainakin tarvitsen etuhampaita esim. omenaa syödessä ja hymykin kieltämättä näyttää paremmalta. Totta hampaat lähtevät vanhetessa pois, mutta alle viiskymppiseltä. hammaskeiju 1 kirjoitti:
Ootko saanu turpaas niin, että hampaat on pudonneet? vai onko ne ruvenneet mätimään ja pudonneet itsestään?
Kyllä mä ainakin tarvitsen etuhampaita esim. omenaa syödessä ja hymykin kieltämättä näyttää paremmalta. Totta hampaat lähtevät vanhetessa pois, mutta alle viiskymppiseltä.Ihminen on tekniikkaa apuna käyttävä olento. Olemme keksineet veitsen, millä voi syödä omenaa. Mutta nyt en enää ehdi jutella kanssanne...pitää kirjoittaa kirje Arkhimdes lehdelle...
Ja syyttäkää hammaslääkäriäni. Hän ne etuylähampaat vei suustani.3+6 kirjoitti:
taas servattu katso mihin hampaattomuus kommenttiin 17 17 kommentti replys :D
Servattu? Mikä kuka missä mitä se tarkoittaa?
- 11
pkeckman kirjoitti:
Ihminen on tekniikkaa apuna käyttävä olento. Olemme keksineet veitsen, millä voi syödä omenaa. Mutta nyt en enää ehdi jutella kanssanne...pitää kirjoittaa kirje Arkhimdes lehdelle...
Ja syyttäkää hammaslääkäriäni. Hän ne etuylähampaat vei suustani.Jos omena ois tarkotettu syötäväks hampailla ni applen logossa ois veitsen jälki
- servaus
pkeckman kirjoitti:
Servattu? Mikä kuka missä mitä se tarkoittaa?
KVG =)
servaus kirjoitti:
KVG =)
Syöttö ei olekaan paras aseeni tenniksessä. Jos tämä taistelu olisi mennyt tiebreakkiin asti, niin olisin voittanut varmasti teidät kaikki. Mutta nyt ei ole enää aikaa. Ja nyt en lupaa, että ei ole aikaa, vaan vannon että ei ole aikaa pariin tuntiin. Heido...
- 15
pkeckman kirjoitti:
Syöttö ei olekaan paras aseeni tenniksessä. Jos tämä taistelu olisi mennyt tiebreakkiin asti, niin olisin voittanut varmasti teidät kaikki. Mutta nyt ei ole enää aikaa. Ja nyt en lupaa, että ei ole aikaa, vaan vannon että ei ole aikaa pariin tuntiin. Heido...
Onko syöttö paras aseesi sperman luovutuksessa, vai pitääkö mennä tie breakkiin?
15 kirjoitti:
Onko syöttö paras aseesi sperman luovutuksessa, vai pitääkö mennä tie breakkiin?
En ole pelaillut pennistä muuta kuin melko estoisten suomalaisten naisten kanssa. En pakota ketään syöttöön. Halun on tultava häneltä itseltään. Joskus on mentävä tie breakkiin ja sitä pidemmällekin. Tie break päättää vain erän. Gran Slammeissä viidettä ratkaisevaa erää eli ottelua ei päätetä tie breakkiin, paitsi US Openissa, mutta sinne en ole koskaan osallistunut.
- hihi
"En minä tänne enää palaa samasta asiasta jauhamaan"
hävisit, lol, saat kuitenkin pitää rahasi niin saat kokakolaa, ja tupakkia.- tosi on
jos on evoluution seuraavalla tasolla, se ei oo koskaan sama asia, se on aina uus asia.
Et vissiin ymmärtänyt? Jotta johonkin voisi palata, täytyisi sieltä ensin poistua. Jos en poistu, en voi palata. Minä en siis tule palaamaan tänne. Ihme juttu että tyhmille loogittomille lesboille täytyisi vaivautua selittämään juurta jaksain kaikki, eivätkä he silti sittenkään tajua hevon vittua. Tai siis eihän se ihme juttu ole - sehän on selviö.
- 20+16
pkeckman kirjoitti:
Et vissiin ymmärtänyt? Jotta johonkin voisi palata, täytyisi sieltä ensin poistua. Jos en poistu, en voi palata. Minä en siis tule palaamaan tänne. Ihme juttu että tyhmille loogittomille lesboille täytyisi vaivautua selittämään juurta jaksain kaikki, eivätkä he silti sittenkään tajua hevon vittua. Tai siis eihän se ihme juttu ole - sehän on selviö.
lol, asynkroonisessa viestinnässä kronologinen aika on palaamista, eli et koskaan edes ole täällä =)
- 13+13
nyt mä sen keksin eräs henkilö täällä haluais olla CHATJUONTAJA! ja se vastailee ihmisten viesteihin kokoajan eikä ymmärrä niistä mitään =)
- 4+6
chätjuontajanne on tauolla sperma uhkapeliketjusta ja kirjoittaa parhaillaan kirjettä, hän lukee viestinne hieman myöhemmin ja kommentoi.
- 13+17
4+6 kirjoitti:
chätjuontajanne on tauolla sperma uhkapeliketjusta ja kirjoittaa parhaillaan kirjettä, hän lukee viestinne hieman myöhemmin ja kommentoi.
Sperman luovutus on musta hirvee sanonta.
Eikö se oo sperman voitto ja lesbouden luovutus, ku se joka ei pidä kikkelistä haluu raskaaks 13+17 kirjoitti:
Sperman luovutus on musta hirvee sanonta.
Eikö se oo sperman voitto ja lesbouden luovutus, ku se joka ei pidä kikkelistä haluu raskaaksUusia ihmisiä ei synny millään muulla tavalla kuin siten, että uros luovuttaa naaraalle spermaa. Joskus se tapahtuu molempien vapaasta tietoisesta tahdosta ja valinnasta. Joskus se tapahtuu kuin painajaisunessa, tiedostamatta, kun noudatetaan vain ulkoaopittuja käyttäytymismalleja kuin robotit.
- 15+11
pkeckman kirjoitti:
Uusia ihmisiä ei synny millään muulla tavalla kuin siten, että uros luovuttaa naaraalle spermaa. Joskus se tapahtuu molempien vapaasta tietoisesta tahdosta ja valinnasta. Joskus se tapahtuu kuin painajaisunessa, tiedostamatta, kun noudatetaan vain ulkoaopittuja käyttäytymismalleja kuin robotit.
Evoluutio jalostaa. Raskaaksi tullakseen ei tarvitse välttämättä työntää pippeliä
pyhimpään. Vaan sitä varten on keksitty muumimuki. Ihan kuin se omenaveitsikin... - pkeckman2
15+11 kirjoitti:
Evoluutio jalostaa. Raskaaksi tullakseen ei tarvitse välttämättä työntää pippeliä
pyhimpään. Vaan sitä varten on keksitty muumimuki. Ihan kuin se omenaveitsikin...evoluutio vastaa logiikallaan siitä, että paras mahdollinen lapsuus jälkeläiselle taataan isän ja äidin toisiaan rakastavassa perheyhteisössä. Kun äiti rakastaa isää, ottaa hän myös suihin, jolloin sperma valmistaa äidin kehoa kantoaikaan. Muistakaa muuten lesbot edes imettää. Äidin (sen joka lapsen synnytti) on parasta ravintoa - miehen siementähän ei lapselle kai lain mukaan saa imettää.
- 5+3
pkeckman2 kirjoitti:
evoluutio vastaa logiikallaan siitä, että paras mahdollinen lapsuus jälkeläiselle taataan isän ja äidin toisiaan rakastavassa perheyhteisössä. Kun äiti rakastaa isää, ottaa hän myös suihin, jolloin sperma valmistaa äidin kehoa kantoaikaan. Muistakaa muuten lesbot edes imettää. Äidin (sen joka lapsen synnytti) on parasta ravintoa - miehen siementähän ei lapselle kai lain mukaan saa imettää.
Ihan kuin tietäisit "evoluution logiikasta"? Sama kuin puhuisi jostain pyhästä hengestä, joka sanoo mikä on oikein mikä väärin. Luulin, että olit faktojen mies. mutta huuhailija, ilman todistusaineistoa Kaiken sen lisäksi, että olet mielisairas.
Samaan kastiin uskovaisten hörhöjen kanssa laittaisin sinutkin.
- ,,,,,
Jaa, minä kun luulin, että täällä on ihan innostuttu käymään keskustelua tästä tärkeästä aiheesta, mutta sehän olikin vaan ton yhden hullun jaaritteluja itsestään.
- mies
m 45 kalajoki , 040 3660081
- entinen palstalainen
Onpa inhottava huomata, että tämän keskustelupalstan sisältö on täysin romahtanut.. kuinka ylläpito ei poista näitä täysin asiattomia ja ketjuun liittymättömiä viestejä... Voi voi.
- homogeeninenlisäänty
Pyydä joku mies penetroitumaan sinuun tai teihin . Katsoskun luonnossa nainen ei voi siittää naista eikä mies miestä joten , luonnollista on että naiset on miesten kanssa ja miehet naisten , näin se evoluutio toimii , halusitte tai ette
- 8+12
Niin, luonnollista on myö se, ettei naisen tarvi seksistä nauttia. Sehän vasta luonnollista onkin ainakin miesten mielestä. Näin naisena huomaa ainakin pornofilmeissä ne naisen eleet ja aitouden sen seksin nauttimisen suhteen. Harvoin (jos koskaan) löytää sitä materiaalia, missä nainen rintakehä punaisena hehkuu orgasmista, en väitä että olisivat lesboja. Mutta ilman romantiikkaa ei nainen kostu, helposti ainakaan.
Pointti oli se, että luonnollistahan on tuntea inhoa ja kipua seksin aikana. Sen jälkeen mahakipua, koska on toiminut omaa luonnollista koneistoa vastaan. Sekun ei toimi ilman sitä sytykettä, joka ei ole mies ikävä kyllä. Luonnollista on myös seurustella miehen kanssa, jota ei sytytä vaikka tekisi kuinka sankarillisia tekoja puolesta. Luonnollista on myös kasvattaa lapsia kavereina. Ja varmasti luonnollista on masentua tämän tähden. Se on mielestäsi luonnollista ja oikein siis. Elää ilman rakkautta.
Kuulkaas heteromiehet, miltä tuntuisi elää suhteessa toisen miehen kanssa, vaikka oman parhaan kaverinsa? Joka tunkee munaansa teidän kuivaan peräreikään vähintään kerran viikossa? Kiusallista, etovaa, sairasta, tyhmää...?
Moni on joutunut sen kokemaan vuosikausia. Lesbo-nainen kulissi suhteessa.
Miksi siis olla jotain tyhmää, kiusallista ja ennenkaikkea etovaa, jos voi olla vaan oma itsensä, omien tunteidensa kanssa. Kasvakaa aikuisiksi, ketään ei tarvitse pakottaa kipuun! Sehän on ihmiseen kajoamista! Jos joku ystävällinen ja avomielinen mies luovuttaa spermaa lesbo-parille, joka on asiaa käsitellyt riittävästi ja tehnyt omat päätöksensä, on mies tehnyt miehekkään hyvän teon.
- mies
m45 kalajoki 040 3660081 luovuttaja .
- lahja-
Olen aiemmin lahjoittanut naispareille ja myös klinikalle, saa ottaa yhteyttä.
[email protected] - kpy
laittakaa numeroo vaikka. asun jklssä ja voin luovuttaa...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733724Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351246
- 1121138
- 1111106
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701030Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896